jonathan on aivan ihana... :P kellä on samantapainen mies
siis tiedän, että tuommoisia miehiä on muitakin ja aika harvakseltaan myös. itse en kyllä katsois hetkeäkään tuollaista sovinisti, psykopaatti- idioottia.
Kommentit (16)
Vierailija:
En kyllä tajua että mten joku suomalainen voi tolla äänenpainolla sanoa että joku amerikkalainen tv-tähti löisi tai ei löisi vaimoaan neljän seinän sisällä
Mä kun en sano niin edes lähimmistä ystävistä, ei noilla vaimonhakkaajilla ole mitään kastemerkkiä otsassa.
jos puhut ar:n siitä tollosta ukosta, jolla on se blondi vaimo. Kaikki vääryydet ja virheet onj vaimon syytää. ois lähteny yksin siihen kisaan, ku tuntuu olevan egoaki kahen ihmisen eestä.
Ne muuten nautti ihan joka hetkestä. Eikä tuo Victoria ottanut tuosta nokkiinsa. Ja onhan niillä jo lapsikin.
Ja eiköhän tuo Jon ole pikkasen erilaisempi " oikeassa elämässä" . Tai siis, että eiköhän tuo käytös ole enempi stressin syytä.
Yhdessä jaksossahan Jon tönäsi jo Victoriaa (se reppuepisodi). Enpä ihmettelis jos kotona tönittäs useamminkin. On nainen kyllä luopunut täysin itsestään, sääliksi käy joka kerta. On siinä jo jotain väärää kun " puolueeton" juontajakin puuttuu peliin.
Vierailija:
Ja eiköhän tuo Jon ole pikkasen erilaisempi " oikeassa elämässä" . Tai siis, että eiköhän tuo käytös ole enempi stressin syytä.
Nuo on vielä yrittäjiäkin käsittääkseni niin takuulla stressiä riittää...
Mistäs te tiedätte miten te käyttäytyisitte tossa tilanteessa?
Ja kyllä se Jonathan on muuten ihan lempeä mies, näkihän sen siitäkin miten se käsitteli niitä lapsia siellä Senegalissa. Eli eipä tuo kylläkään ole mikään muijanhakkaaja äijä.
Vaimonhakkaajakin voi olla lempeä lapsille ja eläimille.
Vierailija:
Mistäs te tiedätte miten te käyttäytyisitte tossa tilanteessa?
Ja kyllä se Jonathan on muuten ihan lempeä mies, näkihän sen siitäkin miten se käsitteli niitä lapsia siellä Senegalissa. Eli eipä tuo kylläkään ole mikään muijanhakkaaja äijä.
Ja ei tuosta yhdestä telkkariesiintymisestä voi sanoa mitään. Olis muuten kiva nähdä miten te käyttäytyisitte tossa tilanteessa. Ette varmastikkaan normaalisti.
Vierailija:
muuten ole lasta,vielä..
ei vissiin ollut tota kyseistä tuotantokautta kuvatessa
Vierailija:
ei vissiin ollut tota kyseistä tuotantokautta kuvatessa
Mä kun en sano niin edes lähimmistä ystävistä, ei noilla vaimonhakkaajilla ole mitään kastemerkkiä otsassa.