Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valkoinen jauho pois ruokavaliosta....

04.02.2007 |

eli sen jättäminen ruokavaliosta on suunnitelmissa.....tähtäimenä myös näin parempi painon hallinta. Onko todellista hyötyä vai ei? Kokemuksia myös kuulisin.?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko sitä syö ja missä muodossa. Jos se on pullaa, niin totta kai valkoisen jauhon poisjättäminen näkyy. Minä olen vehnäjauhon käyttöä vähentänyt ja ehkä maha ei ole niin pallo kuin ennen. Mutta silti kyllä syön esim. couscousia ja muutaman keksinkin silloin tällöin. Kaikki radikaalit ruoka-aineiden poisjättämiset ovat puppua, kuka semmoista jaksaa loppuelämänsä?

Vierailija
2/3 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisessa jauhossa ei ole yhtään mitään mitä kroppa tarvitsee, joten kannattaa ehdottomasti jättää pois. Läpimenevää energiaa vain ja ylimääräinen kerääntyy vyötärölle, -eikä edes pidä nälkää.

Ei ehkä koko elämäänsä voi valkoista jauhoa välttämään, mutta onpa tässä jo vuosi vierähtänyt, lukuunottamatta muutamaa pakollista vieraspullaa. Helposti.

Tutustupas sivuihin:

http://karppaus.info/forum/index.php

http://karppaus.info/ruoto/numerot/05/02/index.php?sivu=ateriamatriisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko puppua vai ei, mutta muutaman kerran olen kokeillut dieettiä jossa jätän kaiken valkoisen jauhon, sokerin ja perunan pois.

Olen kyllä samalla vähentänyt ylipäänsä leivänsyöntiä. Aiemmat kokemukset dieetistä on olleet hyviä, olo on virkeämpi ja painokin kevenee. Mutta epäsosiaalinenhan tuollainen dieetti on, kun joka kyläpaikassa olisi tarjolla sitä kahvipullaa eikä mene jakeluun vaikka koitan sanoa, että pala ruisleipää juuston siivulla olisi ihan yhtä hyvä pulla. Itse jaksaisin vaikka vuosia näin, mutta aina se sitten kaatuu, kun naapurissakin olisi joskus kiva käydä turisemassa, mutta naapurin mamma ei usko mun dieetteihin.

Koko syksyn kärvistelin karkkilakossa yms. eika grammaakaan lähtenyt, mutta namin mieliteko oli kamala koko ajan. Loppiaisena vaihdoin kaikki valkoiset jauhot ja riisit täysjyviin ja perunan muihin kasviksiin. En noudata mitenkään tarkasti kenenkään karppausdieettiä, mutta nyt paino putoaa eikä tee namia koko ajan mieli. Olen muuten syönyt niin paljon ettei ole nälkä, koska tässä on jo univajetta aika paljon, ei enää nälkää kehtaa kärsiä. Ehkä määrää vähentämällä voi painonlasku tehostua, mutta 4 viikossa on lähtenyt 2,8 kg ja kyllä se riittää. Vuodessahan sitä on jo ihan missin mitoissa tälläkin tahdilla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän