Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko harmaa charmikasta häpykarvoissa?

Vierailija
27.07.2024 |

Ikä alkaa olla viisikymmentä, joten harmaan pantterin merkkejä on hiuksissa. Onneksi ne ovat vielä tuuheat, eikä pälvikaljua ole.

Mutta nyt myös häpykarvoihin alkaa tulla harmaita sekaan. Naiset, onko tämä charmikasta vai pitäisikö alkaa ajaa kaikki pois? Ei harmaita paljon ole, mutta joitakin tummien joukossa. Kaikkea se ikä teettää.

M49

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat ei haittaa, mutta perinnöllisen hiustenlähdön kutsuminen pälvikaljulsi haittaa. Pälvikalju on sairaus joka ei katso ikää eikä sukupuolta.

Vierailija
2/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaat ei haittaa, mutta perinnöllisen hiustenlähdön kutsuminen pälvikaljulsi haittaa. Pälvikalju on sairaus joka ei katso ikää eikä sukupuolta.

Olet aivan oikeassa: käytin väärää termiä. Pahoittelut siitä, tarkoitukseni ei ollut loukata. Viittasin perinnölliseen hiusten lähtöön. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin leskeksi pari vuotta siten ja ole vähitellen otta koeajoon joitakin ikäisiäni miehiä. Mikä helpotus kun heilläkin on harmaat karvat kullinsa ympärillä. On paljon itsevarmempi olo esitellä harmaakarvaista pimpsaani. Olinjo myos hiukan paniikissa harmaitteni kanssa, minä kun olen nainen joka haluan että mies kunnolla tutkii sopivasa valastuksessa ennenkuin työntelee mitään mihinkään. Näin vanhemmite tuo tutkiminen on tullut aina vain tarkeämmäksi, enkä edes oikein kunnolla kostu mmuuten.

Vierailija
4/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole huolta harmaista munakarvoista, kaikki lähtee sokeroinnissa pois.

M54

Vierailija
5/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole charmikasta. Mustat paremmat. Voisitko värjätä kuten hiuksiakin värjätään.

Vierailija
6/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole huolta harmaista munakarvoista, kaikki lähtee sokeroinnissa pois.

M54

Samoin. Oon tosin jokusen vuoden nuorempi mut harmaata alkaa tuleen hiuksiin, partaan ja alapäähän. Parta on helppo leikata, brassissa n. 6 viikon välein mut kaljuks en aja😁.

Vierailija
7/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä kokonaan poista alakerran karvoja. Se vaan ei ole miehekästä, vaan ennemmänkin hupsun näköistä. N43

Vierailija
8/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "kultaiset" karvat ja ei vielä harmaata missään ja lähestyn 60, 

Vierailija
9/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole charmikasta. Mustat paremmat. Voisitko värjätä kuten hiuksiakin värjätään.

Kyllä harmaa on ihan hyvä, ei värikylpyjä alapäähän. 

Vierailija
10/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsää seksiä.

Vierailija
11/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on hopeakettu, voi naisella olla hopeamajava ;)

Vierailija
12/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa on hyvä väri:

Vierailija
13/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh. Ei kai kukaan oikeasti värjää häpykarvojaan? Eihän?

Vierailija
14/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on  45 ja puska täysin harmaa. Ihana!

Vierailija
15/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan nähnyt harmaita häpykarvoja. Minullakin harmaantuu vain parta, eivät hiukset tai muut karvat.

M51

Vierailija
16/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole ilman,  jos ei kelpaa!

Vierailija
17/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on hopeakettu, voi naisella olla hopeamajava ;)

Vai muuttuuko se mäyräksi??

Vierailija
18/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa kertoo elämänkokemuksesta, olipa sitä ylä- tai alapäässä. Kelpaa minulle!

Vierailija
19/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kokemus kymmenen vuoden takaa. Olin työmatkalla Länsi-Suomessa ja istuin iltaa hotellin baarissa., jossa tutustuin itseäni vanhempaan naiseen. Ikää en kysynyt, mutta arviolta reilu viisikymppinen. Itse olin tuolloin 36.

Juttu luisti hyvin ja päädyimme minun huoneeseeni. Nainen oli muodoiltaan uhkea, mikä miellytti minua. Yllätyksen koin, kun hän riisui pikkarinsa. Hän oli siistinyt alapään karvat lyhyiksi, mutta ne olivat ihan harmaat! En sanonut mitään, mutta vähän ihmetytti kun en ollut vastaavaa nähnyt. Vaan kun homma eteni pidemmälle, niin harmaus unohtui. Pillu oli mukavan tiukka eikä se nainen todellakaan tarvinnut liukkaria. Uusinta otettiin vielä aamulla. Hyvä muisto jäi.

Vierailija
20/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm... karvat ON charmikkaita (miehillä ja naisilla) joten huoli pois! 

N32