Millainen on hulluin tietämäsi ihminen?
Kukaanhan ei tunne hulluja, mutta kuka on hulluin tietämäsi ihminen ja millasta se oikein suuri hulluus oikein on? Onko niellyksitulemiskokemuksia, mitä kaikkee jännää?
Tänne voi laittaa mitä vaan, ei ne näitä lue. Täyshullut pysyy erossa netistä!
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Entisen avovaimoni äiti, joka oli skitsofrenian takia suljetulla. Oli aina todella pysäyttävä kokemus käydä häntä katsomassa. Kuuli ääniä, näki harhoja, pelkäsi salamurhaajia jne. Tai sitten oli lääkitty niin pihalle, ettei meinannut sanaa saada suustaan ja liikkuminen oli hidasta. Surullista.
Kerropa lisää hänen taustoistaan. Oliko suhteessa väkivaltaa? Suljetullehan päätyvät helposti myös ns. "hankalat naiset", jotka pitää saada hiljennettyä
Vierailija kirjoitti:
Persu.
Harri hiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi. Todella vastenmielinen ketju, sairaiden ja heikkojen panettelua ja heille ilkkumista. Hävetkää!
Hulluus ei ole ainakaan itselleni lähtökohtaisesti ikävä asia. Aika moni nero on ollut hullu tai diagnosoitu sellaiseksi, moni luova tyyppi elää enemmän tai vähemmän omissa maailmoissaan, jne. Jos se on kokijalle pelottavaa, se on tietysti inhottavaa, mutta pienestä sekavuudesta voi nauttiakin. Itse en ainakaan edes jaksaisi tätä "todellisuutta", mitä meille pyritään totuutena sepittämään
Lue historiaa ja nykyajan päättäjistä,ne löytyy sieltä.
On ymmärrettävä että tällainen "psykopaatti" jota täällä jotkut kuvailee, on ihmisen henkilökohtaisesta historiasta kumpuava demoni. Eli ihminen, joka pettää ja jättää kavereitaan, saa takuuvarmasti tällaisia aaveita ympäristöönsä. Se ei tee näistä tyypeistä hulluja, koska heillä on syynsä.
Näiden kirjoitusten takana on myös mielenvikaisia. Sen verran syvällisiä eepokseen verrattavissa olevia tulkintoja :)
Kiltti herttainen kaveripoika, ainoa lapsi, joka puhui tosi kauniisti iäkkäistä vanhemmistaan.
Muutama vuosi sen jälkeen puukotti heidät hengiltä.
Mun esihenkilö. Ensinäkemältä ja tapaamisella harmittoman oloinen, vähän "virkaintoinen", hieman pullea 40-50v täti. Sitten kun on sinun pomosi, puolen vuoden päästä näyttää oikeat kasvonsa. Järkyttävin narsisti nainen, jonka olen koskaan tavannut.
Sekopäinen hakkeritiimi = hulluutta ! :D
Tyypillinen psykopaatti
Naapurini. Huutaa, kiroaa ja raivoaa perheelleen, tuntemattomille ihmisille ja meille naapureille. Puheestaan ei saa selvää, ainoa selkeästi ilmaistu sana on vttu, jota toistaakin noin 60 kertaa minuutissa. Ei välitä, onko päivä vai yö, kun psykoosi iskee ja tulee pakottava tarve huutaa. Haukkuu toisia ihmisiä huoriksi, läskeiksi ja hulluiksi. Itse on ulkonäöltään kuin vuoden mies: lyhyt, hampaaton ja kalju. Mutta pahinta siis se suunnaton kiukku ja raivohulluus, jonka kohdistaa muihin ihmisiin. Lapset pelkäävät, itse en pysty inhoani peittämään 🤮
Vierailija kirjoitti:
🙋🏼
Nostin käteni, koska mielestäni täytän kriteerit. Olen ihminen, jota harva ymmärtää. Olen syntynyt perjantaina ja 13. päivä.
Horoskooppinikin sanoo:
"Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omasta tietokoneestaan ja juoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen Ravut ovat yleensä niitä, joista tulee vanhana erakoita. He tulevat ihmettelemään lopun elämäänsä, kuinka he ovat tilanteeseen joutuneet".
- n68v -
Vatkaa tissejään kameralle, kun katsojat ovat kaikonneet ja luulee riippurintojensa pelastavan kanavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vatkaa tissejään kameralle, kun katsojat ovat kaikonneet ja luulee riippurintojensa pelastavan kanavansa.
Perusta OF-tili
Päihdehoitaja alkoholisti, hyvä manipuloimaan ihmisiä ja pitämään otteessaan. Kertoo kaikille kuinka ryyppääminen johtuu aina toisesta osapuolesta. Röyhkeyden perikuva. Todella hullu.
Ampuu pyssyllä baari illan päätteeksi varoituslaukauksen, jotta spectre tietää varoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun esihenkilö. Ensinäkemältä ja tapaamisella harmittoman oloinen, vähän "virkaintoinen", hieman pullea 40-50v täti. Sitten kun on sinun pomosi, puolen vuoden päästä näyttää oikeat kasvonsa. Järkyttävin narsisti nainen, jonka olen koskaan tavannut.
ja näitä ovat myös HR johtajat järjestäen...
Vierailija kirjoitti:
On ymmärrettävä että tällainen "psykopaatti" jota täällä jotkut kuvailee, on ihmisen henkilökohtaisesta historiasta kumpuava demoni. Eli ihminen, joka pettää ja jättää kavereitaan, saa takuuvarmasti tällaisia aaveita ympäristöönsä. Se ei tee näistä tyypeistä hulluja, koska heillä on syynsä.
Mites näitä asioita määritellään, kun jotkut auttavat juurikin näitä "psykopaatteja" omissa murheissaan ja ongelmissaan?
"Psykopaatit" sitten hyökkäävät toisten päälle.
B2b-myyjä.