Miten nännien näpötys piiloon?
Isorintasena en voi pitää kovin topattuja rintaliivejä ja nännit näkyvätkin helposti liivien ja paidan läpi silloin, kun ne näpöttää. Onko olemassa Pirkka-niksiä tähän vaivaan vai onko ok, jos nännien muoto näkyy paidan läpi?
Kommentit (47)
Mikä tässä tapauksessa on rintaperillisen osuus? Onko hänellä sananvaltaa asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Jos sen piilottaa vaikka jonkun suuhun?
Joo! Kuljeta kahta vauvanukkea aina rinnuksillasi.
Vierailija kirjoitti:
Liivikaupassa myydään jotain läppiä niiden päälle. Mikäs sen nimi olikaan. Pitäisikö itsekin hankkia varuiksi.
Tommoset:
https://www.lindex.com/fi/p/6619168-352-beige-nannisuojat-silikonia
Minulla on semmoiset silikonilätkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liivikaupassa myydään jotain läppiä niiden päälle. Mikäs sen nimi olikaan. Pitäisikö itsekin hankkia varuiksi.
Tommoset:
Tuo on kyllä naurettavan hintatason kauppa. Pari silikonipalasta maksaa 8 euroa. Rytkytkin tuolla on paljon kalliimpia kuin vastaavat keinokuituvaatteet muualla.
Kehorauha! Katselkaa muualle. Jokainen on niin kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on semmoiset silikonilätkät.
No joo, mutta kun sitten niiden ääriviivat näkyy paidan läpi, ei paranna tilannetta.
Laita sellainen imettävän äidin liivinsuojus. Lappuja voi saada ihan tavallisesta kaupastakin. Ellei saa, niin apteekeista ainakin. Vanulappukin voi auttaa, mutta en tiedä pysyykö sellainen paikallaan. Noissa imetyslapuissa on joku tarrakiinnitys liiviin.
Tästä ketjusta taas näkee miten paljon miehiä palstalla pyöriikään ja mitä heidän päässään enimmäkseen liikkuu
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta taas näkee miten paljon miehiä palstalla pyöriikään ja mitä heidän päässään enimmäkseen liikkuu
Luulen että yksi mies on kirjoittanut useimmat viestit tähän ketjuun.
Miksi niitä pitäisi piilottaa? Tennispelaaja Jennifer Capriati pelasi koko uransa nännit komeasti töröllään.
Jos ihan vapaa-ajalla liikut kesävaatteissa, niin ehdottomasti anna olla vaan, kaikilla on nännit. Jos taas töissä on oltava asiallisesti, niin tukevammat liivit työpäiväksi tai sitten noita silikonisuojia. Teippiä olen käyttänyt joskus itse hätätapauksessa, mutta ei todellakaan sovi aralle iholle eikä päivittäiseen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommoset:
Näille silikonilätkille suositus. Käytän itse ja ajaa asiansa. Helpot pestä saippuavedellä ja liimapinta pysyy silti kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kärsit peräsuolen laskeumasta, yritä viedä huomio rinnoista laskeumaan.
Menepä sinä kiltisti takaisin suljetulle. Avohoito ei sinua auta.
Minä annan näkyä. Näkyyhän miestenkin nännit.
Vierailija kirjoitti:
Minä annan näkyä. Näkyyhän miestenkin nännit.
Ajattelisit kanssaihmisiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos nännit on oikeilla kohdilla, nöpötys (näpötys? Nevöhööd!) on vain kivan näköistä.
Miten ne voisivat olla väärillä kohdilla??
Onko lötköpötköt eli nännit osoittaa masentuneena maahan.