Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ainakaan mene oikeisiin töihin, kun Suomessa voi lusmuilla 1400e tuilla ja ansaita sen lisäksi tonni kuussa pimeästi..

Vierailija
28.07.2024 |

Minä en ainakaan mene oikeisiin töihin, kun Suomessa voi lusmuilla 1400e tuilla ja ansaita sen lisäksi tonni kuussa pimeästi... 2400e nettoa kuussa kunhan pysyy työttömien työnhakijoiden joukossa väsäämässä kökköjä työhakemuksia. Pimeässä hommassani teen ehkä 2h työtä per päivä.

t. systeemin päihittänyt

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään, joka saisi 1400 euroa tukea kuussa, itsellä se onaina alle tonnin kuussa ollut. Ehkä jossain pääkaupunkiseudulla?

Pk seudulla on mahdollista. Täysi asumistuki, toimeentulotuki ja sähkölasku voi kyllä tehdä tuon verran. Lisäksi voi saada harkinnanvaraista tukea jollain perusteella.

Vierailija
22/23 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka voi työttömänä saada 1400? Minä sain työttömänä alle tonnin ja sekin oli ansiosidonnaista päivärahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka voi työttömänä saada 1400? Minä sain työttömänä alle tonnin ja sekin oli ansiosidonnaista päivärahaa. 

Voi jos on toimeentulotuella. Silloin saa yleensä täyden asumistuen, ja asuminen on stadissa kallista, joten tukikin on iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän