Miksi ette käy katsomassa pampua syöviä bandoja?
Niih? Onko nyt hyvä mieli?
"Ähtärin eläinpuisto: Jättitappiot"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5fd96f17-2a46-4854-bb08-0e24ae0fb578
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Eläintarhat ovat kamalia paikkoja, en mene sellaiseen ikinä.
Ymmärrän pointin, ja vähän sama fiilis itsellä, mutta toisaalta eläintarhat ovat pelastaneet lajeja sukupuutolta.
Kävin, ja Ähtärin eläinpuisto on kyllä ankeuden huippu. Kävi sääliksi niitä muita eläimiä pienissä aitauksissaan. Hotelli Mesikämmen surkea ja vanha. En ole suositellut kenellekään. Ehkä ihmiset ei siksi käy, paikka on surkea. Pelkät bandat ei riitä vetonaulaksi.
Eläinpuisto voidaan tehdä myös hyvin, kuten Kolmården. Oli virheliike hankkia banbat tuonne missä koko puisto on huonolla pohjalla.
Sanoin jo vuosia sitten että se ei tule olemaan kannattavaa tuoda niitä pandoja suomeen. Ei niissä ole mitään nähtävää en maksa 40 euroa lipusta.
Vierailija kirjoitti:
Bandat Vinnairilla takaisin Giinaan.
Kyllä siihen uuteen pisnesistuimeen yksi banda hyvin mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Aivan väärään paikkaan viety nämä Pandat. Oikea paikka olisi ollut Tampere, Turku tai Helsinki.
Liiketoiminnan kannalta varmasti joo, mutta itse en käy esim Korkeasaaressa perheen kanssa juuri siksi, että se on meistä katsottuna ihan hiton kaukana. Turku vielä kauempana eikä siellä muutenkaan meille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IIllaksi kotiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se "kuppi" on kuin tehty sitä varten, että muodoton löllöotus sopii siihen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan väärään paikkaan viety nämä Pandat. Oikea paikka olisi ollut Tampere, Turku tai Helsinki.
Mutku se teurastamo, joka taannoin muutettiin eläintarhaksi, on purettu aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo vuosia sitten että se ei tule olemaan kannattavaa tuoda niitä pandoja suomeen. Ei niissä ole mitään nähtävää en maksa 40 euroa lipusta.
Tämä. Hölmöjen kotkotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Se on pandat, keskellä lausetta pienellä kirjaimella.
EI niitä kukaan tänne halunnut, Kiina ne vaan lahjoitti, hyvää hyvyyttään.
Ihan turhia elikoita Suomessa.
Niistä maksettiin todella paljon.
Kerran on käyty etelästä kun Ähtäri muutenkin osui lomareissun varrelle. Ei sinne kukaan vartavasten aja ja kerta näkeminen riittää. En ymmärrä alunpitäenkään koko ideaa ottaa ne suomeen ja sijoittaa vielä sinne kauas kaikesta. Paikkaan joka muutenkaan ei enää tuota häävisti. Kotiin vaan pandat paluukoneessa.
Panda on vihoviimeinen otus jota menisin kallista maksua vastaan katselemaan. Seuraavana pingviini. Niitä olen saanut töllätä luonto-ohjelmissa kyllästymiseen saakka.
Periaatteellista syistä en halua Kiinanpandapolitiikkaa.
Lisäksi kun ne piti tänne raahata, niin Ähtäri on täysin väärä paikka. Korkeasaari tai Ranua olisivat olleet parempia paikkoja. Niissä joku ulkomainen turistikin saattaisi käydä Pandora tölläämässä. Mutta kumpikin taisi tulla laskelmissaan siihen, että ei kannata. Kiina vaati liian kovat maksut.
Ähtärin päättäjiltä ja asukkailta puuttui realismi. Mopo karkasi totaalisesti käsistä. Tyhmyydestä sakotetaan.
En tiedä missä ähtäri on. Pandat on aika tylsiä. Avaa youtube ja katso pandavideoita kunnes kyllästyt.
Vierailija kirjoitti:
34 e lippu aikuisille.
Liian kaukana, ei jaksa. Jos olisi Korkeasaaressa niin kävisin. Itse asiassa nuo kannattaisi siirtää Korkeasaareen, tulisi varmasti menestys, ihmisiä liikkuu niin paljon Helsingissä, suomalaisia ja turisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiketoiminnan kannalta varmasti joo, mutta itse en käy esim Korkeasaaressa perheen kanssa juuri siksi, että se on meistä katsottuna ihan hiton kaukana. Turku vielä kauempana eikä siellä muutenkaan meille mitään.
Jotkut käy ulkomaillakin. Kaukana.
Juuri näin. Itse voisin käydä muitakin eläimiä siellä katsomassa mutta liian kaukana minulle.