Miten selvittää, että mies on 100% varmasti sinkku?
Kommentit (26)
Laitat yksityisetsivän hänen peräänsä.
Alkuun pitääkin jollain tapaa selvittää asia.
Lähtisin yrittämään päästä hänen puhelimeensa käsiksi. Sitten luet viestit jne. Joskus tein tinderiin valeprofiilin ja flirttailin. Lopulta mies sortui ja jätin hänet. Miehiin ei voi luottaa. Ne ovat kaksinaamaisia sikoja.
Ehdota kolmen kimppaa joka alkaa kauniilla poikarakkaudella jota sinä katselet.
Sanoisin äkkiseltään näin, että jos asiaa edes mietit, niin riskin merkit on jo ilmassa. Kyllä sen pitää olla päivänselvää että toinen on sinkku. Jos epäilyttää, sille epäilykselle on yleensä syynsä. Luota vaistoosi.
Ime sen kaulalle fritsu ja katso miten se reagoi
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin yrittämään päästä hänen puhelimeensa käsiksi. Sitten luet viestit jne. Joskus tein tinderiin valeprofiilin ja flirttailin. Lopulta mies sortui ja jätin hänet. Miehiin ei voi luottaa. Ne ovat kaksinaamaisia sikoja.
Sanoo tämän viestin kirjoittaja? Toivon todella tämän olevan provo.
Ei sitä voi tietää mistään varmaksi, mutta ehkä en jatkaisi sellaista suhdetta jossa jo alkuunsa ei voi luottaa miehen olevan rehellinen.
Miksi ihmeessä kenelläkään on tarvetta kytätä ja kontrolloida yhtään ketään? Jos minulle kävisi niin, kyllä kenkää saisi alta aikayksikön.
Mikä on tapailumies? Mies jota tapaillaan ilman sen enempiä sitoumuksia? Vai mikä? Jos näin on, oma on häpeänsä jos ei olekaan sinkku vaan pettää vaimoaan. Onhan se vaimon kannalta väärin, mutta onko sitten sinun tehtäväsi olla hänen moraalinvartijansa? Jos mies sitten sössii avio- tai avoliittonsa se on häpeänsä, Sinuahan ei voi kukaan syyttää siitä että mies pelaa likaista peliä molempiin suuntiin. Jos et voi olla levollinen asian kanssa, lähde koko hommasta. Etsi jotain parempaa.
En ihmettele ollenkaan ettei liitot kestä kun luottamusta ja rehellisyyttä pidetään naurettavana. Kun on koko ajan kytättävä ja kontrolloitava ja yritettävä urkkia kaikki toisen elämästä. Minkälaiselle perustalle tuossa sitten voi mitään rakentaa? Paitsi sellaisessa tapailusuhteessa kai ei olekaan tarkoitus mitään pysyvää rakentaa? Vai?
En ihmettele että ihmiset on onnettomia ja yksinäisiä ja kumppanit vaihtuu tämän tästä. Kaikki on kertakäyttöä ja uuden haalimista. Hyvin surullista elämää.
Kysyt treffikumppanilta tapaileeko hän muita, jos vastaus tulee kierrellen niin tiedät että ainakin haaveita on johonkin suuntaan. Jos vastaus on ei, niin sitten luotat siihen (tai et).
Vierailija kirjoitti:
Jos vanha suhde on kuollut, siitä ei välttämättä ole haittaa. Mies on silti varattu. Muuten hieno idea ja kyllä minä lähtisin kokeilemaan tätä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vanha suhde on kuollut, siitä ei välttämättä ole haittaa. Mies on silti varattu. Muuten hieno idea ja kyllä minä lähtisin kokeilemaan tätä :D
Myöhemmin joku toinen kokeilisi.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt treffikumppanilta tapaileeko hän muita, jos vastaus tulee kierrellen niin tiedät että ainakin haaveita on johonkin suuntaan. Jos vastaus on ei, niin sitten luotat siihen (tai et).
Juur näin! Kun kysyy suoraan niin vastauksesta voi päätellä heti. Se joka ei tapaile muita vastaa kiertelemättä jotain että "no en todellakaan, ihan vain sinua halua nähdä". Mutta sitten nämä arjen sankarit joiden vastaus on jotain "no en varsinaisesti tapaile, mutta on mulla nyt muutama naispuolinen ystävä toki, mutta ei mulla niiden kanssa mitää". NEEEXT!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kenelläkään on tarvetta kytätä ja kontrolloida yhtään ketään? Jos minulle kävisi niin, kyllä kenkää saisi alta aikayksikön.
Mikä on tapailumies? Mies jota tapaillaan ilman sen enempiä sitoumuksia? Vai mikä? Jos näin on, oma on häpeänsä jos ei olekaan sinkku vaan pettää vaimoaan. Onhan se vaimon kannalta väärin, mutta onko sitten sinun tehtäväsi olla hänen moraalinvartijansa? Jos mies sitten sössii avio- tai avoliittonsa se on häpeänsä, Sinuahan ei voi kukaan syyttää siitä että mies pelaa likaista peliä molempiin suuntiin. Jos et voi olla levollinen asian kanssa, lähde koko hommasta. Etsi jotain parempaa.
En ihmettele ollenkaan ettei liitot kestä kun luottamusta ja rehellisyyttä pidetään naurettavana. Kun on koko ajan kytättävä ja kontrolloitava ja yritettävä urkkia kaikki toisen elämästä. Minkälaiselle perustalle tuossa sitten voi mitään rakentaa? Paitsi
Jos on kerran rakastunut ja saanut myöhemmin tietää, että rakastettu onkin varattu, niin ei halua polttaa siipiään toiste. Siinä tilanteessa ymmärrän ap:ta. Haluaa selvyyden, ennen kuin uskaltaa lähteä suhteeseen täysillä.
Jos ei poistu vuoteen kotoa ja tilaa kaikki ruoat netistä? Kotona sellanen jätevuori?