Onko harmaa charmikasta häpykarvoissa?
Ikä alkaa olla viisikymmentä, joten harmaan pantterin merkkejä on hiuksissa. Onneksi ne ovat vielä tuuheat, eikä pälvikaljua ole.
Mutta nyt myös häpykarvoihin alkaa tulla harmaita sekaan. Naiset, onko tämä charmikasta vai pitäisikö alkaa ajaa kaikki pois? Ei harmaita paljon ole, mutta joitakin tummien joukossa. Kaikkea se ikä teettää.
M49
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Harmaat ei haittaa, mutta perinnöllisen hiustenlähdön kutsuminen pälvikaljulsi haittaa. Pälvikalju on sairaus joka ei katso ikää eikä sukupuolta.
Olet aivan oikeassa: käytin väärää termiä. Pahoittelut siitä, tarkoitukseni ei ollut loukata. Viittasin perinnölliseen hiusten lähtöön. -Ap
Minä jäin leskeksi pari vuotta siten ja ole vähitellen otta koeajoon joitakin ikäisiäni miehiä. Mikä helpotus kun heilläkin on harmaat karvat kullinsa ympärillä. On paljon itsevarmempi olo esitellä harmaakarvaista pimpsaani. Olinjo myos hiukan paniikissa harmaitteni kanssa, minä kun olen nainen joka haluan että mies kunnolla tutkii sopivasa valastuksessa ennenkuin työntelee mitään mihinkään. Näin vanhemmite tuo tutkiminen on tullut aina vain tarkeämmäksi, enkä edes oikein kunnolla kostu mmuuten.
Mulla ei ole huolta harmaista munakarvoista, kaikki lähtee sokeroinnissa pois.
M54
Ei ole charmikasta. Mustat paremmat. Voisitko värjätä kuten hiuksiakin värjätään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole huolta harmaista munakarvoista, kaikki lähtee sokeroinnissa pois.
M54
Samoin. Oon tosin jokusen vuoden nuorempi mut harmaata alkaa tuleen hiuksiin, partaan ja alapäähän. Parta on helppo leikata, brassissa n. 6 viikon välein mut kaljuks en aja😁.
Älä ihmeessä kokonaan poista alakerran karvoja. Se vaan ei ole miehekästä, vaan ennemmänkin hupsun näköistä. N43
Mulla on "kultaiset" karvat ja ei vielä harmaata missään ja lähestyn 60,
Vierailija kirjoitti:
Ei ole charmikasta. Mustat paremmat. Voisitko värjätä kuten hiuksiakin värjätään.
Kyllä harmaa on ihan hyvä, ei värikylpyjä alapäähän.
Jos mies on hopeakettu, voi naisella olla hopeamajava ;)
Vierailija kirjoitti:
Hehheh. Ei kai kukaan oikeasti värjää häpykarvojaan? Eihän?
Tyttöystävä on 45 ja puska täysin harmaa. Ihana!
En tiedä, en ole koskaan nähnyt harmaita häpykarvoja. Minullakin harmaantuu vain parta, eivät hiukset tai muut karvat.
M51
Vierailija kirjoitti:
Ole ilman, jos ei kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on hopeakettu, voi naisella olla hopeamajava ;)
Vai muuttuuko se mäyräksi??
Harmaa kertoo elämänkokemuksesta, olipa sitä ylä- tai alapäässä. Kelpaa minulle!
Tuli mieleen kokemus kymmenen vuoden takaa. Olin työmatkalla Länsi-Suomessa ja istuin iltaa hotellin baarissa., jossa tutustuin itseäni vanhempaan naiseen. Ikää en kysynyt, mutta arviolta reilu viisikymppinen. Itse olin tuolloin 36.
Juttu luisti hyvin ja päädyimme minun huoneeseeni. Nainen oli muodoiltaan uhkea, mikä miellytti minua. Yllätyksen koin, kun hän riisui pikkarinsa. Hän oli siistinyt alapään karvat lyhyiksi, mutta ne olivat ihan harmaat! En sanonut mitään, mutta vähän ihmetytti kun en ollut vastaavaa nähnyt. Vaan kun homma eteni pidemmälle, niin harmaus unohtui. Pillu oli mukavan tiukka eikä se nainen todellakaan tarvinnut liukkaria. Uusinta otettiin vielä aamulla. Hyvä muisto jäi.
Mm... karvat ON charmikkaita (miehillä ja naisilla) joten huoli pois!
N32
Harmaat ei haittaa, mutta perinnöllisen hiustenlähdön kutsuminen pälvikaljulsi haittaa. Pälvikalju on sairaus joka ei katso ikää eikä sukupuolta.