Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon kaveri v..........a

Vierailija
27.07.2024 |

Mitä tehdä?

Sinkku nainen joka raahaa mun vaimoa puoli väkisin joka paikkaan.  Vaimo ei monestikkaan haluaisi edes lähteä mutta suostuu sitten viimein painostuksesta ja viikkoja kestävästä jankkauksesta johtuen.

Erittäin rasittava ja ahdistava ihminen muutenkin kaverina. Hänen ongelmiensa puiminen vie joka viikko useita tunteja puolison elämästä. 

Kuten myös miettiminen miten kieltäytyä lähtemästä...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hän painosta vaimoasi mihinkään pettämisjuttuihin tai vaikka katselemaan strippareita

Vierailija
2/34 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa ettei huomaa ettet pidä hänestä tai voi yrittää tunkea kiilaa vaimon ja sun väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hanki omat harrastukset.

Roikut vaimossasi, et osaa olla etkä tehdä mitään, jos vaimo ei ole vieressä.

Säälittävää.  

Sinulla ei ole itsenäisyyttå, itsetunnosta puhumattakaan.

Henkilökohtaisesti itse, en jaksaisi tuollaista miestä.  En voisi kunnioittaa miestä, joka kynsin hampain 

riippuu ja roikkuu kiinni minussa, eikä hänellä olis mitään omia harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita, kuin vain minä.

Vierailija
4/34 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai hän painosta vaimoasi mihinkään pettämisjuttuihin tai vaikka katselemaan strippareita

Ei suoranaisesti. Mutta just tälläistä et tän akan takia on usempi hänen kaverinsa ihastunut mun puolisoon.. 

Pahinta on kuitenkin tuo stressi ja toksisuus mikä heidän suhteessaan on.

Vierailija
5/34 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

veera?

veronika?

vilja-maaria?

Vierailija
6/34 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy panemassa sitä vaimon kaveria.

Vierailija
7/34 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.  

Henkilökohtaisesti itse, en jaksaisi tuollaista miestä.  En voisi kunnioittaa miestä, joka kynsin hampain 

riippuu ja roikkuu kiinni minussa, eikä hänellä olis mitään omia harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita, kuin vain minä.

On harrastuksia, on hyvä itsetunto..

Kuten sanoin tämä ihminen vie joka ikinen viikko vähintään yhden päivän toksisuudellaan.. joko jankuttamalla lähdetään johonkin tai sitten lähtemällä johonkin. Häntä ei kiinnosta vaimoni asiat vaan koko suhde on jotain moniongelmaisen naisen tukemista.

Tilannetta kuvastaa hienosti esim se ettei vaimoni halua kertoa tälle ihmiselle hyviä asioita mitä hänelle tapahtuu..  Ettei toksinen prinsessa kokisi oloaan huonommaksi.

Vierailija
8/34 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisit panna sitä kaveria? 

Vierailija
9/34 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.  

Toivottavasti en ikinä tapaa sinua, tunnut olevan täysin tunteeton ja empatiakyvytön ihminen.

Vierailija
10/34 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tapaus muistuttaa mun kaveria. Pakko kohta sanoa heipat kun ei jaksa enää.

Vierailija
11/34 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varoa ettei huomaa ettet pidä hänestä tai voi yrittää tunkea kiilaa vaimon ja sun väliin.

Tää on asiallinen varoitus. Jos kaveri huomaa ettet pidä hänestä yrittää varmasti sotkea teidän välit. Naiset on tosi ovelia.

Vierailija
12/34 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on asiallinen varoitus. Jos kaveri huomaa ettet pidä hänestä yrittää varmasti sotkea teidän välit. Naiset on tosi ovelia.

No tätä mä itseasiassa pelkään. Monta vuotta pysty pitää tän ärsytyksen sisällä. Nyt olen alkanut itsekkin menettää jo hermoja tosi pahasti. Kun tuntuu että hän ei kunnioita yhtään meidän parisuhdetta ja vaimo on kuin tahdoton nukke siinä perässä.

Vierailija
13/34 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitä sun vaimoa vaivaa. Sanois ei.

Vierailija
14/34 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitä sun vaimoa vaivaa. Sanois ei.

No tämä tapaus on vähän säälitttävä ressukka. Vaimo tuntuu säälivän häntä.

Tuo painostaminen, jankkaus ja osin syyllistys osuu just mun vaimon heikkoihin kohtiin.

Sekin ärsyttää jos tämä nainen seurustelee hän blokkaa koko muun maailman pois. Sillon ei vaimo kiinnosta yhtään. 

Vierailija
15/34 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.  

Toivottavasti en ikinä tapaa sinua, tunnut olevan täysin tunteeton ja empatiakyvytön ihminen.

Mut hei! Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!

On ite samanlainen!

Vierailija
16/34 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika (vaimo)

Vierailija
17/34 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovelia on ihan väärä sana, kusipäitä sopii paremmin.

Vierailija
18/34 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaimosi päättää kenen kaveri on. Mitä se sinua haittaa. 

Vierailija
19/34 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jokaisen miehen vaimolla on kaverina joku Anni, joka haluaa viedä vaimoa jatkuvasti johonkin Simeonin metsiin vaeltamaan, tyttöjen iltaan tai mihin nyt ikinä. Kukaan ei jaksa koko tyyppiä, mutta kukaan ei kehtaa sanoa sitä suoraan. Ja yleensä tämä Anni on sellainen, että se jatkaa jankuttamista loputtomasti ennen kuin saa vaimon vietyä jonnekin. Jos sanotaan ettei ensi viikonloppu käy, se kysyy seuraavaa. Jos sanoo että nyt on kiireinen kevät, niin se alkaa jankuttamaan että laitetaan kalenteriin kesälle. Ja monta kertaa se haluaa viedä vaimon koko päiväksi aina jonnekin. Vitullisen raskas tyyppi. Sitten niissä tapaamisissa se haluaa jutella intiimejä asioita vaimon kanssa läpi meidän liitosta. Huoh.

Vierailija
20/34 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jokaisen miehen vaimolla on kaverina joku Anni, joka haluaa viedä vaimoa jatkuvasti johonkin Simeonin metsiin vaeltamaan, tyttöjen iltaan tai mihin nyt ikinä. Kukaan ei jaksa koko tyyppiä, mutta kukaan ei kehtaa sanoa sitä suoraan. Ja yleensä tämä Anni on sellainen, että se jatkaa jankuttamista loputtomasti ennen kuin saa vaimon vietyä jonnekin. Jos sanotaan ettei ensi viikonloppu käy, se kysyy seuraavaa. Jos sanoo että nyt on kiireinen kevät, niin se alkaa jankuttamaan että laitetaan kalenteriin kesälle. Ja monta kertaa se haluaa viedä vaimon koko päiväksi aina jonnekin. Vitullisen raskas tyyppi. Sitten niissä tapaamisissa se haluaa jutella intiimejä asioita vaimon kanssa läpi meidän liitosta. Huoh.

Naulan kantaan. Ja kun tämä on joka viikkoista huttua. Ei ehdi edes vaimo kotiin edelliseltä reissulta kun puhelin piippaa. Hei tää olis tosi mielenkiintoista mennäänkö heti ylihuomenna. Laitanko kalenteriin. Mikset vastaa. Mennäänkö? Hei pitäs tietää? Ooksä siellä? Mennäänkö? Käykää toi sulle? Mennäänkö?