Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden mies joskus pettää?

Vierailija
29.07.2024 |

Miten suhtaudutte? Minun miehelläni on kova hinku naisiin ja en tykkää siitä. Toisaalta ei se niin älyttömän kauheaakaan ole. En halua polysuhdetta tai avointa suhdetta, ajattelen että miehen pettämiset ovat töppäyksiä eivätkä normaalia arkea. Mutta en pidä niitä hirveän pahana asiana kuitenkaan tai eron aiheena. Ollaan oltu 9 v yhdessä, rakkautta ja kipinää löytyy. Jos itse joskus haluaisin toista niin tietysti sen tekisin, mutta ei ole koskaan kiinnostanut. Pettäminen loukkaa minua, mutta ajattelen, että erehtyminen on inhimillistä ja tiedän että mies yrittää olla kunnolla. Nyt ei ole aikoihin ollut pettämistä, mutta eiköhän se taas joku päivä tapahdu eikä ajatus niin ahdista. Onko muita vastaavia rentoja ihmisiä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta minulla ei ole varmaan varaa valittaa, koska itsellänikin on 2 salarakasta ollut suhteen alusta, mies tosin ei tiedä

Vierailija
22/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sun miehen käydä silmälääkärissä, ettei erehtyisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai erehdyksessä muna menee vieraseen pimppiin?

Erehdyksessä muna menee toistuvasti vieraisiin pimppeihin, mutta mies tottelee kyllä, kun ap käskee lopettamaan pettämisen.

Vierailija
24/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Ei löydy rakkautta kun tieten tahtoen ja toistuvasti loukkaa kumppaniaan. Se on sitä henkistä väkivaltaa, jota sinä et tunnista.

Vierailija
25/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani ei petä mutta jos hän harrastaisi seksiä jonkun toisen kanssa niin ei se minua hetkauttaisi, saattaisin jopa kannustaa häntä siihen jos asiasta kiinnostuisi. 

Minulle pettämisen raja menee tunteissa, ihastuminen toiseen olisi paljon pahempaa kuin seksi toisen kanssa. 

Tunteita on vaikea kontrolloida, mutta seksuaalista yhteyttä voi ihan itse kontrolloida/välttää. Ja ihastumisia ei tarvitse tilittää toiselle, jos se vain omassa mielessä. 

Vierailija
26/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pettämisstoori pitää käydä läpi! Kun / jos minuun sitoutuu niin siitä lähtien mitään pettämistä en aio sallia. Jos pettäminen arkisena asiana kuvioissa niin sitten me olemme vain ystäviä ilman mitään parisuhteeseen liittyviä asioita kuten läheisyyttä... ei voida loikoilla vaan sängyllä ja 'nauttia' toisen kemiasta, olla hiljaa tai jutella mielenkiintoisia asioita tai hömppää... se on sitten siis vaan se frendisuhde miehen ja naisen välillä joista jotkut väittää että ei ole edes mahdollista. Kyllä pettämisestä kipinät kuolee... ja vaikka kipinät eivät kuolisi niin lovestoorin jatko muuttuu täysin mahdottomaksi... Ehkä sitä voi yrittää lämmitellä sitten kun oikeasti oltas ohitettu kultahääpäivä ja kummallakin jo toinen jalka haudassa ja riskissä päätyä pelkäksi omaishoitajaksi...

Vierailija
27/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoit, että erehtyminen on inhimillistä, mutta kuinka monta kertaa voi tehdä saman asian, että se on edelleen erehtymistä. Kyllä se toistettuna on jo tapa. Jokainen itse määrittelee, mitä suhteessa sallii toisen tekevän. Onhan näitä nähty, että kun on talot ja tavarat, niin mielummin pidetään kulisseja pystyssä, kun lähdetään "tyhjän päälle".

Et vaikuta kovin rennolta asian suhteen, kun haet täältä kommentteja ja myönnät itsekin, että asia loukkaa sinua.

Vierailija
28/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla on sivusuhteita, mies silti jatkuvasti vonkaa seksiä, koko mies ei tosin minua edes kiinnosta, mutta mies on rikas ja olen gold digger

Vierailija
29/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani! Kyllä tuuletat juttuamme aivan mielettömällä määrällä ajatuksia! Eikö olisi jo aika tehdä jotain konkreettista vaikka jatkaisitkin 'tätä fundeeraamista' joka kantilta?

Vierailija
30/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani! Mä pelkään jo että musta sammuu kipinä? Kävi miten kävi? Kootaan sirpaleista? Sulla on mut? Mikä biisi?

Vierailija
31/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tietää että hänen miehelleen riittää kyllä ottajia jos hän ei halua pysyä suhteessa. AP tietää myös että samantasoista miestä hän ei enää tule saamaan. AP tietää että eroaminen on työlästä, ja että hänen taloudellinen tilanteensa ei eroamisesta ainakaan parane.

Näistä kaikista näkökohdista AP on tehnyt fiksuna tyttönä analyysin kuinka eroaminen vaikuttaisi hänen elämäänsä kokonaisvaltaisesti, ja tullut siihen tulokseen että järvi ei soutamalla kulu, eikä mela mene lainaamisesta rikki. Tarkemmin ajatellen sitä rakkauttakin vielä on, ja sormen heristäminen on riittävä muistutus miehelle jos niin avoimesti käy naapurin Tuijaa nusaisemassa että kiinni jää.

Tämä on tavallaan tilanne, tosin itse olen miestä varakkaampi ja minulla on oma asunto ja lapset jo isoja, joten ero ei vaikuttaisi talouteen eikä arjen puitteisiin. En näitä tasoasioita sinänsä ajattele, ja olen ihan kaunis nainen, mutta pidän todennäköisenä että yhtä mieluisaa en löytäisi. Mieheni on minusta tosi kivaa seuraa ja meillä on hyvä yhdessä. Ei kiinnosta todellakaan lähteä. Tietenkin jos mies alkaisi pettää härskisti esimerkiksi tuttujen kanssa, niin sitä en voisi hyväksyä. Olen miettinyt tätä suhtautumistani, kun nykyajan avoimet suhteet -meininki ei minua miellytä. En kuitenkaan tykkää tästä mieheni tekemisestä, enkä halua antaa sille siunaustani. Mies on lopettanut suhteet kun on jäänyt kiinni ja ollut pahoillaan, mutta realistina arvelen että voi se toistua. Minusta ne ihmiset, jotka itkevät toisten petollisuutta ja vatvovat sitä ovat jotenkin vähän reppanoita. Onko ketään vastaavia ihmisiä? En tunne olevani kynnysmatto. Voiko joku ulkopuolinen sen päättää minun puolestani? Ap

Vierailija
32/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitus on provo, niin sinällään on surullista, että maailmalla on naisia, jotka on niin potkittu kynnysmatoksi, etteivät lähtisi vaikka heitä on petetty 10 kertaa jo. Aina he kuvittelevat, että se on viimeinen kerta, vaikka ei ole.

On paljon ihmisiä jotka kuvittelee että saa muutettua toisen ihmisen mieleisekseen. Eikä se ole sukupuolikysymys.

Toisaalta en ymmärrä miksi pitäisi lähteä.Eihän pettäminen kaikille ole mikään iso asia.

Vierailija
33/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen huijaa itseään jos ajattelee että pettävä mies rakastaa sinua. Pelkäät yksin jäämistä ja sen takia hyväksyt pettämisen. Taitaa miehesi oolla komeakin vielä ja sen takia et halua erota vaikka mies pettää.

Vierailija
34/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen huijaa itseään jos ajattelee että pettävä mies rakastaa sinua. Pelkäät yksin jäämistä ja sen takia hyväksyt pettämisen. Taitaa miehesi oolla komeakin vielä ja sen takia et halua erota vaikka mies pettää.

En minä mielessäni hirveästi pohdiskele, että rakastaako mies minua vai ei. Olen aina pitänyt vähän reppana naisen merkkinä, että käyttää päivänsä siihen, että miettii että mitä se mies päässään ajattelee. Eikö olisi parempi miettiä mitä itse ajattelee ja rakastaako itse? Mieheni hymyilee minulle, auttaa, tukee ja jakaa kanssani arjen töitä, juttelee ja kuuntelee huoliani ja ilojani, halii ja harrastaa kanssani seksiä josta nautin, käydään yhdessä matkoilla, harrastetaan ja viihdytään. Olen miettinyt että pelkäänkö yksin jäämistä ja tullut siihen tulokseen, että kyllä varmaan, ihminenhän on laumaeläin ja yksin jääminen on kurjaa. Olen varma että joillakin muillakin on saman tapainen tilanne suhteessaan, mutta se on jotenkin tabu, ja siitä ei puhuta. Ehkä siksi, että petettyä halveksitaan? Eihän se pettäminen hyvältä tunnu ja välillä on mustasukkainen olo, mutta enimmäkseen asiat ovat hyvin. Onko ketään vastaavaa? Pettäminen on kuitenkin todella yleistä. Onko se kaikille täysin no-no tai sitten täysin ok? ap

Vierailija
35/35 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhaa tulla tänne omaa harmitusta purkamaan ja vertaistukea etsimään jos se on kuitenkin itselle ok että kumppani käy vieraissa ja satuttaa. Sitten se pitää vaan hyväksyä ja elää valitsemaansa elämää kitisemättä.