Minä en ainakaan mene oikeisiin töihin, kun Suomessa voi lusmuilla 1400e tuilla ja ansaita sen lisäksi tonni kuussa pimeästi..
Minä en ainakaan mene oikeisiin töihin, kun Suomessa voi lusmuilla 1400e tuilla ja ansaita sen lisäksi tonni kuussa pimeästi... 2400e nettoa kuussa kunhan pysyy työttömien työnhakijoiden joukossa väsäämässä kökköjä työhakemuksia. Pimeässä hommassani teen ehkä 2h työtä per päivä.
t. systeemin päihittänyt
Kommentit (23)
Ok hyvä. Muut ei saa noita summia.
Yksi tuttuni tekee samaa. Nostaa täydet tuet ja myy jotain krääsää netissä joista ottaa voitot paypal tilille johon ei Suomen verottajalla ole asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Myyn persettä 8 x 150 per päivä.
Eikä ummetus vaivaa ja kakka tulee helposti.
Toivottavasti saat syövän ja julkisella "hyvän hoidon".
Miltä tuntuu elää köyhyydessä Kelan orjana koko elämä? Edes kotia et saa itse valita.. Puhumattakaan autosta, matkustelusta, naisista jne..
30v asti kivaa ja sen jälkeen voi alkaa ahdistamaan elämätön elämä. Sulla ei tosin taida ystäviä ollakaan, joiden elämää bousit katkerana seurata ja juoda ikuista halppiskaljaa itsemurhakuutiossasi 🤣
Niin tekee moni muukin, vaikkeivät myönnä. Siksi tukia nyt leikataan, ihan aiheesta. Alkaa se oikea työnteko teillekin kelpamaan
Olen itse pakosta elättänyt perheeni tuilla ja pimeillä töillä., en kelvannut mihinkään kun en kouluja ole käynyt. Peruskoulu jäi kesken. Pimeissä homissa opettelin itselleni ammattin ja nyt olen ollut verokirjalla jo kymmenen vuotta töissä.
En tiedä ketään, joka saisi 1400 euroa tukea kuussa, itsellä se onaina alle tonnin kuussa ollut. Ehkä jossain pääkaupunkiseudulla?
Vai että töihin, kun nyt saisit itses edes pois täältä vauvalta valehtelemasta oman maasi kansalaisista saatanan maanpetturi, sitten ehkä terapiaan ja sitten kouluun ja sitten voidaan miettiä et josko kelpaisit töihin,
Vai ei vauvan valehtelija kokkare meinaa mennä töihin, YLLÄRI
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu elää köyhyydessä Kelan orjana koko elämä? Edes kotia et saa itse valita.. Puhumattakaan autosta, matkustelusta, naisista jne..
Juuri näin. Köyhänä, tarkoituksettomana, ansassa ja muiden armoilla. Ei se ole oikeata elämää ellei ole tyyliin rappioihminen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään, joka saisi 1400 euroa tukea kuussa, itsellä se onaina alle tonnin kuussa ollut. Ehkä jossain pääkaupunkiseudulla?
Minä olen pysyvällä työkyvyttömyys eläkkeellä ja minä saan vähän alle 1200e kuukaudessa niin että maksan lääkkeeni, sähköni ja asumiseni itse.
I call bullshit.
Vierailija kirjoitti:
Niin tekee moni muukin, vaikkeivät myönnä. Siksi tukia nyt leikataan, ihan aiheesta. Alkaa se oikea työnteko teillekin kelpamaan
Vain ne työpaikat puuttuvat.
Ei kai tuollaista rikollista kukaan palkkaisikaan, tuskin edes ilmaiseksi kelpaisi pihan lakaisua vaativampaan hommaan.
Töihin ei mennä vaan töihin otetaan jos naama miellyttää työnantajaa. Minäkin olen tehnyt pimeitä töitä.
Sentään työintoa löytyy vaikka ei veronmaksuintoa.
Vierailija kirjoitti:
Missä köyhyydessä? Ap kertoi tienaavasa pimeästi. Aika hyvä palkka on oltava että saisi saman verran kuin ap edes työtä tekemällä. Mieluummin minäkin ottaisin tuon verran parin tunnin työllä, kuin kokopäivän raatamisella viitenä päivänä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
30v asti kivaa ja sen jälkeen voi alkaa ahdistamaan elämätön elämä. Sulla ei tosin taida ystäviä ollakaan, joiden elämää bousit katkerana seurata ja juoda ikuista halppiskaljaa itsemurhakuutiossasi 🤣
Elämätön elämä? Mukavampaa elämä on varmasti vapaana kuin työn orjana. Ap:n tuloilla on mahdollista tehdä vaikka mitä kivaa. Sitäpaitsi jos alkaa kyllästyttää, niin ainahan voi myöhemmin sitten tehdä jotain muuta.
Huono trollaus mutta Ei tarvitse edes tehdä pimeästi jos käyt vaikka marjassa ja sienessä.