Suomi on nykyään villi länsi
Suomesta on tullut sekopäiden villi länsi. Toisia ei enää kunnioiteta
Kommentit (39)
Välinpitämättömyys, ulkomaalaisten ja auktoriteettien kumartelu ja käytöstapojen puute. Siitä on suomalaiset tehty.
Villi länsi liikenteessä olen huomannut sen, en tiedä mihin kiire, mutta jos takana ei yhtään autoa, ja väliin pitää tulla ?.
Itse ajan reilulla nopeuksilla, ja on auto joka kulkee hyvin.
Töihin autolla päivittäin
Jokainen ottaa minkä irti saa. Vanha kokoomuslainen sananlasku.
Vihervassarismi on sairaus. Minä olen parannuskeino.
t. Persu
Vierailija kirjoitti:
t. Persu
Persuus on sairaus. Lääke on parannuskeino.
Vierailija kirjoitti:
t. Persu
Persut on just yhtä paljon parannus kuin aatu tai stalin. Sama skeida vähän eri paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Mene ite töihin.
Miksi ihmeessä menisin, olen kesälomalla. Sinun sen sijaan kannattaa mennä, koska oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.
Haista v i t t u, mistä sä ääliö pullonpohjarilli-heman fleda tiedät missä kukin on... P E L L E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja banaanivaltio, sähköyhtiöiden ja keskusliikkeiden kartellit hallitsevat maata...
Sähkön myyjät kilpailevat aidosti keskenään. Sähköverkkoyhtiöt eivät tarvitse kartellia, koska jokainen niistä on monopoli omalla alueellaan.
Terveisin sähköyhtiön osakkeiden omistaja...
Niin. Ennen oli rauhallisempaa. Fyysisesti. Vähemmän liikennettäkin, toki sitä oli paljon mutta vähemmän kuin nyt - infran huolto jo tuottaa rekkaliikenteen. Henkisesti osa varmaan tölvi. Ystävällisiä oli silti. Onko ihmisillä stressiä tai alkoholi. Pitääkö olla rennompi ja tarkka.
Mä tein ennen kesää töitä 7 vuotta putkeen ja joskus 17 vuoroakin putkeen. Nyt aion itse ainakin hyvillä mielin laiskotella ainakin sen 4kk... haistakaa palstalla päivystävät aivokirugit ym turhake-akateemiset wannabet pitkä paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Persu
Persuus on sairaus. Lääke on parannuskeino.
Vihervassaripummi hereillä jo aamusta persuista ulisemassa.
Vierailija kirjoitti:
Sääntösuomen normipurkutalkoot tuovat vapaamman ja oikeudenmukaisemman valtion!
Euu lykkää lisää normeja kyllä ja yleensä ne maksaa kansalle melkoisen paljon.
Nuo suomen norminpurkutalkoot on sellaisia että vahvempien ja röyhkeämpien etuudet lisääntyy ja hiljaisemmat tai köyhät kärsii.
Nähtiin se taksiasiassakin että kun laitettiin asiakkaat neuvottelemaan itse hintansa joka kerta erikseen miten siinä kävi. Osa matkustaa lähes ryöstöhinnoilla ja osa taksikorteilla.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Heti ensimmäinen esimerkki. Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Kyllä menen töihin heti kun saan sen työpaikan.
Se vain tuntuu, kun elää suljettujen rajojen takana tarkoin vartioituna i d ä s s ä.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Etpä sinäkään keskity töihisi, kun pitää olla jo aamulla työaikana päivystämässä täällä.
Jos kerran suomi on villi länsi niin sitten kaikilla on oikeus kantaa asetta mukana. Minä laitan heti kuudesti laukeavan revolverin. Morgan kane fiiliksillä saluunaan...
Minusta tuntuu että tämä ei ole vain suomen ongelma :(
Vassarit ovat kautta aikain olleet kivenä kengässä. Nyky-vassarit ovat vieläpä radikalisoituneet islamistien kanssa. Persuilu on vastavoima ja lääke tuhoisalle sairaudelle: vassaroinnille.