Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi peittelen sitä minkälainen mieheni on oikeasti

Vierailija
27.07.2024 |

Annan ymmärtää, että töitä on ihan kivasti (vaikka rahat aina loppu ja työtä satunnaisesti)

Miksi en sano : Hän nukkuu vielä klo 13, vaan annan ymmrtää, ettei hän nuku usein iltapäivään. Vaikka nukkuu.

Miksi en kerro kenellekään miten hän vastaa minulle jos "arvostelen" hänen elämäntapojaan.. Tyyliin: kuka pyysi, miksi hoidit jne. miksi ostit jne ... aina sarkastinen ja vähättelevä

En kerro, että hänen on pakko saada muutamat kaljansa todella usein.

Mikä ilmiö kun huomaan suojelevani häntä ns sosiaalisesti?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kertomalla kaikki huonot asiat se heikentää kuvaa myös sinusta. En minäkään kerro kaikille vaimoni huonoja puolia. Annan ymmärtää kaverereille, että meillä on hyvä seksielämä. No todellisuudessa vaimo on aika harvoin sillä tuulella, ei halua kokeilla uusia juttuja ja haluaa usein jopa nukkua eri huoneessa. En huutele julkisesti, että hän on aivan surkea ruoanlaittaja, vaikka itse esittää master cheffiä. Vaimo myös on jatkuvissa ongelmissa raha-asioiden kanssa, koska ostelee luotolla asioita. Annan ymmärtää ulospäin, että vaimo on hyvä rahankäyttäjä ja että hän jopa pitää koko perheen budjetin aina hienosti raameissaan.

Miksi sitä pitäisi huudella ulospäin ne puolison negatiiviset asiat?

Miksi pitää vakehdella ja kaunistella?

Vierailija
22/26 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oletkin lojaali ja ajattelet, että miehelläsi on nyt huono vaihe elämässä ja se saattaa jossain muussa kohtaa olla parempi. Ehkä et halua häpäistä häntä julkisesti, koska välität hänestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se ainakin oli etten enää tiennyt miten ottaa edes asioita esille. Miten kerron ystävälleni joka tuntenut puolet elämästäni, että mieheni on ollut jo viisi vuotta alkoholisti? Yhtäkkiä otan kahvipöydässä esille että hei toi puolisoni viime viikolla kännissä koitti lyödä paistinpannulla. Joo, tätä tää mun elämä on, perus keskiviikko.

En vain osannut.

Vierailija
24/26 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeä.  Epätoivoinen halu salata totuus ja pelastaa kasvosi muitten edessä.

Jonkinlaista lojaalisuuttakin miestä kohtaan voi siinä olla, sääliä.  

Et  halua myöntää itsellesi että olet tehnyt todella p-skan valinnan, mutta roikut siinä kiinni. Ehkä pelkäät yksinjäämistä ikäänkuin se voisi olla pahempaa kuin elää tuollaisen kanssa.

Mutta hei - sinulla kuten kaikilla on vain yksi rajoitetun pituinen elämä.  Voisi olla terveellistä alkaa  miettiä kannattaako sitä haaskata tuohon!

Kiitos tästä. Avioeroa tässä olen jo suunnitellut pari vuotta. Nyt se on pakko ottaa. Ei tässä hirressä jaksa  enää roikkua. Kulissit kaatuu rytisten, mutta kaatukoon.

Vierailija
25/26 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerralla repäiset irti, mutta valmistele lähtösi hyvin ja varmista, että olet taloudellisesti irti miehestä. Ettei ole esim sun nimissä sopimuksia (sähkö, netti, vakuutukset jne).

Vierailija
26/26 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on sinulle kuin amispojan lippalakki: pakollinen asuste. Likainenkin lätsä kelpaa kunhan joku on.