Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillakin koiraihmisillä ei ole muuta elämää kuin koiransa?

Vierailija
29.07.2024 |

Ei käydä välttämättä edes töissä, jotta voitaisiin olla vain koiran kanssa. Ei harrasteta minkäänlaista liikuntaa mihin ei liittyisi koira. Käydään kaupassa koiran kanssa 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puheenaiheet on koira-koira-koira. Koirissa ei sinänsä mitään pahaa sanottavaa, mutta joskus saattaa väsähtää loputtomaan koiramonologiin. Sama pätee muihinkin harrasteisiin. Keskustelutaito on todellakin taito.

Vierailija
2/12 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Minua ärsyttää kun työpaikallani on koiria. En pidä niistä. Miksi niitä pitää tuoda joka paikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvällä koira on usein vapaa-aikana mukana, kun ei sitä voi pitää aamusta iltaan yksin.

Työttömälle koira tuo tekemistä päivään. Sen kanssa voi keksiä kaikkea kivaa. 

On sitä elämää ilmankin, mutta koira vie aika paljon huomiota ja aikaa.

Vierailija
4/12 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla ei ole edes lemmikkiä.

Vierailija
5/12 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään koiria. Järkättiin perheiden kesken illanvietto/peli-ilta, ja tällä toisella perheellä on koira, jotka oli kuulemma pakko ottaa mukaan, kun ei voi olla iltamyöhään yksin. Viis siitä, että pelkään koiria, silti on tuomassa sitä meidän kotiin sisälle. "Ei Nessu mitää tee, se on ihan kiltti" jne. Noh, tullessaan haukkui ja riehui melko pitkään. Olin sydärin partaalla, koiran omistajat vaan nauroivat "äläs nyt Nessu riehu, on se energinen" jne. Ja sit koira kusi meidän olkkarin matolle. Lähtee kuulemma pesemällä. Olin koko illan aivan jännittynyt, huh. Eivät muistaneet ottaa koiralle mukaan mitään lelua tai edes juomakuppia, vaikka muuten paapovat eläintä koko ajan. Koira sit retuutti mun kenkiä hampaissaan, jäljet jäi, mutta "eihän se haittaa". Ei tule seuraavaa peli-iltaa, vaikka koiranomistajat kyselevät, että pidettäiskö kesäjuhlat. Voivat mun puolesta pitää, mutta minä ja koira ei niihin yhtäaikaa osallistuta.

Nyt tämä perheenäiti lähettelee mulle "söpöjä" kuvia koirastaan. Jos vaikka pääsisin koirapelosta näin, kuulemma. Kysyinkin häneltä, että lähettäisitkö käärmeitä pelkäävälle kuvia käärmeistä? Niitä ei kuulemma voi verrata. Jepjep.

Vierailija
6/12 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirastani en kyllä muille puhu mitään ylimääräistä, korkeintaan töissä kerron että käyn pitemmällä ruokatauolla koiraa ulkoiluttamassa kotona tai käyttämässä jossain lekurissa eli jos on aihetta, niin mainitsen koirani. Useimmiten se on toisinpäin, että minulta kysellään mitä koiralle kuuluu ja kaverit pyytää ottamaan koiran mukaan kylään. Lähimmille ystäville, jotka pitää koirista tai joilla on koira, kerron suurella todennäköisyydellä enemmän sitten minun ja koiran yhteisestä elämästä eli jos koira on tehnyt jotain hauskaa, niin mainitsen siitä ja nauretaan sitten kaverin kanssa yhdessä. Aika vaikea on täysin olla mainitsematta koiraa, kun se kuitenkin asuu minun luona ja vietän sen kanssa paljon aikaa ja käydään viikottain eri paikoissa ulkoilemassa. Viikonloppuisin käydään usein autolla jossain tunnin-parin tunnin ajomatkan päässä uusissa maastoissa ulkoilemassa eli tulee samalla nähtyä uusia paikkakuntia aika paljonkin ja tuleehan niistä yleensä mainittua töissä kahvitauolla, että tulipa koettua taas uusi paikka ja hyvät oli vaellusreitit tms.

Ainut tilanne, missä muiden ihmisten on pakko viettää aikaa tai kuunnella koiraani on se, jos joku pyytää minua kävelylenkille, koska silloin otan kyllä koiranikin mukaan. Monet kaverit, jotka eivät ole ollenkaan koiraihmisiä, ovat tykänneet koirani kanssa lenkkeillä. Koirani on aika mutkaton ja huomaamaton tapaus. Se pyytää rapsutuksia vain niiltä ihmisiltä, jotka tykkäävät koiraa rapsuttaa eli kai se jotenkin aistii koiraihmisen.

Vierailija
7/12 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ei sentään soittele kotoa työpaikalle ja pyydä hakemaan aiemmin  paikasta X tai kysele muuta tyhmää. Minua rasauttaa nämä työkaverit, joille tulee aina lasten takia jotain menoja ja sitten he lähtevät töistä sen takia aiemmin ja heidän takia joudutaan yhteisiä palavereja siirtämään.

Vierailija
8/12 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään koiria. Järkättiin perheiden kesken illanvietto/peli-ilta, ja tällä toisella perheellä on koira, jotka oli kuulemma pakko ottaa mukaan, kun ei voi olla iltamyöhään yksin. Viis siitä, että pelkään koiria, silti on tuomassa sitä meidän kotiin sisälle. "Ei Nessu mitää tee, se on ihan kiltti" jne. Noh, tullessaan haukkui ja riehui melko pitkään. Olin sydärin partaalla, koiran omistajat vaan nauroivat "äläs nyt Nessu riehu, on se energinen" jne. Ja sit koira kusi meidän olkkarin matolle. Lähtee kuulemma pesemällä. Olin koko illan aivan jännittynyt, huh. Eivät muistaneet ottaa koiralle mukaan mitään lelua tai edes juomakuppia, vaikka muuten paapovat eläintä koko ajan. Koira sit retuutti mun kenkiä hampaissaan, jäljet jäi, mutta "eihän se haittaa". Ei tule seuraavaa peli-iltaa, vaikka koiranomistajat kyselevät, että pidettäiskö kesäjuhlat. Voivat mun puolesta pitää, mutta minä ja koira ei niihin yhtäaikaa osallistuta.

<

Ei helvetti. Ei tulis mieleenkään viedä omaa, häseltävää koiraa sellaiseen paikkaan, johon sitä ei ole kutsuttu ja jossa sitä jopa pelätään. Jos koiraa ei voi jättää yksin, niin sit ei lähdetä ollenkaan. 

Koiranomistajan tulee myös tarjoutua maksamaan maton pesetys ja kengät (tai mikä tahansa muu vahinko, jonka koiransa aiheuttaa.)

Minä olisin kysynyt, että otatko maton ite mukaan pestäväksi, vai lähetänkö pesulalaskun perästä.

Vierailija
9/12 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se koira ole ihmisen paras ystävä.

Vierailija
10/12 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla koira edeltää parisuhdetta ja lasta. Sille lässytetään kuin vauvalle. Jonkinlainen emotionaalinen korvike, kun ei siedetä vähäistäkään yksinoloa. 

Vierailija
11/12 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<

Jos olet niin täysi lapanen, että päästät kutsumattomat vieraat sisälle, oma on asiasi. Sen kun kärsit nahoissasi. Täysillä eivät käy nuo sinun tuttusikaan, joten taidatte kaikki ansaita toisenne. Et varmaankaan tätä itse tajua, mutta tuo ei ollut normaalia käytöstä keltään osalliselta. Tuollaista ei ole teidän piirienne ulkopuolella.

Vierailija
12/12 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kaupassa ja yhtäkkiä oli koira ihan takana, omistaja höpöttää, että on ihan kiltti koira. Minulle on se sama, mikä on, mutta en halua koiraa ihan kintuille. Nämä omistajat omituisia, ihan kuin jokaisen pitäisi jäädä ihailemaan rakkia, joka näyttää kuin olisi seinään ajanut. Taas oli läjät jääneen korjaamatta jopa siitä kaupan pihasta, onko kiltti omistaja, joka tekee näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme