Haluaisin mennä 1v kanssa vesijuoksemaan uimarannalle,pelkään että joku tekee LASUn
Laittaisin lapsen vauvojen uimatuoliin/renkaaseen ja työntäisi samalla eteenpäin kun vesijuoksen.
Onko ihan ehdoton ei?
Uimaranta missä käyn on yleinen uimaranta lammen tapainen.
Pelkään että joku tulee arvostelemaan touhujani ja hyvässä lykyssä tekee lasun.
Kommentit (11)
1v kylmenee todella nopeasti, varsinkin kun ei itse liiku siellä vedessä. Itse en tekisi noin. Vesijuoksisin ihan itsekseni ja sitten lapsen kanssa veteen puljaamaan erikseen.
Ok kiitos vastauksista.
eli tyhmä idea.
Täh? Minä en näe tässä mitään ongelmaa, ei kun yhdessä vesijuoksemaan vaan!
Noniin. Jos itse epäröit, se lienee jo vastaus. Porvoossa tapahtuu, muualla ei kelleen tulisi tällainen edes mieleen....
Suomessa on vaikea elää kun saa koko ajan pelätä kanssaihmisiä mitä ilmoituksia milloinkin tekevät. Ap, ei ole tyhmä idea, mene vaan lapsesi kanssa, lapsella on varmasti kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on vaikea elää kun saa koko ajan pelätä kanssaihmisiä mitä ilmoituksia milloinkin tekevät. Ap, ei ole tyhmä idea, mene vaan lapsesi kanssa, lapsella on varmasti kivaa.
Totta, tämä taitaa olla joku buumi. Onneksi omat lapseni ovat syntyneet 2000 luvun alussa, tuolloin ei olisi tullut mieleenkään kysyä tuollaiseen lupaa, saati pelätä lasua.
Milä on vauvojen uimatuoli? Eikö pelastusliivi olisi parempi?
Isoissa kaupungeissa sosiaalipäivystyksen ensivasteyksikön viive tehtävälle lähdössä on noin 5 minuuttia, ja siihen päälle matka-aika kohteeseen. Eli ehkä ehkä 10 minuuttia ehdit vesijuosta ennen kuin joudut pakenemaan paikalta. Toisaalta tuntomerkkisi ovat siinä vaiheessa viranomaisten tiedossa, joten ongelmia voi seurata myöhemminkin.
On ehdoton ei. Pyydä joku vahtimaan lastasi, kun vesijuokset.