Kuinka paljon haittaa ruma naama, jos kroppa on kiva?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ruma naama haittaa tosi paljon. 90 %.
sen saa meikeillä ok näköiseksi
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, kenen rumasta naamasta ja kivasta kropasta on kyse. Walter Matthaun ja Gene Wilderin lärvit ei paremmin häiritse, jos niiden sijasta saa katsella Raquel Welchin tai Silvana Manganon kroppaa.
Elokuvafriikki, syntynyt 1960-1970-luvulla? Osuiko nappiin? :D
Miehen pullamaha/kaljamaha ei sytytä vaikka olisi minkälainen kreikkalainen veistos naamastaan.
Vierailija kirjoitti:
Rumilta naisilta olen saanut parhaat kyydit aina.
Vanha sananlasku Keminmaalta: "Mitä risaisempi reppu, sitä paremmat eväät."
Mieluummin hyvä kroppa ja Tommi Korpela naamavärkistään.
Isot sieraimet on todella nounou sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumilta naisilta olen saanut parhaat kyydit aina.
Vanha sananlasku Keminmaalta: "Mitä risaisempi reppu, sitä paremmat eväät."
Mitä rumempi kontti, sen paremmat eväät.
Näitä riittää ympäri Suomen ja on noissa usein totuuspohjaakin. Poikkeuksiakin toki on.
Naisella ei täydy olla täydellinen naama eikä vartalo. Bmi pitää kuitenkin olla alle 23 eikä tynnyrimahaa saa olla. Naiselliset muodot ja luonnollisuus sytyttää.
Säkki päähän ja kumisaappaat jalkaan niin ei haittaa yhtään
Mun puoliso on yhtään liioittelematta aivan helvetin hyvännäköinen. Kuin ranskalainen malli, on parikin kaveria sanonut, ja olinhan itsekin aivan ällikällä lyöty kun ekoja kertoja nähtiin.
Mutta. Ei sitä itse edes enää näe. Mulle hän on ihan tavallisen näköinen muija joka ruikuttaa ehkä keskiveroa enemmän, ja jonka perässä joka helvetin gigolo on joka paikassa. Helvetin rasittavaa.
Summma summarum: ei naamalla ole väliä pitkässä suhteessa. Helpommalla pääsee varmaan nainenkin, jos ei ihan täyden kympin daami ole.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin hyvä kroppa ja Tommi Korpela naamavärkistään.
Tommi on kuuma ja karismaattinen, äänestetty Suomen seksikkäimmäiksi, naama on kirveellä veistetty, ei babyface🔥
Ei yhtään jos olet nainen. Mies saa naiselta pakit on ruma naama.
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso on yhtään liioittelematta aivan helvetin hyvännäköinen. Kuin ranskalainen malli, on parikin kaveria sanonut, ja olinhan itsekin aivan ällikällä lyöty kun ekoja kertoja nähtiin.
Mutta. Ei sitä itse edes enää näe. Mulle hän on ihan tavallisen näköinen muija joka ruikuttaa ehkä keskiveroa enemmän, ja jonka perässä joka helvetin gigolo on joka paikassa. Helvetin rasittavaa.
Summma summarum: ei naamalla ole väliä pitkässä suhteessa. Helpommalla pääsee varmaan nainenkin, jos ei ihan täyden kympin daami ole.
No mutta sinähän menit kimppaan hänen kanssaan, koska hän näyttää ranskalaiselta mallilta.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on synnynnäinen kitalakihalkio, jota on yritetty korjata leikkauksella, mutta ihana vartalon alaosa ja tuuheakarvainen pimppi, olen myyty mies. Kuten olin kerran Oulussa Alppilan kaupunginosassa.
Miehen vartalo ja naisen naama?
Naisen vartalo ja miehen naama?
Ihmisen vartalo, mutta hevosen naama?
Livenä kannattaa panostaa rumiin ja lihaviin. Heiltä saa helpoiten.
Ja tuskin kuuntelisit tavallista suurempaa ruikutustakaan, jos nainen olisi persjalkainen tavis.
Kiinalainen sananlasku 2000 vuoden takaa:
Ugly wife is a treasure at home.
Naisella kaunista on sopusuhtainen kroppa, ei mitenkään liioiteltu millään muotoa, kasvoissa sama, ei pieniä silmiä tai koukkunenää, vaan kaikki sopivassa suhteessa toisiinsa. Tietysti myös iloinen ilme on kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on ranskalainen malli? Onko täysin suomalainen? Oma nainen on parhaimmillaan kuin Angelina Jolie tai Victoria Beckham.
En kehu, mutta minua on sanottu komeaksi. Kasvot ovat hyvännäköiset, näin olen monelta kuullut. Mahaa on jonkin verran, mutta ei enempää kuin on "hyväksyttävää". Ongelma on se, että olen erään onnettomuuden ja sitä seuranneen operaation jäljiltä kyvytön petipuuhiin. Erektio ei ole mahdollinen.
Ikää on vajaat 30v. Monta kertaa on käynyt niin, että nainen baarissa tai jossain muualla on ollut kiinnostunut ja antanut selvästi sen ymmärtää. On rasittavaa keksiä aina tekosyitä, ettei ole kiinnostusta. Pari samassa työpaikassa olevaa naista ovat ihmetelleet/loukkaantuneet, miksi ei "satunnainen kiva" kelpaa, kun tietävät minun olevan sinkku. Tuntemattomille naisille taas näyttäydyn unelmamiehenä, joka ei halua pettää puolisoaan, kun eivät sinkkuuttani tiedä, mutta nielevät selitykseni hyvästä parisuhteesta jota en halua syrjähypyllä riskeerata.
Ei tainnut varsinaisesti liittyä itse aiheeseen, mutta pääsinpähän purkamaan sanaista arkkua... Vaihtaisin ok kasvoni toimivaan, rumaankin kroppaan.
Kuten Michael Penttilällä?