Kuinka paljon haittaa ruma naama, jos kroppa on kiva?
Kommentit (46)
Parhaimmat kyydit saa livenä lihavimmilta.
Vierailija kirjoitti:
Naisella kaunista on sopusuhtainen kroppa, ei mitenkään liioiteltu millään muotoa, kasvoissa sama, ei pieniä silmiä tai koukkunenää, vaan kaikki sopivassa suhteessa toisiinsa. Tietysti myös iloinen ilme on kaunista.
Kiitos tiedosta. Mulla on juurikin pienet aivan eripariset silmät syvällä kuopissaan, mutta toki tiesinkin jo, että tämä on rumin piirre mitä naisella voi olla.
Ap
Suomalainen sanalasku kertoo: "Kaikkea katuu, mutta ei nuorena naimista"
Vastustan! Panin vappuna 1977 helvetin rumaa ämmää opiskelijatalon tv-huoneessa Oulun Alppilassa.
Kadun sitä.
Vierailija kirjoitti:
En kehu, mutta minua on sanottu komeaksi. Kasvot ovat hyvännäköiset, näin olen monelta kuullut. Mahaa on jonkin verran, mutta ei enempää kuin on "hyväksyttävää". Ongelma on se, että olen erään onnettomuuden ja sitä seuranneen operaation jäljiltä kyvytön petipuuhiin. Erektio ei ole mahdollinen.
Ikää on vajaat 30v. Monta kertaa on käynyt niin, että nainen baarissa tai jossain muualla on ollut kiinnostunut ja antanut selvästi sen ymmärtää. On rasittavaa keksiä aina tekosyitä, ettei ole kiinnostusta. Pari samassa työpaikassa olevaa naista ovat ihmetelleet/loukkaantuneet, miksi ei "satunnainen kiva" kelpaa, kun tietävät minun olevan sinkku. Tuntemattomille naisille taas näyttäydyn unelmamiehenä, joka ei halua pettää puolisoaan, kun eivät sinkkuuttani tiedä, mutta nielevät selitykseni hyvästä parisuhteesta jota en halua syrjähypyllä riskeerata.
Ei tainnut varsinaisesti liittyä itse aiheeseen, mutta pääsinpähän purkamaan sa
Älä sulje kumppanuutta ulos elämästi tuon ongelman takia. On muutakin läheisyyttä kuin varsinainen yhdyntä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen sanalasku kertoo: "Kaikkea katuu, mutta ei nuorena naimista"
Vastustan! Panin vappuna 1977 helvetin rumaa ämmää opiskelijatalon tv-huoneessa Oulun Alppilassa.
Kadun sitä.
Siellä minäkin olen käynyt.
Kyllähän kauniskasvoisella on paremmat mahdollisuudet, mutta aika moni vaatimattoman näköinen tai rumahko nainen saisi itsestään ihan hyvännäköisen, jos vain jaksaisi nähdä vaivaa meikin ja hiusten eteen. Enkä nyt tarkoita täytehoitoja vaan tosiaan meikkaustaitojen hiomista huippuunsa, ihonhoitoa ja kampausten opettelua. Tietysti pukeutumisella ja oikeilla värivalinnoilla on myös väliä. Valtaosa ei vain halua tai jaksa tehdä asialle mitään. Kaunistautuminen vie aikaa, jos ei ole geenikaunis.