Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko uusi Inside out 2 - elokuva 6-7-vuotiaalle?

Vierailija
29.07.2024 |

Vai onko enemmän isompien lasten elokuva? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan leffan nähnyt sanoa? Samaa täällä mietitty.

Vierailija
2/7 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffa on K-7 mieti siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittaa 10v lapsi tää elokuva on jotenkin enemmän isompien elokuva. Sillä kun olin elokuvateatterissa siellä oli melkein vain 9v lapsia ja niitä vanhempia lapsia ja niiden vanhempia. Ja tää elokuva ei nolota kun sen kattoo niiku nolottaa Frozen 2 kattominen ( joka on myös k7.) Eli minun mielestä 9-15v lapsille tarkoittettu elokuva jota tietty voi kattoo muunkin ikäiset. Ehkä sen takia koska kun katoin tätä elokuvaa välillä piti ihan pistää kädet silmille. Mutta ei pelottavuuden takia vaan jotenkin ahdistavuuden takia mutta minähän olen aika herkkä. Mutta tämä oli vain minun mielipide.

Vierailija
4/7 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffa on K-7 mieti siitä

Tämä kertoo vain siitä, minkä ikäiselle elokuva ei ole haitallinen. Ei elokuvan sisällöstä tai sen teemoista.

Moni ihan tavallinen draamakin on sallittu tai K-7, ja nämäkin ovat puhtaasti aikuisen elokuvia.

Vierailija
5/7 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffa on K-7 mieti siitä

tämäkin on K-7, mieti siitä

https://www.finnkino.fi/event/304599/title/fly_me_to_the_moon/

Vierailija
6/7 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tunteet viety. Tunne. Hoksaa tunteet 

Öö sanoo jengi, hoka in vissiin ollut tekijöinä tai autuaan tietämättömiä millaisia valheita ja rikoksia on kohdidtunut henkköön ,jonka "tunteista" ollaan huolissaan.

Samoin näitä tunteita aletaan korjailemaan kysymättä väkisin ja rikollisin keinoin.öö onko jotain mitä jotkut eivät riedä. Kuinka typeriä ihmiset on tunnistamaan valheita?

No tekijät toki tietää

Se on sellaista ihan hyvällä vaan pahan tekoa. 

Vierailija
7/7 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa senikäinen jaksaa animaatiota seurata, mutta juoni menee varmaan ohi. Paljon on ollut aikuisia katsojia, siis jopa ilman lapsia. Elokuvahan on pitkälti psykologiaa.

Minionsit sopii paremmin eskari-ikäiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan