Olen mielenterveysongelmainen ja menettänyt kaikki ystävät. Mitä haluaisit kysyä?
Usein ihmissuhteeni kaatuu hienosäädön puutteeseen, tahdittomuuteen tai ahdistus musta vaistotaan ja sitten kartetaan! Haluaisin löytää ihmisiä, jotka ei hylkää mua jos mokaan jotain, koska parhaimmillani autan ihmisiä paljon ja oon puhtaasta sydämestä mukana ystävyys suhteissa. Sille ei kuitenkaan tunnu löytyvän mitään arvoa. Eikä ihmisiä kiinnosta ymmärtää että välillä puhuu sairaus enkä minä....
Tämä ei tarkoita siis sitä että oksentaisin ja tilittäisin pahan oloni muiden niskaan! ei, mulla on tapana salata kaikki. Mutta tuntuu että ihmiset ovat usein vaistonneet musta että mulla on paljon ahdistusta ja sairaita pakko-ajatuksia...
Kukaan ei osaa sivuuttaa mielisairautta ja keskittyä minuun ihmisenä
Kommentit (18)
No miten sinuun keskittyy, jos se mielisairaus on siinä edessä..
No kuka jaksaa jotain sekopäätä , joka ei edes puhu omalla suullaa vaan sairaus puhuu.
No ihan tarpeeksi on jo omia ongelmia eikä tässä nyt jaksa vielä hoitaa toistenkin ongelmia.
Minulla ei ole koskaan ollut ihmissuhteita eikä ystäviä. Olen ihmisraato jota ei voi parantaa.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Ei ole ylimääräistä energiaa mielenterveysongelmaiselle.
Pidätkö naisrantalentopalloilijoiden pyllyjen ihailusta olympialähetyksissä? Kauniita, urheilullisia pyllyjä, ei mitään löllöjä palstamammapyllyjä.
Ystävyyssuhteissa on muuten yhdyssana.
Ei sinulla ole oikeita mielenterveydenongelmia kuten ei monella muullakaan joka niin väittää. Uskottelette itsellenne niin ettei teidän tarvitse edes yrittää tehdä itse mitään elämällänne, kun se kuviteltu mielenterveysongelma estää ja pilaa kaiken kuitenkin.
Tämä ei tarkoita siis sitä että oksentaisin ja tilittäisin pahan oloni muiden niskaan! - No itse teen vielä kaiken tuonkin, että joo, pystyn samaistumaan.
On monia ihmisiä, jotka ovat tahdittomia, suoria ja epäkohteliaita, mutta ystäviä riittää joka sormelle. Nämä eivät yleensä estä ystävyyssuhteiden muodostumista.
Sairastat ilmeisesti ahdistuneisuushäiriötä?
Oletko eläkkeellä tai kuntoutustuella? Vai kenties työelämässä?
Vierailija kirjoitti:
Olet vain typerä ja itserakas.
Kivaa että sinäkin saat edes jostain iloa
Vierailija kirjoitti:
On monia ihmisiä, jotka ovat tahdittomia, suoria ja epäkohteliaita, mutta ystäviä riittää joka sormelle. Nämä eivät yleensä estä ystävyyssuhteiden muodostumista.
Sairastat ilmeisesti ahdistuneisuushäiriötä?
Eivät ne ystävyyssuhteet kovin todellisia ole tahdittomilla ja epäkohteliailla. Heitä suvaitaan, jos he ovat hyödyllisiä jotenkin.
Elämä on liian arvokasta käyttää mt-kaverin kannatteluun. Kokeilin, oli kauheeta.
Oletko siis kuvitellut, että onnistut salaamaan ongelmasi ystäviltäsi?
Mitä mielenterveyden oireita on?