Asiakaspalvelu kirous - onko sulla ollut huonoa tuuria ostaessasi palveluita?
Mulla on joku kirous asiakaspalveluun ja hankintoihin liittyen.
Kun ostan jotain, tutkin myyjän tai palveluntarjoajan somet, arvostelut ja sivut.
Lopetin kampaajalla käymisen, kun toistuvasti hiukset olivat ihan muuta kun pyysin. Muiden kokemukset ovat olleet paikoista hyviä.
Sama juttu rakenne kynsissä. Olen hakenut pari kertaa, mutta ne jotka mulle on laitettu, eivät ole ikinä päätyneet someihin ja kyllähän sen omin silmin on nähnyt miksi.
Hyväksi kehutut kodinkoneet ovat menneet rikki kohtuuttoman nopeasti, toki takuu sitten korvannut.
Aurinkolasit tulivat väärillä vahvuuksilla, eikä optikon myyjä edes uskonut, kun sanoin että nyt on aika reippaasti liikaa vahvuutta. Kehotti vaan totuttelemaan. Totuus selvisi myöhemmin, kun takuu ei ollut enää voimassa.
Ei oikeen tee mieli ostaa enää mitään, kun kaikki tuntuu menevän puihin.
Kerro oma kokemus.
Kommentit (5)
Yhdessä vähän paremmassa hotellissa Suomessa sain jäätävän huonoa palvelua sisään kirjautuessa. Olin pukeutunut ihan H&M-kamppeisiin, niin en varmaan ollut työntekijöiden mielestä riittävän hieno asiakkaaksi. On kuitenkin vakityö, luottokortti ja rahaa maksaa se yksi hotelliyö.
Pois lähtiessä palvelu oli huomattavasti ystävällisempää ja töissä oli silloin mies naisten sijaan.
Mihinkään työhön ei enää riitä hyvää työvoimaa. Suomessa joudutaan tyytymään huonoon palveluun puhumattakaan huonosta terveydenhoidosta, rakentamisesta, oikeuslaitoksesta ja muistakin asiantuntijoista. Kohti konkkaa tämä maa on menossa, kaikki hiipuu loppua kohti. Näin tässä kävi.
Mikähän siinä on, että äkäiset vanhat neidit ja rouvat saavat useimmiten huonoa palvelua? He eivät taida tietää, mitä Simo Silmu todella tarkoittaa laulaessaan "sitä saa, mitä tilaa". Samaa tarkoittavat myös vanhat sananlaskut: Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa ja niin makaa, kuin petaa!
Osta se mitä tarvit, elä sitä mitä myydään.