Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä huostaanotettuja paikalla? Mihin jouduit, näitkö vanhempiasi koskaan?

Vierailija
29.07.2024 |

Ketään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on huostaanotettuna, koska ei käynyt koulua kun asui kotona. Muutakin käytös haastetta, masennusta yms löytyy. 

Asuu pienessä lastenkodissa jossa on tarjolla jatkuva aikuisen tuki, toisin kuin kotona kun vanhemmat joutuvat käymään töissä. 

Tapaamme lasta poikkeuksia lukuunottamatta joka vkl usein myös viikolla kerran

Vierailija
2/5 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut huostaanotettiin biologiselta isältä joka oli yksinhuoltaja kun olin 2v. Hän kuoli pian tämän jälkeen. Päädyin asumaan perheeseen johon olin tutustunut jo aikaisemmin biologisen isän sekoilujen takia. Tämän perheen vanhemmista tuli huoltajiani ja myöhemmin he adoptoivat minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut huostaanotettiin biologiselta isältä joka oli yksinhuoltaja kun olin 2v. Hän kuoli pian tämän jälkeen. Päädyin asumaan perheeseen johon olin tutustunut jo aikaisemmin biologisen isän sekoilujen takia. Tämän perheen vanhemmista tuli huoltajiani ja myöhemmin he adoptoivat minut.

Ihana kuulla tuollainen tapahtuma, että kaikki meni sitten lopulta hyvin .

Oletko ollut missään tekemisissä biologisen isäsi suvun kanssa?

4/5 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
5/5 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan lasta ei saa vieroittaa vanhemmista ja huostaanoton tarkoitus on että lapsi pääsee palaamaan kotiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi