Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet japanissa?

Vierailija
29.07.2024 |

Siellä on hauskaa kun kaikenlaisia ruoka ja juoma automaatteja on joka puolella. Ajeltiin maaseudullakin niin bussi pysäkin vieressä oli juoma automaatti josta sai kylmää vettä tai limua. Sit oli yhden omakotitalon portilla automaatti. Ei suomessa voisi jättää sellaisia automaatteja kadun varrella koska joku hajottaisi ne mutta japanissa  kukaan ei niitä potki ja hajoita. Yhdellä euron arvoisella kolikolla sai automaatista juotavaa japanissa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt. Fujilla käyminen oli hieno kokemus.

Vierailija
22/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt. Fujilla käyminen oli hieno kokemus.

Mr Fujin kanssa love hotellissa vai mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt naimisiin Japanissa ja käynyt siellä sen jälkeenkin. Erikoinen paikka monessa mielessä.

Vierailija
24/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mennyt naimisiin Japanissa ja käynyt siellä sen jälkeenkin. Erikoinen paikka monessa mielessä.

Se ei taidu "menny naimisiin" vaan "nainut"

Vierailija
25/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaalaiset ei tajua mitä nämä Love-hotellit on. Japanissa perheet asuvat paljon vanhempiensa kanssa saman katon alla. Sen vuoksi nuoret parit varaavat näitä Love-hotelleja, että saavat yksityistä aikaa.

Vierailija
26/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyillä alueilla  on myös kolikkoautomaatteja, joista saa ostaa koulutyttöjen käytettyjä pikkuhousuja. =)

Milläs alueilla sulla on tapana liikkua? Yhtään tuollasta en ole nähnyt.

Osaan lukea lehti- ja internetjuttua, tuon tietämiseksi ei tarvitse edes käydä Japanissa. 

Olen käynyt Japanissa monta kertaa, eikä ole toistaiseksi tullut kalja-automaattia vastaan. Limsaa tosiaan saa joka kadunkulmasta ja monta eri sorttia. Itsekjin olen hämmästellyt, että näitä asutomaatteja on aika syrjäisissäkin paikoissa, eikä tosiaan kukaan hajota näitä.

Pikkuhousuautomaatit taitaa olla urbaani legenda, ei ole vastaan tullut selliastakaan automaattia.

Vierailija
27/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimaalaiset ei tajua mitä nämä Love-hotellit on. Japanissa perheet asuvat paljon vanhempiensa kanssa saman katon alla. Sen vuoksi nuoret parit varaavat näitä Love-hotelleja, että saavat yksityistä aikaa.

No sen verta paljon tullut japsidokkareita että taitaa aika moni tietää

Vierailija
28/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyillä alueilla  on myös kolikkoautomaatteja, joista saa ostaa koulutyttöjen käytettyjä pikkuhousuja. =)

Milläs alueilla sulla on tapana liikkua? Yhtään tuollasta en ole nähnyt.

Osaan lukea lehti- ja internetjuttua, tuon tietämiseksi ei tarvitse edes käydä Japanissa. 

Olen käynyt Japanissa monta kertaa, eikä ole toistaiseksi tullut kalja-automaattia vastaan. Limsaa tosiaan saa joka kadunkulmasta ja monta eri sorttia. Itsekjin olen hämmästellyt, että näitä asutomaatteja on aika syrjäisissäkin paikoissa, eikä tosiaan kukaan hajota näitä.

Pikkuhousuautomaatit taitaa olla urbaani legenda, ei ole vastaan tullut selliastakaan automaattia.

Minä oon ostanut kaljaa tällasesta automaatista. Et varmaan tunnista, kun sitä voi olla limsojen kanssa samassa automaatissa. Prosenttimerkki kyllä näkyy jos on alkoholia.

Vierailija
29/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ystävä hyvä, japaniassa on paljon  jännempiäkin juttuja kuin nuo automaatit.

T. viriili setämies, japaniassa käyty muutama kymmenen kertaa. 

Vierailija
30/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä usko että oot katsonut yhtäkään dokkaria.

Vierailija
31/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Japanissa kuusi kertaa, mennyt luotijunilla ja vuokrasimme myös auton, tosin Kyushulla, ei missään suurkaupungissa. Hokkaido jäi näkemättä, nykyisillä lentoajoilla ja lippuhinnoilla tuskin enää sinne lähden. 

Vierailija
32/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, haluaisin kyllä. Kun taannon katselin Mad Venturesin jaksot Japanista, niin jäi kyllä kovasti kiinnostelemaan. Niin erikoinen maa, että pitäisi ehdottomasti päästä käymään. Maksaa vaan niin tolkuttoman paljon reissut sinne.

Vierailija
33/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalja.automaatit oli jänniä ja kalja maksaa 1 e tölkki ja se on aina 6 prosenttista vähintään

ja sellaista lonkkua saa 1,5e  tölkin ja se voi olla jopa 9 prosenttista ja hyvää

ruoka oli parasta ja paras kebab oikeaa lihaa, maksoi 4 e iso kebabbui

Vierailija
34/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on se dokumenttien ja lehtiein ja interventin lukija :D jonka medialukutaito on nolla.

Vierailija
35/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanialaiset on samuroita ja geissoja.

Vierailija
36/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule ystävä hyvä, japaniassa on paljon  jännempiäkin juttuja kuin nuo automaatit.

Juu ja sinua pidetään siellä roskasakkina, mutta eipä sanota suoraan päin naamaa.

Japanilaiset on pääosin hyvin konservatiivisia. Siellä kutenkin asuu miljoona kertaa enemmän ihmisiä, joten siihen sakkiin mahtuu kaikenlaista. Normaali japanilainen perhe-elämä on aika konservatiivista.

Vierailija
37/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjaimellisesti käynyt Japanissa. Lentokoneella kahden ison matkalaukun kanssa hakemassa komponentteja. Viivyin maassa vajaa 5 tuntia.

Vierailija
38/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset naiset on todella todella kauniita! 

Vierailija
39/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, yhteensä 7 kertaa, ja 8. Japanin-reissu on luvassa ensi vuonna.

Vierailija
40/51 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja sinua pidetään siellä roskasakkina, mutta eipä sanota suoraan päin naamaa.

Japanilaiset on pääosin hyvin konservatiivisia. Siellä kutenkin asuu miljoona kertaa enemmän ihmisiä, joten siihen sakkiin mahtuu kaikenlaista. Normaali japanilainen perhe-elämä on aika konservatiivista.

Kyllä, mutta myös länkkäriystävällisä neitoja löytyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi