♥*♥ KesäHeinät vko6 ♥*♥
[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C]KesäHeinät-07 [color=FF3030][size=3]♥
[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.) Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!
[color=FF3030][size=2]21.6.
[color=0000EE]Miiu77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=2]24.6.
[color=0000EE]Jarmiina, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=2]25.6.
[size=2][color=0000EE]joors1, [color=CD2990]ikä:30, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]@nikki, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/00
[color=FF3030][size=2]26.6.
[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi, [color=CD2990]ikä:,monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.
[size=2][color=0000EE]maaaaria, [color=CD2990]ikä: 26, monesko: toinen, tyttö 05/06
[color=FF3030][size=2]27.6.
[size=2][color=0000EE]Fiikus77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]Lellu83, [color=CD2990]ikä:23, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]Senniina, [color=CD2990]ikä:38, monesko: toinen, poika 12/99
[size=2][color=0000EE]tiinaf, [color=CD2990]ikä: , monesko:
[color=FF3030][size=2]28.6.
[size=2][color=0000EE]koala-72, [color=CD2990]ikä:34, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]Kihara, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]AMS74, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, poika 7/05
[color=FF3030][size=2]29.6.
[size=2][color=0000EE]S@nde, [color=CD2990]ikä:30, monesko: toinen, 06/04
[size=2][color=0000EE]Äp81, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 03/01
[size=2][color=0000EE]syystoivo, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 10kk
[size=2][color=0000EE]peetta, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]pals, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]-Veruska-, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=2]30.6.
[size=2][color=0000EE]Sannnis, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 1v.
[size=2][color=0000EE]Spaghetti, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, poika 10/04
[size=2][color=0000EE]Merkurius76, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 5/05
[color=FF3030][size=2]1.7.
[size=2][color=0000EE]Oona1975, [color=CD2990]ikä:, monesko: kolmas, 02/04, 08/06
[size=2][color=0000EE]punatintti, [color=CD2990]ikä:27, monesko: toinen, esikoinen 1v.
[color=FF3030][size=2]2.7.
[size=2][color=0000EE]Nintje, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, 02/04
[color=FF3030][size=2]3.7.
[size=2][color=0000EE]löllöriini, [color=CD2990]ikä:, monesko:
[color=FF3030][size=2]4.7.
[size=2][color=0000EE]Jushka, [color=CD2990]ikä: 28, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]anjuusa, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, tyttö 7/05
[size=2][color=0000EE]elisabet73, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7
[color=FF3030][size=2]5.7.
[size=2][color=0000EE]ElluP, [color=CD2990]ikä:27, monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=2]6.7.
[size=2][color=0000EE]joutur, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, tyttö 07/05
[size=2][color=0000EE]S@ri@, [color=CD2990]ikä: 40, monesko:
[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel, [color=CD2990]ikä: 30
monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta
[size=2][color=0000EE]melba, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, esikoinen -00
[color=FF3030][size=2]7.7.
[size=2][color=0000EE]Omenana, [color=CD2990]ikä:, monesko:
[size=2][color=0000EE]Cityäippä, [color=CD2990]ikä: 36
monesko: toinen, poika 10/03
[size=2][color=0000EE]Sohvi@, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 07/05
[size=2][color=0000EE]Juska82, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=2]8.7.
[size=2][color=0000EE]Sunshine24, [color=CD2990]ikä: 24
monesko: toinen, tyttö 7/05
[size=2][color=0000EE]Irene77, [color=CD2990]ikä: 30
monesko: toinen, poika 2,5 v.
[color=FF3030][size=2]10.7.
[size=2][color=0000EE]annam_ , [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 1v.
[color=FF3030][size=4]♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kommentit (46)
Liityin sittenkin pals-clubiin eli kivuliaat supitstukset alkoi ja piti ottaa tänään jo toinen käynti samalle päivälle naistenklinikalle. Kerrassaan ihanat kätilöt ja lääkäri paikalla!
Nyt olen sitten alustavasti viikon sairaslomalla ja pitää ottaa rauhallisesti. Ei lastenhoitoa (no hoidan kyllä, mut poika on iso jo ja siten helppo ja en kyllä vie sinne parvo/pervolandiaan poikaa ja päästän miehenkin välillä töihin), ei ruokakaupassa käyntiä, ei autolla ajelua jne... Viimeinen etenkin ottaa kupoliin, kun meidät just kutsuttiin sunnuntaiksi 50 km päähän kylään, mut kun muistan viime sunnuntaiset vatsakivut 70 km matkojen jälkeen, niin palaset loksahtaa paikoilleen ja pakko varmasti jättää väliin.
Miehen kanssa ollaan makusteltu sitä, että vauva on poika. Jännä juttu miten paljon enemmän vauvaan kiintyy, kun tietää sukupuolen. Sinänsä sukupuolella ei väliä, mutta nyt sen mieltää paremmin pikkuveljeksi kuin " sikiöksi" . Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan?
Pakkasta ei ollut kuin 27 tänä aamuna ja tuntui jo ihan toiselta kuin toissapäiväinen 33..
Kiva, että on mussiikki-immeisiä muitakin listoilla! Kävin Veruskan " bändin" sivuilla ja mukavalta porukalta näytti. Jos olit kuvassa se, jota epäilen, niin olet tosi paljon " saman värinen" kuin minä. Hauskaa! Itse laulan kahdessa suht tunnetussa naiskuorossa ja yhdessä kvartetissa ja tykkään ihan älyttömästi.
Noita ultramittoja en pysty laittamaan, kun ei ole niitä ultria. Käsikopelolla neuvolantäti kuitenkin sanoi, että ei ole mikään erityisen isokokoinen vauva, vaan ihan tavis suuresta mammamahasta huolimatta.
Itsekin alan pikkuhiljaa uskaltaa kiintyä tähän vauvaan. Oikeasti en alkuun uskaltanut, kun pelotti niin vietävästi. Nyt on olo helpottunut huomattavasti ja ehkä voisi alkaa jo jotain nuttua nypläämän..Tuntuu, että miehestäkin asia alkaa olla jo paljon konkreettisempi kuin silloin alkuviikkoina. Hän odottaa kovasti liikkeitä, mutta pikku-Matti on niin ovela, että lopettaa heti kun laitan käteni vatsalle..Esikoinen huutelee milloin mitäkin vatsan läpi, mm. " tule ulos vauva" . Jos ei nyt sentään vielä kuitenkaan!
Viikonloppuna tuskin kirjoittelen, saatan käydä lukemassa kuulumisia.
Joten rentouttavaa viikonloppua kaikille!!
Eilen en sitten ehtinytkään ultran jälkeen koneelle, mutta nyt terkut sieltäkin. Kaikki oli kunnossa, huh helpotusta :). Kaveri oli kaikilta mitoiltaan viikkoa isompi kuin oikeat viikot, mutta kätilö sanoi, että nyt alkavat vauvat jo olemaan yksilöitä ja kokokin näkyy. Isoveljellään oli ihan sama tilanne samoilla viikoilla, viikon isompi :). Kovin oli kuulemma kaunis pään muoto ja muutenkin ihana vauva kuulemma tulossa :). Rauhallisesti kaveri tutkimukset otti, ei taas paljon välittänyt anturilla tökkimisistä ja mun pitikin välillä käydä pissalla, että saatiin toiselle enemmän tilaa liikkua ja reisiluutkin mitattua.
Yksi yllätys tuli, istukka onkin edessä! Ei onneksi kohdunsuun päällä, mutta kuitenkin. Ihmettelen asiaa kovasti, kun olen kuitenkin ne liikkeetkin aikaisin tuntenut. Tai sitten Öttiäinen vaan kenkii/nyrkkeilee niin lujaa silloin kun ei ultrata :). Sukupuolesta ei ollut mitään puhetta, mutta kovin on poikaolo täälläkin. Ja varsinkin nyt, kun Öttiäinen mittautti noin reippaat luvut - mun mielestä pojat on aina vähän isompia kuin tytöt. No, siellä 4dssähän sekin sitten toivottavasti selviää, jos kaveri suostuu jalkoväliään esittelemään ;).
Melba: ei sitten taidettu törmätä NKL:lla? Ellette sitten olleet se pariskunta, joka tuli tutkimuksesta juuri ennen kuin me menimme sisään. Kehdannut niin hirveästi tuijottaa, mutta naisella oli ainakin käännetyt farkunlahkeet :). Meilläkin oli ultraamassa harjoittelija ja kätilö - oltiinkohan samalla pariskunnalla :)? Toivottavasti saat supparit laantumaan saikulla - lepoa nyt vaan ja rauhallisia ajatuksia! Kiva kuulla, että teilläkin kaikki kunnossa ultrassa!
Tassut: ihana FKHHAJHHVPHM :))). Mulle sä olet ainakin ihan täysverinen jäsen, että listaan vaan laskettuine aikoinesi :)!
S@ndeko se kyseli mittoja ultrasta - me ei muita mittoja saatu ylös kuin tuo pää-perä -mitta joka oli 45,5 mm ja vastasi viikkoja 19+5. Kaveri mahassa siis oli eilen 18+5. Kaikki muut mitat kuulemma myös viikon edellä, että tasaisesti kasvaa.
Kiva kuulla -Veruska-nkin kuulumisia pitkästä aikaa. Saisi se sun oksentelusikin jo hellittää - aika rankan kuulloista. ja Palsilla on ollut hurjat reissut vauvan kanssa supisteluineen. Lepoa vaan sinnekin suuntaan! Sanniinan Pikku-Mattikin on intoutunut oikein nahanalaiseksi potkunyrkkeilijäksi - kiva kuulla ja sullakin varmaan helpottuneempi olo :).
Sorry, jos joku jäi kommentoimatta - ei mitenkään tarkoituksella! Nyt täytyy jatkaa töitä että pääsee hyvillä mielin sitten viikonlopun viettoon!
Hyvää ja lumisen kaunista viikonloppu kaikille mammoille ja mahoille toivotottavat
-Cityäippä ja Öttiänen 18+6-
Hyvää viikonloppua Senniinalle! Rupes vaan naurattamaan poikasi huutelut masuun, meillä nimittäin mies huutanut sinne jos useemmankin kerran että " Tuu ulos vauva!!" :D Sitten mulle aina mutisee että " Miks se ei voi jo tulla, on ikävä vauvaa" .. Epäilemättä, mutta jospa hän vielä kypsyisi tarvittavat kuukaudet tuolla mahassa ;)
Melba: teretulemast. Oon huomannu että ihan pienetkin hommat kovettaa. Uhmaan sen verran että käytän pissillä koiraa, ja vähän kävelylläkin, kun mies lähtee niin aikasi kouluun ja koira ei jaksa vielä herätä sillon :D Hullua. Mutta kuitenkin, nyt koskee mahaan jo ehkä neljättä päivää, mutta en osaa sanoa onko se jotain ruuansulatukseen liittyvää vai mitä.. Oon useempana aamuna jo herännyt tukalaan oloon ja särkyyn. Selkä myös mennyt ihan herkäksi, ikävä kyllä.. Mieli on vaan niin virkee että tekis mieli puuhata yhtä jos toistakin hommaa, mutta tyydyn päivät kuluttamaan tylsyyksiin asti sohvalla löhöten koneella, koska oon huomannut että tässä maha on suhtkoht rentona..
S@nde, kiitos ihanista sanoistasi. Minulla ei tosiaan oo tästä äitiydestä " hirveesti" kokemusta, siis ollenkaan, mutta ei näitä tunteita vaan voi estää. Kaikista vaivoista ja huolista huolimatta kaikki on niin ihanaa ja parasta on kun pötköttelen vaan ja toinen ottaa yhteyttä tosta mahan puolelta.. Itse ajattelin samoin aluksi, että eipäs kannata kiintyä vielä kun voi mitä vaan sattua, ja nyt kun on soita suppareitakin niin suuremmalla syyllä, mutta jotenkin vaan roihahtanut pintaan just niiden myötä..
Heh, näin painajaista että olin Idolssin semifinaaleissa samassa ryhmässä kun jotkut huippulaulajat, ja sitten just ennen sitä tv-lähetystä tuli paniikki kun älysin, etten osaa laulaa yhtään :D siitä uni jatkuikin sulavasti siihen että olin vesiliukumäessä joka oli tarkoitettu vain transseksuaaleille eikä se loppunut ikinä. Minusta se näytti kyllä ihan tavalliselta vesiliukumäeltä, mutta ei ei, transuille se vaan oli :D Miksi nään noin järkeviä unia, miksi.
Huippua kun äiti tulee tänään, en oo nähny syyskuun jälkeen.. Ihan ikävä on kyllä jo, ja nyt vasta ekaa kertaa nähdään tän raskauden aikana.. Jutellaan kyllä puhelimessa varmaan joka päivä vähäsen, mutta on se kiva päästä kunnolla jutskailemaan! Hassua kun muuttunu jotenkin tunteet äitiinkin alitajunnassa koko tän hässäkän aikana. Positiivisemmiks onneksi :)
Jee, tottakai Ari meni jatkoon. Ihana Ari.
Kylmää ja kaunista taas.. p 20+0 JEE!!
Terveisiä kätilöopistolta!
Rakenneultra on nyt takanapäin, voisin melkein Cityäipän omasta kopioida lauseet omaan niin pääsis helpommalla kirjottamisessa, niin samaa tekstiä tuli mun kätilöltä.
Eli: viikon isompi kun normaalisti (laittoi korttiin 20+1 vaikka tänään on 19+1), pään muoto hyvä. Kuulemma joo yksilöllisiä jo tässä vaiheessa (taitaa olla toi HUSin alueen vakilauselista käytössä). Mullakaan ei Sandelle ole antaa kun toi koko mitta 46.6 ja FL3.1cm
Istukka mullakin edessä, muttei kohdunkaulan päällä. Sanoi vaan että sen takia ei tunne liikkeitä kun sivusta säkällä.
Meillä toi Julle pyöri kun viimeistä päivää, meinas mittaaminenkin olla vaikeaa kun ei pysynyt sekuntiakaan paikallaan. Tullut siis äitiinsä. Mäkin vihaan kuvaamista ja paikallaan pysymistä. =)
Edelleen mietin sitä 4d ultraa, ehkä sitten myöhemmillä viikoilla jos kävis kattomassa et kaikki on ok, jossain 25+. Mulla ei kuitenkaan ole mitään oloa pojasta/tytöstä eikä ole väliksikään tietää. Oma mutsi ja sen nuorin sisar on kyl vinkkupulloista lyöneet vetoa mun siskon, mun serkun ja mun lasten sukupuolista. Siskohan synnytti ja sen voitti mun mutsi.
Viikonloppuna pitäis sit päättää lastenhuoneen seinien väri ja aloittaa maalaushommat sielläkin.
Heips!
Tulin juuri töistä... Koneelle en miehen vuoksi heti ultran jälkeen päässyt, joten saatte kuulumiset nyt pikaseen vaan, anteeksi.
Meillä oli kaikki ultrassa hyvin ja paikallaan ;D Sydän ääniäkin kuunneltiin hetki alussa ja esikoinen risti tulokkaan sitten junaksi ;) No, junaltahan tuo syke tietyllä tavalla kyllä kuulostaakin. Joten olkoon meidän tulokas nyt sitten " juna" koko loppu odotuksen!
Juna oli viikon isompi kuin La antaisi odottaa, mutta La:ta ei muutettu silti. Sukupuoli jäi meille vielä arvoitukseksi, kun oli sellaisessa asennossa ettei kätilö lähtenyt sitä ainakaan meille arvailemaan. Ultraili kyllä kovasti kaikkea ja aika rauhallisella tahdilla. Kyseli kokoajan onko jotain kysyttävää vielä ja jne... Istukka oli hyvin takaseinämässä, joten ei ihme että olen saanut liikkeitä hyvin, kun nytkin heitteli pylpyrää kahden ++verran. Kätilökin mainitsi junalla olevan jumppatuokio kesken =D
Lupaili minulle 34-36 viikoille synnytystapa-arvion, kun sectio tehty viimeksi ja kokoakin silloin tarkkailaan vielä. Kuulemma nykyisin helpommin käynnistellään tai päädytään sectioon, kun esikko ollut iso ja tulevakin on isohko..!?
Minusta olisi ihana verrata noita mittoja toisiin, jos joku muu vaan viitsisi kans mittoja ultran jälkeen laittamaan? Mulla kun ei nyt harmikseni oo edes esikon odotusajan korttia käsillä, kun suurin osa mein tavaroista on pahvilaatikoissa muuttoon asti. Joten tässä mein mitat Rv 19+6 BM49 FL33 HC17.
Palsille sen verran täältäkin, et minusta sinulla on niin herttaisia tunteita pienokaistanne kohtaan, et oot todellakin valmis äidiksi! On aivan oikein, että laitat itsesi ja samalla pikkuisesi etusijalle!! Huolehtimalla kunnolla itsestäsi hoidat pikkuistasi, eikä koulu saa olla siinä sinua vastaan!!! Hidastaahan se varmasti sun esityksiä, mutta joustoa pitäisi kyllä asian ymmärtäen löytyä... Löytyyhän sitä monesta muustakin syystä ja tämä on ainakin aito syy! Höh ja puh ja vihaisia ajatuksia sellasille jotka epäilee sun vaivoja.
Jaksuja kaikille teille kanssa sisarillle. Itellä taas väsymys alkaa hiipimään kuvioihin :((
S@nde ja juna 19+6 (20+5)
P.s. Ihana tää mein vuokralukaali, kun lämpöä sisällä näillä pakkasilla 16-18 astetta... hyrr...