Olen nainen ja seksinnälkäinen
Tänä aamuna olen jo 3 kertaa tyydyttänyt itselleni orgasmin. Seksitön parisuhde itseäni 12 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mies lihonut ja veltto, ei seksiä vaikka olen itse hoikka ja sporttinen, naisellinen nainen. Kotona en todellakaan ole mikään pirttihirmu tai vihervassari-feministi:D
Seksi loppunut ja hirveät himot päällä kokoajan. Tyydytän itseni päivittäin. Koen itseni naisena kuolleeksi vaikka muut miehet katselee ja saan kehuja ulkonäöstäni usein. Koen surua siitä etten saa seksuaalisesti miestä ja kyllä, olen munan kipeä, en häpeä tunnustaa tosiseikkaa
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen terveyttä vaaliva nainen, enkä ota rakastajaksi miestä joka panee ketä tahansa naista. Inhoan kondomeja koska nautin miehen spermasta ja haluan sen kokea. Siksi mitkään irtojutut eivät kiinnosta.
Miten olisi eronnut mies, jolla on ollut vain yksi kumppani viimeiset 25 vuotta? Ja joka myös inhoaa kondomeja. Sijainti pks.
Ikä ja ulkomuoto? Luonne?
Vähän päälle 50, keskikokoinen/sopusuhtainen, sosiaalinen ja huumorintajuinen.
Miten edetään?
Laitoin sähköpostiosoitteen niitä viestejä varten.
Minulla sama. Tunnen oloni kuolleeksi miehenä. Ei tule kauniita sanoja, tekoja, aloitteita eikä mitään. Aina jokin syy ettei seksiä. Hyöty otetaan kyllä mutta ei mitään parisuhde elämää. Kaikki menee edelle. Halukkaasta ja himoissa olevasta naisesta vain muisto. Kun mieli tekee, niin tekee sen itse eikä ilmaise haluja enään millään tavalla. Joka päivä surullinen olo kun odottaa ihanaa aloitetta, kuulemista halusta minua kohtaan, ja tekoja turhaan. Ei asuta yhdessä joten soittosta tai viestistä asiasta saisi iloa elämään pitkäksi aikaa. Niin kuin ennen tuli viesti että pöksyt olisi kosteena ja kaipaisi seksiä. Nykyään ei sitten yhtään mitään. Ja kuka uskoo ettei vaikka vuoteen tule haluja 🥱
Mikset vaan hae jostain miestä ja panet sen kanssa kunnolla. Tuskin on vaikeaa sinun löytää mies joka panee.