Mun kuollut koira kirmaa koirien taivaassa onnellisena! Oletteko saaneet viestejä esim unissa kuolleilta lemmikeiltä?
Kommentit (6)
En ole. Mutta kun olin matkoilla heräsin siihen että koirani oli vahvasti mielessä ja tuli kova ikävä ja ihmettelin miksi kun vain muutaman päivän työreissu. Koira voi ihan hyvin kun lähdin. Kun palasin reissusta minulle kerrottiin että koira on kuollut. Osui just samaan yöhön jolloin olin herännyt oudon voimakkaaseen ikävään. Eivät kertoneet heti koska tärkeä työmatka ja olisi mennyt pasmat sekaisin. Nämä on mystisiä juttuja. Koirani oli ensimmäinen koirani ikinä ja meitä sitoi rakkauden siteet alusta loppuun asti.
Näen jatkuvasti unia kuolleista kissoistamme. Joissain unissa ne nousevat kuolleista.
Osa näkijöistä ja kanavoijista saa yhteyden jonnekin. Eläimet osaavat siellä kommunikoida hyvin, sieluna. Ei ole rajoitteita yhtä paljon. Maanpäällä osa ihmisistä ei osaa tulkita eläintä, osa paremmin.
Mun kuollut koira lämmittää minua talvipakkasilla, tein siitä rukkaset. Suosittelen muillekin, kunhan löydätte jonkun, joka ne tekee. Itse ei kannata siihen ryhtyä, jää parempi muisto koirasta.
Juu, enkelimarsulta tuli kerran viestiä.
🤦