Kumppani sanoi, että vihasi kesälomaa kanssani
Ei tykännyt viettää kanssani aikaa vaan olisi halunnut olla yksin
Kommentit (69)
Kyllä naiset kestävät totuuden, ongelma on siinä, että se pimitetään heiltä.
Olen viettänyt kumppanini eli mieheni kanssa koko kesän. Emme ole juurikaan tehneet mitään. Olemme käyneet yksillä festareilla mutta siellä oltiin päivä ja sitten oltiin vuokra mökillä 5 päivää, saunottiin ja uitiin ja grillattiin. Käytiin hesassa ja turussakin mutta muuten ollaan oltu rannalla ja kotona. Ollaan säästetty rahaa luxus lomaan karibialle joten ei nyt matkustella juuri minnekkään eikä tehdä mitään kummallista.
Ap, vietättekö vielä ensi kesäloman yhdessä?
Oliko vailla tissin imemistä ja kun kieltäydyit niin kiukustui ja sanoi tuon äkäisesti jalkaa polkien :D
Vihasi? Olisko vähän suppea sanavarasto?
Sellaista. No sitten saa ollakin yksin, se on ihan oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt kumppanini eli mieheni kanssa koko kesän. Emme ole juurikaan tehneet mitään. Olemme käyneet yksillä festareilla mutta siellä oltiin päivä ja sitten oltiin vuokra mökillä 5 päivää, saunottiin ja uitiin ja grillattiin. Käytiin hesassa ja turussakin mutta muuten ollaan oltu rannalla ja kotona. Ollaan säästetty rahaa luxus lomaan karibialle joten ei nyt matkustella juuri minnekkään eikä tehdä mitään kummallista.
Ketä kiinnostaa?
Kyllä mäkin viettäisin lomasta mielelläni 90% yksin. Vaimon kanssa ihan paskaa kaikki. Pitäis koko ajan suorittaa jotain mökille menoa, melontaa, kesäteatteria tai muuta paskaa. Sitten kun et mene tai ole riittävän innoissasi, niin jumalaton riita sitten. Mä vaan tahtoisin olla, mutta vaimon mielestä se on masentelua. Siis wtf? Toinen vaan haluaa olla ja se on muka masentelua. Onneksi lomat on ohi, niin ei tarvitse tapella jostain helevetin tuurin kyläkaupalle menosta. Ihan vittuku tärisen innostuksesta. Tiiä vaikka näkis veskun.
Aika kylmää on kyyti sinulla AP, huh!
Tough love lähestyminen: Miten vanha olet? Jos olet 25 tai alle, niin rehellisesti eroa tai älä valita asiasta. Sen ikäisenä pienemmätkin tilanteet ovat täysin hyvä syy erota ja mennä näkemään, millaista muuta parempaa on maailmassa tarjolla. Jos suhde ja rakkaus ei kestä edes nuoruuden huumassa alkutaipaleella, se ei kestä pidemmällekään. Hukkaatte kummankin aikaa.
Jos olette vanhempia, lykkyä tykö. Keskustelemaan asiasta kunnolla ja muuttamaan tilannetta. Itsesäälissä rypeminen ei suhdetta miksikään paremmaksi muuta, vaan asian selvittäminen vakavalla asenteella.
Ette sitten etukäteen puhuneet siitä mitä te kumpikin haluatte lomalta. Vai oliko niin että puhuitte mutta silti teitte niin kuin sinä halusit.
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en haluaisi viettää paljoakaan aikaa naiseni kanssa. Seksin takia kuitenkin teen mitä en haluaisi.
Minun mieheni saa viettää erittäin paljon aikaa yksin. Sitä sanotaan asumuseroksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin viettäisin lomasta mielelläni 90% yksin. Vaimon kanssa ihan paskaa kaikki. Pitäis koko ajan suorittaa jotain mökille menoa, melontaa, kesäteatteria tai muuta paskaa. Sitten kun et mene tai ole riittävän innoissasi, niin jumalaton riita sitten. Mä vaan tahtoisin olla, mutta vaimon mielestä se on masentelua. Siis wtf? Toinen vaan haluaa olla ja se on muka masentelua. Onneksi lomat on ohi, niin ei tarvitse tapella jostain helevetin tuurin kyläkaupalle menosta. Ihan vittuku tärisen innostuksesta. Tiiä vaikka näkis veskun.
Kukaan ei ole kieltänyt eroamasta, vai roikutko vaimossa omaisuuden, palvelun ja seksin toivossa? Mikä teitä pitää yhdessä?
Okei, kai vastasit että sinä vihaat häntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en haluaisi viettää paljoakaan aikaa naiseni kanssa. Seksin takia kuitenkin teen mitä en haluaisi.
Just tällaisten kommenttien takia miehet nykyään jää ilman ja yksin.
En ole huomannut tällaista. Yksinäisiä miehiä on saman verran kuin ennenkin. Nyt niistä vain kirjoitetaan enemmän.
Yksinäisten miesten joukot kasvaa, edessä inceleiden epätoivoinen aika. Katsos kun me naiset emme anna teille mitään. Teknologiakin jo voittaa miehen sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa?
Oletko kateellinen 😲 minusta kuulosti oikein hyvältä 🌺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni saa viettää erittäin paljon aikaa yksin. Sitä sanotaan asumuseroksi.
Sehän on loistava ratkaisu. Mies saa olla rauhassa, pelata, juoda kaljaa ja vaikka saunoa kavereidensa kanssa. Sittten välillä näkee sut seksin merkeissä. Great deal!
Sama oli itsellä, puoliso oli järkännyt koko loman ajalle kaiken maailman tekemistä vaikka ilmoitin jo talvella miten haluan lomani viettää. Kauheat riidat, ja koko loma pilalla.
Täytynee sitten syksyllä ottaa omaa lomaa.