Vaimon kaveri v..........a
Mitä tehdä?
Sinkku nainen joka raahaa mun vaimoa puoli väkisin joka paikkaan. Vaimo ei monestikkaan haluaisi edes lähteä mutta suostuu sitten viimein painostuksesta ja viikkoja kestävästä jankkauksesta johtuen.
Erittäin rasittava ja ahdistava ihminen muutenkin kaverina. Hänen ongelmiensa puiminen vie joka viikko useita tunteja puolison elämästä.
Kuten myös miettiminen miten kieltäytyä lähtemästä...
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varoa ettei huomaa ettet pidä hänestä tai voi yrittää tunkea kiilaa vaimon ja sun väliin.
Ja yläpeukuistakin päätellen naiset ovat niin tyhmiä että se suhteen pilaaminen voi onnistua.
Terveessä ystävyyssuhteessa on kyse kummastakin ihmisestä jakamassa sisimpänsä ilman toisesta hyötymistä. Mikäli näin ei ole, arvioi ystävyyssuhde uudelleen ja ajattele onko se jatkamisen arvoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varoa ettei huomaa ettet pidä hänestä tai voi yrittää tunkea kiilaa vaimon ja sun väliin.
Tää on asiallinen varoitus. Jos kaveri huomaa ettet pidä hänestä yrittää varmasti sotkea teidän välit. Naiset on tosi ovelia.
Ovelia on ihan väärä sana, kusipäitä sopii paremmin.
Tätä meinasin just sanoa. Narsistin kusipäisyys ei ole mitään nokkeluutta
Sekin tässä v.......a kun omat kaverit pyytää jonnekin. Niin lähes poikkeuksetta, kysy tuleeko puolisosi mukaan?
Tän kanssa ei koskaan.. Tekis jo melkein mieli sanoa vaimolle et hei jatkossa mä olen joka lauantain terassilla Simon kanssa.
Pakottiko eilen Coldblayn konserttiin?
Vierailija kirjoitti:
Pakottiko eilen Coldblayn konserttiin?
Yritti pakottaa. Eivät saaneet lippuja
Sun vaimon pitää nyt itse osata laittaa rajat, ei niitä kukaan muukaan tee. Hän voi olla vastaamatta puheluihin ja olla menemättä. Minä tein niin kun alkoi tympimään yks kaveri. Rupesin rajoittamaan ihan itse vierailuja kun se meni melkein aina siihen että ois pitänyt lähtä hänen kanssaan vaikka minne. Hän tykkää lojua TUNTIkausia ostoskeskuksissa ja tapahtumissa. Itse aloin haukottelemaan ja tylsistymään. Lopulta sanoin EI, tiukasti. Kaksi kirjainta pitää opetella ja ne on EI. Kerro tämä vaimollesi.
Vierailija kirjoitti:
Terveessä ystävyyssuhteessa on kyse kummastakin ihmisestä jakamassa sisimpänsä ilman toisesta hyötymistä. Mikäli näin ei ole, arvioi ystävyyssuhde uudelleen ja ajattele onko se jatkamisen arvoista
No just tää. Kyseisessä ystävyyssuhteessa on vaan tämä yksi ihminen jonka ehdoilla kaikki menee. Tän ihmisen oma elämä on sekopäistä kuraa ja häntä täytyy olla tukemassa jatkuvalla syötöllä. Mitä enemmän annat sitä enemmän hän ottaa.
Puoliso on taas niin superkiltti ettei oikein edes ymmärrä kuinka paljon negatiivisuutta tämä ihminen tuo.. Jatkuva funtsiminen miten kieltäytyä, minkä valheen keksii ettei toinen loukkaannu. kaverin jatkuvat mielialan vaihtelut. Stressaaminen kun on sit suostunut lähtemään johonkin. Ihan puhtaasti jo rahankäyttö, ei ole ihan ilmaista lystiä tehdä 30-40 mitä milloinkin keikkaa hänen kanssaan vuodessa jne.
Vaikutus meidän suhteeseen ym
Tuo vaimosi ystävä käyttää vaimoasi vain hyväksi sellaisena tukikeppinään ja huoliensa kuuntelijana. Ihan sama kuka siinä vieressä kulkee mukana, kunhan se ei vain kritisoi häntä, ei ole puhelias vaan kuuntelija eikä vastaa mihinkään kieltävästi. Näitä tyyppejä on muutamia osunut omallekin kohdalle, että sinkkuna pitivät yhteyttä koko ajan ja joka vkl pitäisi lähteä jonnekin ja arkisin olla aina myös saatavilla. Muusta ei puhu kuin omasta elämästään tai juoruaa toisista. Kyllästyin hyvin pian ja jätin vain pitämättä yhteyttä ja vastaamatta soittoihin. Jos kerta vaimosi ei osaa pitää puoliaan hyväksikäyttäjien kanssa, niin on kyllä melkoinen lammas ja saatte molemmat nauttia tämän ystävän seurasta niin pitkään kuin ystävää huvittaa. Välejähn ei tarvitse katkaista kokonaan, vaan vaimosi voi ystävällisesti kertoa oman mielipiteensä ystävänsä käytöksestä. Jos on oikeasti ystävä, niin ymmärtää asian, vaikka alussa voikin suuttua. Mistä tunnet sä ystävän? Siinä on vastaus aika hyvin kerrottu.
Vaimollasi on jotain traumaa varmaan taustalla kun pelkää katkaista välit tuollaiseen ja taipuu ylikilttinä tossukkana tuhannelle mutkalle. Googlaa jotain artikkeleita toksisista ihmisistä, liiasta kiltteydestä ja rajojen laittamisesta ja linkkaat ne vaimollesi. Jospa hänkin heräisi vihdoin ja uskaltaisi laittaa ne rajat. Ja sanot että tilanne vaikuttaa jo parisuhteeseenne ja olet todella väsynyt tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Käy panemassa sitä vaimon kaveria.
Tämä. Pidä huoli, että vaimo saa tietää niin pääset hänestä kertaheitolla eroon. Varo vaan, ettei se vaimon kaveri saa päähänsä sun haluavan hänestä enemmänkin, tai kohta se olet sinä joka saa keksiä tekosyitä miksi et halua lähteä illanviettoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy panemassa sitä vaimon kaveria.
Tämä. Pidä huoli, että vaimo saa tietää niin pääset hänestä kertaheitolla eroon. Varo vaan, ettei se vaimon kaveri saa päähänsä sun haluavan hänestä enemmänkin, tai kohta se olet sinä joka saa keksiä tekosyitä miksi et halua lähteä illanviettoon.
Ei kyl kiinnosta vaimon kaveri tai kukaan muukaan kuin oma vaimo. Ei tarvi keksiä tekosyitä kun kertaakaan ei ole kutsuttu mukaan ennenkään 😂
Eikös tuosta aika selvästi näy että kaveri vie heidän yhteistä aikaa ja rasittaa muutenkin parisuhdetta?