Olen väsynyt ja minua ällöttää
Koti on jotenkin kostea ja ihon pinnalla nihkeä olo. Kämppä on varmasti täynnä kissankarvaa, koskq mulla tulee paha olo jo siitä imurin esille ottamisesta.
Eilen viikkasin pyykit niin päästä valui hikeä kuin hanasta.
Täällä on jotenkin niin nuhjuista ja tarttuvaa. No mutta sehän sopii. Sellainenhan minä olen itsekin. :(
Kommentit (17)
Mullakin on kokoajan nihkeä ja huono, oksettava olo. Hiki valuu virtanaan. Tulis jo syksy ja raikkaan viileät säät.
Mulla taas sängyn lakanat (surkuhupaisasti Balmuirin) on vinossa ja rutussa, reunat repsottaa. Näyttää juopon sängyltä.
Pölyä joka paikassa, oikein kunnon pölykoiria. Äsken satoi, ikkuna oli auki ja lattialle tullut vesi oli kuraista koska ikkunani oli niin likaiset.
Pyykkikasoja on pitkin kämppiä. Osa puhtaita, osa likaisia.
Olen 50kg ylipainoinen, enkä jaksa enää edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan mun elämältä. Heh.
Kiitos tästä. Jotenkin lohdutti ihan vähän, vaikka et olisi sitä sellaiseksi tarkoittanut.
Aloin syödä rautaa, koska en vaan jaksa. Tuloksena mustaa ripulia. Jee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas sängyn lakanat (surkuhupaisasti Balmuirin) on vinossa ja rutussa, reunat repsottaa. Näyttää juopon sängyltä.
Pölyä joka paikassa, oikein kunnon pölykoiria. Äsken satoi, ikkuna oli auki ja lattialle tullut vesi oli kuraista koska ikkunani oli niin likaiset.
Koittaisit kuitenkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Olet oman onnesi seppä !
Ehkä sitä elämänmuutosta ei kannata alkaa kovin isoilla muutoksilla? Aloittakaa pienesti, pyyhkikää vaikka kylppärin peili! Huomenna sitten taas joku pieni juttu, pystytte kyllä!
Tsempit ja jaksamista kaikille teille!
Ei nyt sen takia itseänsä pidä haukkua jos ei kuumassa kämpässä jaksa siivota. Kissan karvoista viis. Siivoa kun asunto viilenee.
Pölyjen pyyhkimiseen kannattaa hommata Sfiffer-pölyhuiska. Saa Normalista halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sen takia itseänsä pidä haukkua jos ei kuumassa kämpässä jaksa siivota. Kissan karvoista viis. Siivoa kun asunto viilenee.
Pölyjen pyyhkimiseen kannattaa hommata Sfiffer-pölyhuiska. Saa Normalista halvalla.
Näin ammatti siivoojana voin sanoa, että se vain levittää pölyä .
Jo ammattikoulussa laitoshuoltaja opettaja sanoi, että missään ei käytetä pölyhuiskua .
Paras tapa on nihkeä liina ja jos se on märkä pöly leviää ja jos en täysin kuiva pöly ei tartu liinaan.
Pitäs olla laitonta myydä noita huiskia
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitä elämänmuutosta ei kannata alkaa kovin isoilla muutoksilla? Aloittakaa pienesti, pyyhkikää vaikka kylppärin peili! Huomenna sitten taas joku pieni juttu, pystytte kyllä!
Tsempit ja jaksamista kaikille teille!
Ei ole kysymys elämänmuutoksesta. Tämä asunto näyttää ja tuntuu kauniilta syksystä kevääseen.
Viimeiset viikot ovat olleet tahmeita ja oikeasti ällöttäviä. Puhtaat jalat koskettaessaan puhdasta lattiaa aiheuttavat sellaisen tahmean äänen. :(
Vierailija kirjoitti:
Esitätkö jotain toista?
Kuinka niin?
Yritän selviytyä päivästä päivään. Melko paljon pitäisi olla energiaa ja innostusta, että jaksaisi esittää ja vieläpä jotain toista.
Kesä tekee kodistani tahmean. Kesä tekee myös minusta tahmean. En pidä siitä.
Odotan elokuun pimeitä iltoja, jolloin kävelen pihalle ja odotan tuulta, joka kiskoo perässään viileän rankkasateen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitätkö jotain toista?
Kuinka niin?
Yritän selviytyä päivästä päivään. Melko paljon pitäisi olla energiaa ja innostusta, että jaksaisi esittää ja vieläpä jotain toista.
Kesä tekee kodistani tahmean. Kesä tekee myös minusta tahmean. En pidä siitä.
Odotan elokuun pimeitä iltoja, jolloin kävelen pihalle ja odotan tuulta, joka kiskoo perässään viileän rankkasateen.
Tämä viesti on aloittajan.
Vierailija kirjoitti:
Aloin syödä rautaa, koska en vaan jaksa. Tuloksena mustaa ripulia. Jee.
Ap
Kurjuuden maksimointia parhaimmillaan.:D
Elämä on raskasta, kun koko ajan moittii itseään.
Kohtahan nuo nihkeydet ja tahmeudet ovat ohi kun ilmat viilenevät ja syyssateet saapuvat. Jaksetaan vaan vielä vähän aikaa.
Kuulostaa ihan mun elämältä. Heh.