Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini on kaikesta kateellinen

Vierailija
29.07.2024 |

Jos olen ollut jossain työssä, hänen on pakko päästä samaan firmaan töihin.

Hän on myös kateellinen siskollensa, jolla on perhe, omakotitalo ja hyvä työ.

Kerroin hänelle joskus, että olin tavannut uuden miehen (tällä kaverilla oli siis aina vähintään 3 miestä samaan aikaan kierrossa), niin kerran kun olin tämän miehen kanssa liikenteessä ja tämä kaveri tuli vastaan, ei kaveri katsonut edes minua päin, vaikka koitin huhuilla tälle, että "Moi Marjatta"

Lisäksi antaa koko ajan mulle netissä ohjeita kuinka elää elämääni. Olenkin nyt blokannut tyypin wa, fb ja ig koska en jaksa tyhmiä neuvoja.

Tasapuolinen kaveri tän tyypin kanssa ei voi olla, koska hänellä ei ole koskaan aikaa nähdä tai tehdä mitään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään uutta. Suomalaiset nyt ovat kateellisia. Kaikesta.

Jos sinulle tapahtuu jotain hyvää, ole hiljaa ja pidä se visusti omana tietonasi jos haluat välttyä paskakuormalta.

Mielestäni terveen itsetunnon omaava ihminen kyllä kestää sen että toisella menee hyvin.  Osaa olla jopa iloinen toinen puolesta, joten kaverisi tuntee huonommuutta eikä siedä sitä tunnetta.  Nämä kaikki kertomasi esimerkit vievät hänen mielestään jonkin hänelle kuuluvan osan, ikäänkuin hyvää olisi vain tietty määrä ja siitä joku voisi anastaa toisen osuuden.

Luepa avoimin silmin vaikka tätä  foorumia. Mitä näet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä