Sannan uimahyppy
Kommentit (52)
"Mun pahin pelko on, että media ei jätä mua rauhaan"
"ilmastonmuutos - ei saa matkustaa lentokoneella"
Taasko se haukkuminen alkaa? Eikö teillä tosiaan ole muuta tekemistä?
Kova suoritushan tuo on. Mutta pakko munkin on ihmetellä julkisuuteen tälläkin tulemista.
Vierailija kirjoitti:
Kova suoritushan tuo on. Mutta pakko munkin on ihmetellä julkisuuteen tälläkin tulemista.
Siis mikä tuossa suorituksessa on kovaa?
Vierailija kirjoitti:
"Mun pahin pelko on, että media ei jätä mua rauhaan"
Hän laittoi tämänkin videoklipin Instatoryyn omille seuraajilleen ja se poistui sieltä 24h kuluttua. Joku tehnyt youtube-videon. Ei hän itse ole käskenyt medioiden tai av-mammojen näitä kaiveemaan. Antaisitte jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla Sanna on tällä "tullut julkisuuteen"?? Hän laittoi klipin omaan Instastoryynsä josta se postui 24h kuluttua. Mediat kaivaa sieltä juttuja, ei hän itse niitä mihinkään tyrkytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei multa onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen veteentulo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen veteentulo.
Uimahyppymittarilla kaukana siitä. Mutta samapa tuo mulle.
Upea nainen ja pysäytyskuvassa näyttää että hänelä on kuin onkin pienet tisut. Taitaa olla jopa A plus-kuppi.
Upposi yhtä nopeasti kuin suomen talous
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ilmastonmuutos - ei saa matkustaa lentokoneella"
Ei kukaan ole niin sanonut. Ilmastonmuutoksen tärkein torjuntakeino tapahtuu valtioiden johtajien päätöksillä, kuten fossiilienergiasta luopuminen, vihreä siirtymä ja autoilun sähköistäminen. Ei yksittäisten ihmisten reittilennot siinä merkitse etenkin kun ne kompensoidaan. Vain persut tekevät työtään Suomessa eivätkä kykene kansainväliseen toimintaan, jossa on liikuttava lentämällä. Ja Sanna on nyt ollut yli 2vkoa samassa lomapaikassa eikä siis lentele ympäriinsä. Mm. Valtonen lomailee Välimerellä, mikset siitä valita?
Eipä vissiin ole sanonut :D
Pelkäsin, että lappubikinit karkaa kun niin lepattivat!
Napolinlahti on kyllä kauneinta maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäsin, että lappubikinit karkaa kun niin lepattivat!
Ei, eivät lepattaneet. Sannalla on pienet hyvinmuodostuneet tisut.
Paremmat kuin olisin luullut.
https://gekkonen.net/wp-content/uploads/2024/07/sannuli-696x424.jpg
Kaunis, kuin merenneito. Hyvä, ettei tullut hain syömäksi.
Sannan kroppa näyttää paremmalta kuin tajusinkaan. Ei ole liika laiha vaan timmi. Vatsalihakset erottuu.
Sannakiimainen vauhdissa jo heti aamusta.