Miksi köyhät usein väittää että treenaaminen maksaa?
Ei ole ainakaan mun treeni mitään maksanut, olohuoneen lattialla punneruksia ja lankututusta.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kai sä vuokraa maksat?
En maksa. Asunto on jo maksettu. Maksan vain vastikkeen ja muut asumisen kulut.
M.54 v
Vierailija kirjoitti:
Kai sä vuokraa maksat?
Heh, näkee millaista porukkaa linjoilla taas on.
Vuokralla asuvia työttömiä, juoppoja, laiskoja luusereita.
Luulevat että kaikki muutkin asuvat vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
riippuu haluaako huvikseen venytellä ja punnerrella vai kehittää lihaksistoaan.
jos jälkimmäinen, niin ei rajoittava kustannustekijä ole edes salimaksut tai välineet vaan ruokavalio.
köyhänä ei riitä rahat siihen että saa päivässä parisataa grammaa proteiinia sekä hyvistä lähteistä hitaita hiilareita sekä palautusjuomat.
itse treenaaminen onnistuu lähes millä tahansa paikkakunnalla 20-40 eurolla kuussa
Vaikka ruokavalio olisi huono, urheilun kanssa silti pääsee parempaan kuntoon kuin jos vain makaa sohvalla. Jos etsii tekosyitä, niin sellainen löytyy aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuota voi oikein treeniksi kutsua.
Perus sohvaperunan tekosyy. Ei kannata treenata kun ei siinä mitään eroa ole sohvalla makaamiseen. Jos kerrankin yrittäisit niin huomaisit ettet pysty tehdä yhtäkään punnerrusta.
No, mulle ei punnerrukset ja lankutus riitä treeniksi. Sinulla lienee erilaiset tavoitteet.
Niih onkin.
Juoksen ja mulla on omakotitalon kellarissa kuntopyörä, soutulaite, painot ja muuta kuntoilu sälää. Vaimo käy toisinaan polkemassa kuntopyörällä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus sohvaperunan tekosyy. Ei kannata treenata kun ei siinä mitään eroa ole sohvalla makaamiseen. Jos kerrankin yrittäisit niin huomaisit ettet pysty tehdä yhtäkään punnerrusta.
Miksi pitäisi. Treenaa sinä ja petä itseäsi. Kukaan ei sinusta piittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkokuntosaleja on.
Joo ne on käteviä talvella. Meillä on tässä lähellä sellainen ja sinne ei aurata mitään teitä talvella, on metsän keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi. Treenaa sinä ja petä itseäsi. Kukaan ei sinusta piittaa.
Sentään itse piittaan itsestäni. Toisin kuin te läskit.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät on koko päivän töissä. Yöllä tulee liikaa kolinaa.
Kuka enää nykyään juo kolinaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mulle ei punnerrukset ja lankutus riitä treeniksi. Sinulla lienee erilaiset tavoitteet.
Niih onkin.
Juoksen ja mulla on omakotitalon kellarissa kuntopyörä, soutulaite, painot ja muuta kuntoilu sälää. Vaimo käy toisinaan polkemassa kuntopyörällä.eri
Mitä tapahtui niille punnerruksille ja lankutuksille? Eikö ne riitäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli parempi maata sohvalla sitten vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenkiä ja vaatteita kuluu älyttömästi, jos liikkuu ahkerasti. Tänä kesänä en ole paljonkaan liikkunut, joten käsivarsista on hävinnyt lihakset ja näyttää ihan siltä. Nyt tarttis käyttää rahaa joihinkin puntteihin, että saa käsivarsiin lihakset takaisin. Ehkä meen syksyllä huhkimaan jollekin ilmaiselle ulko-kuntosalille.
Miten ihmeessä saat kulutettua kenkiä käsivarsien treenaamisessa?
Normaalisti liikun monta kertaa viikossa pitkiä lenkkejä. Tämä kesä on vaan poikkeus. Kävelen yleensä 5-10 km kerrallaan. Joskus voi mennä enemmänkin. Tottakai siinä kädet liikkuu myös ja jonkin verran pitää käsivarsien lihaksia kunnossa. En ole ikinä treenannut käsiä erikseen. Mulla näkyy nyt käsissä se, että on kuntoillut vähemmän. Tottakai kuluu kenkiä, kun kaikki asiat hoitaa jalkaisin. Ei minulla ole käytössä kulkuvälineitä ja vaan eri kaupunkiin liikun julkisella. Minähän liikun yleensä joka päivä. Kannan kaupoista kaiken jalkaisin kotiin jne. Siinä menee kenkiä, kun ei aja autolla tai pyörällä vaan kävelee.
Kun yhden käden pystypunnerrus on kevyttä niin voi valittaa ettei kehon paino riitä.
Kesän alussa 0 pull-upia, nyt 5. Kohta lähden taas ulkosalille. Ilmaiseksi. Ai niin, vuosi sitten jaksoin juosta 500 m. Eilen meni 15 km, eikä edes kunnolla hengästynyt. Punnerrustuloksetkin parantuneet 100% vuoden takaa. Köyhänä. Ilman rahaa.