Oletteko te olleet väsyneitä viime päivinä?
Naurattaa tuo otsikko 😅 Mutta olen kuullut todella monen valittelevan väsymystä viime päivinä.
Ehkä kenties nämä lämpimät, hiostavat säät vai mikä juttu?
Kommentit (17)
Painostava sää ollut useita päiviä. Ei jaksaisi lähteä lenkille, kun jalat painaa tonnin.
Ei tässä kuumuudessa saa nukuttua kunnolla.
Olen, vaikka yleensä kuuma sää ei kyllä minua väsytä. Mikä lienee, kun on väsyttänyt jo kuukausia.
Olen aika uupunut. 4-vuotias pikkupoika oli mummolassa.
Olen! Se on varmasti tämä hiostava keli, nukkuisin koko ajan.
Ilmankosteus, oli ukkosia. Jokin kuumottaa iholla sisällä? Pujo ja heinä kukkii.
Olen ollut epätavallisen uupunut. Omassa lähipiirissä paljon koronaa, ehkä sitä sitten?
En ole, päinvastoin. Rakastan hellesäitä ja käyn välillä talossa jäähyllä. Yöllä on hyvä nukkua viilennetyssä ja pimennetyssä makuuhuoneessa.
Olen, mutta minulla olikin sairaalahoitoa vaatinut keuhkokuume. Olen ollut sisällä vaan viime päivät, tänään pitkästä aikaa kävin omalla pihalla jaloittelemassa. Melko lämmin ilma oli kyllä.
Kyllä. En saa kotona tehtyä mitään, kun koko ajan on niin väsyttävä ja painostava ilma. Nytkään ei ilma liiku ollenkaan ja tuntuu, että tukehtuu.
Kuuma sää väsyttää. Ei jaksaisi mitään helteitä pätkääkään. Tulisi jo syksy, sateet, ihana pimeys ja sais laittaa kynttilöitä, takkaan vähän tulta jne. Voisi nukkua pimeässä ja viileässä. Ah!
Mitään ei pysty tekemään saatikka ajattelemaan näillä helteillä. Loma menee ollessa ja pyykkiä pestessä. Koko lailla hukkaan siis.
Olen ollut, tänään helpotti heti, kun oli vähän viileämpi ilma.
Oi, jo useamman päivän väsynyt. Veli samoin. Paahtui yöllä eikä saanut nukutuksi.
Ilmastointilaite päällä paljon. On lämpimähköä.
Varmaan myös olympialaiset. Katoin 4 tuntia avajaisia ja valvoin pelaten vielä puoli kolmeen.
Tänäänkin nukkunut puolelle päivin. Ja telkku paljon päällä ja seuraa kännykällä sivusilmällä lajeja. Vähän uuvuin seuraamaan urheilua joku tunti sitten ja laitoin telkun pois.
Muuten päällä tuntikaupalla ja seuraa mitä tahansa. Ehkä sekin uuvuttaa.
Möllöttää paikallaan niin tulee päänsärkyä.
Nyt äsken sain kuitenkin vietyä roskat ja käveltyä pikku lenkin, vaikka tuntui tosi koomapotilaalta. Niin zombi ettei huomaa jos kävelee hitaasti.
Epäilin, että olisi lievä korona, mutta en tiedä. Hajuaisti oli pari päivää pois ja sitten oli aivan älytön tappoväsymys monta päivää. En jaksanut mitään. Koronaa, uusinta varianttia, kuulemma on liikkeellä.
Olen! Nukahdin äsken omalle terassilleni ja tuntui, että olisin voinut nukkua siinä aamuun saakka.