Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hulluin tietämäsi ihminen?

Vierailija
27.07.2024 |

Kukaanhan ei tunne hulluja, mutta kuka on hulluin tietämäsi ihminen ja millasta se oikein suuri hulluus oikein on? Onko niellyksitulemiskokemuksia, mitä kaikkee jännää?

Tänne voi laittaa mitä vaan, ei ne näitä lue. Täyshullut pysyy erossa netistä!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää olevansa Supon leivissä, kun jää kiinni Venäjän leireiltään. Ulostaa joskus myös housuihinsa.

Vierailija
42/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaateilla on tapana tuhota kaikki ympäriltään. Yleensä ihmissuhteet. Psykopaateille ihmisten manipulointi on viehätystä, peliä ja jännittävää.

Heikommassa asemassa olevat kärsivät psykopaatin toiminnasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelee ohikulkijoille syyttä suotta, "punaliput liehuu menkää töihin!". 

Vierailija
45/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti sellainen joka hyssyttelee että hän on ystäväni ja haluaa vain pelkkää hyvää minulle samalla kun pahoinpitelee

Vierailija
46/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti laittomasti saada charter lentoja alhol naisille ja vaati kampanjassaan rajoja kiinni.

Vierailija
47/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini. Huutaa, kiroaa ja raivoaa perheelleen, tuntemattomille ihmisille ja meille naapureille. Puheestaan ei saa selvää, ainoa selkeästi ilmaistu sana on vttu, jota toistaakin noin 60 kertaa minuutissa. Ei välitä, onko päivä vai yö, kun psykoosi iskee ja tulee pakottava tarve huutaa. Haukkuu toisia ihmisiä huoriksi, läskeiksi ja hulluiksi. Itse on ulkonäöltään kuin vuoden mies: lyhyt, hampaaton ja kalju. Mutta pahinta siis se suunnaton kiukku ja raivohulluus, jonka kohdistaa muihin ihmisiin. Lapset pelkäävät, itse en pysty inhoani peittämään 🤮

Mieheni sisko on juuri tällainen ihminen. Huutoraivoomalla yrittää saada tahtoaan läpi ja vain hän on oikeassa. Ei osaa keskustella normaalisti mistään. Onneksi ei olla enää yhteyksissä, kun mieheni sai vihdoin sanottua hänelle, että hakeutuisi hoitoon. Siitähän se raivo repesi. Tuli viestiä poliisilla uhkailemisella, kun häntä on nyt loukattu ym. "mukavaa". Onneksi kaikki viestit on tallennettu. 

Vierailija
48/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmismieli on erikoinen. Tunteet tulisi pitää aisoissa ja antaa järjen virrata kauniin luonnollisesti kuin virtaava joen juoksu mikä meille on ihmisinä annettu. Sitä tulisi vaalia. Ennakkoluulot esimerkiksi ovat ihmisille hyvinkin toistuva tuttu kompleksinen ilmentymä jossa me uskottelemme itsellemme vaillinaisen havaintoaineksen ja kuvittelun pohjalta todeksi asioita jotka eivät reaalimaailmassa kohtaa. Ihminen on kuin luotu satuilemaan ja värittämään stooreja joille hän tarjoaa pikkusormensa mikä vie koko käden. Seesteinen rauhallinen olotilamme on nykyisellään harvakseltaanbläsnä,molemme tottuneet tekemään pikaisia johtopäätelmiä jotka johtaa meidät harhaan. Tämän vuoksi olisi hyvä olla työkalupakissa keinoja ohjailla ajattelua niin että katkaisemme siivet harhakuvitelmilta ja annamme enemmän aikaa havainnoida maailmaa niin että poimimme olennaisia seikkoja jotka vastaavat todellisuutta ja niiden valossa vasta teemme johtopäätelmiä.

Vierailija
49/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraillut aikanaan paljon suljetulla Hesperiassa, ollut aktiivivaiheessa useita karkaamisyrityksiä, tyyppi täysin työkyvytön ja pilalla jo 20-vuotiaasta. Erittäin vittumainen ja hankala luonne, käynyt myös käsiksi kun paha mieli.

Vierailija
50/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitaristi-laulaja, joka päätyi Amerikasta DDR:ään sai suosiota siellä, kehui järjestelmää aikansa ja lopuksi haistatteli stasille. Löydettiin myöhemmin "hukkuneena".

Vierailija
51/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudenystävä on ollut psykiatrisen sairaalan suljetulla osastolla viimeiset 25 vuotta. Hän lienee sairain tuntemani.

Vierailija
52/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin väkivaltaisuuteen taipuvainen hulluus on geeneissä. Suomessa on väkivaltakulttuuria, siitä suomalaiset tunnetaan -> alkoholi + muut päihteet aiheuttavat mt-ongelmia eikä apua osata tai haluta hakea

Vierailija
53/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-koreassa palvelemassa ollut USAn sotilas, joka haki t u rvapaikkaa pohjois-koreasta.

Vierailija
54/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikaria vedellyt kuulapää, joka jauhoi Tukholman profetiasta ja väitti Suomen olevan Israel. Entinen kansanedustaja.

Vierailija
55/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies joka tituleerasi eksäänsä hulluksi. Sen jälkeen "eksälle" minua. No, paljastuikin itse hulluksi ja sukunsa myös

Olen kuullut myös useita varmaan psykoosiksi määriteltäviä kokemuksia, mutta ne ovat yleensä aika ymmärrettäviä ja johtuvat huonosta välittäjäainetasapainosta. Vähän niinkuin unetkin, niissä on lopulta aina joku järki taustalla, vaikka selitys voi olla hassua. Näitä siis sellaisilta, jotka ovat käyttäneet päihteitä, mutta myös täysin selväpäisiltä

Oikeastaan kaikista pelottavimpina pidän ihmisiä, jotka uskovat "viralliseen totuuteen". Se indikoi kyvyttömyyttä kyseenalaistaa, havaita ja ajatella itse. Näissä yksilöissä myös korostuu "auktorisoitu" pahuus - esim. työttömiin kohdistuva viha on olevinaan jotenkin moraalisesti oikeutettua, vaikka puhuttaisiin tyyliin työttömien tappamisesta. Samoin kaikki "toivottavasti et koskaan saa lapsia" ym. heitot ovat jotakin niin syvää sairautta, että vaikea

Tää oli tuohon viimeiseen kappaleeseen asti tosi hyvä. Sitten lässähti haukkumisineen.

Vierailija
56/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljeni. Hän saattaa vaikuttaa tuntemattoman mielestä melko rauhalliselta, vähäpuheiselta ja kiltiltä ihmiseltä. Kuitenkin hän saattaa ihan pienenkin vastoinkäymisen takia suuttua todella pahasti ja alkaa huutamaan kaikenlaisia kamaluuksia. Vaikka jotain, että "Jätä minut heti rauhaan tai minä hakkaan sinulta pään irti kirveellä ja sinusta olisi varmasti ollut parempi, että minut olisi tapettu heti kun minä synnyin". Emme olleet muutamaan vuoteen läheisissä väleissä ja jotain hyvin traumaattista hänelle on silloin tapahtunut, mutta minä en tiedä sitten, että mitä. Hän ei suostu kertomaan. Ennen hän oli todella iloinen, sosiaalinen ja huumorintajuinen, nyt eristäytyvä, harhainen, äkkipikainen ja psykoottinen.

Vierailija
57/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudenystävä on ollut psykiatrisen sairaalan suljetulla osastolla viimeiset 25 vuotta. Hän lienee sairain tuntemani.

Ootko tuntenut hänet 25 vuotta sitten vai tunnetko vielä nykyäänkin?

Vierailija
58/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin väkivaltaisuuteen taipuvainen hulluus on geeneissä. Suomessa on väkivaltakulttuuria, siitä suomalaiset tunnetaan -> alkoholi + muut päihteet aiheuttavat mt-ongelmia eikä apua osata tai haluta hakea

Väkivaltaisuutta aiheuttavat monet asiat. Kännissä riehuminen on ihan eri asia kuin psykoosissa tehty väkivalta joka taas on eri asia kuin masennuksesta johtuva itsetuhoinen väkivalta.

Vierailija
59/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapurini. Hän saattoi suuttua todella pahasti ihan mitättömistä asioista ja ruveta vaikka huutamaan, itkemään, kiroilemaan ja ties mitä kaikkea. Ihan siis kummallisista asioista, vaikka siitä kun hän kyseli kaikkia todella henkilökohtaisia asioitani ja minä sanoin asiallisesti, että ne eivät kuulu hänelle. Siitä hän alkoi itkemään ja huutamaan, että minä olen todella kamala ihminen ja hullu, joka en ymmärrä mistään mitään. Hän oli siis itke ensin kysellyt kaikenlaisia yksityisasioita kuten minun seksuaalista suuntautumista.

Vierailija
60/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri. Äänestää persuja ja puolustelee putinin toimia. Fanittaa Trumpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän