Miten nännien näpötys piiloon?
Isorintasena en voi pitää kovin topattuja rintaliivejä ja nännit näkyvätkin helposti liivien ja paidan läpi silloin, kun ne näpöttää. Onko olemassa Pirkka-niksiä tähän vaivaan vai onko ok, jos nännien muoto näkyy paidan läpi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 95H kupin tissit, ja käytän silti topattuja liivejä, juurikin tuon ongelman takia. Minusta isorintaiselle topatut on muutenkin paremmat, se on paljon tukevampi se liiviosa toppauksen kanssa kuin joku pelkkä kangas. Eikä ne mitenkään näkyvästi rintoja isonna ne toppaukset muutenkin isoissa rinnoissa. Jos on minimizer-malliset liivit, näyttää pienemmältä silti vaikka onkin toppinkia, kun liivi litistää rintoja.
Mitä merkkiä ja mallia suosittelet?
Vierailija kirjoitti:
Laita sellainen imettävän äidin liivinsuojus. Lappuja voi saada ihan tavallisesta kaupastakin. Ellei saa, niin apteekeista ainakin. Vanulappukin voi auttaa, mutta en tiedä pysyykö sellainen paikallaan. Noissa imetyslapuissa on joku tarrakiinnitys liiviin.
Vanulappu näkyy läpi. Ja siihen saattaa tulla ryppy. Liivinsuojuksia on jokaisessa isommassa marketissa.
Tarviiko niitä sen kummemmin peittää? Toki sitten, jos nännit ovat kuin nortit niin voi käyttää nänniteippiä.
Mikä idea noissa rinnoista kiihottumisessa on? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea noissa rinnoista kiihottumisessa on? En ymmärrä.
Näinkin on asiaa selitetty.
"Evoluutio on kehittänyt miehille aivotoiminnon, jonka vuoksi he ovat hullaantuneita rintoihin seksuaalisessa mielessä, kuvailee Young LiveSciencen haastattelussa. Professorin mukaan miehet haluavat hyväillä rintoja, koska se vahvistaa naisissa heidän hellyyttään ja sitoutumisenhaluaan."
Marketeissa ja vaatekaupoissa näitä nännilaastareita myös. Laastaria ei ole nännin alueella vaan ympäröivällä. Auttaa vähän. Itse olen huomannut, että imetysliivit toimii minulla. Rintsikoissa, joissa on se sauma ongelma korostuu.