Yleisönosastot täynnä Coldplay vihaa
"en ymmärrä bändin suosiota", "kauheita biisejä" jne. Olkaa hiljaa jos ei kelpaa
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut sen enempää hinnoittelua, kun en todellakaan tuonne menisi vaikka maksettaisiin minulle menosta, mutta uutisissa sanottiin joidenkin maksaneen tonnin.
Minä maksoin tonnin Rolling Stonesin konserttilipusta 1995. Silloin elettiin vielä markka-aikoja!
Kyse onki kulttibändistä, eikä mistään hissimusiikkia esittävästä coldplaysta.
Voisin mennä sinne hikiseen hitusvinkulalta ja varpaanväliltä haisevaan yleisömereen jos joku maksaisi tonnin.
Tuskin kukaan nyt noita vihaa, ei ole mun musaa mutta ei ole multa pois uiden tykkäämiset. Sen sijaan suurta ihmetystä aiheutti hesarissa kirjoittava raivopäinen tyyppi, joka haukui kaikki suomalaiset, jotka eivät fanita Coldplayta tai herra nähköön ole kuullu edes yhtään bändin biisiä. Tämä henkilö haukkuu ihmisiä sivistymättömiksi. Niinpä. Ei taida hesarilla olla hyvän käytöksen ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Coldplaytä kuuntelee naiset (koska seuraavst massoja) ja sitten miehet jotka itketävät runkatessaan.
Nimen olen kuullut mutta en yhtään biisiä.
Maksoin aikanaan 250 markkaa u2-lipusta stadionille Popmart kiertueelle. Vuosi oli 1997.
Katsomoa en tarkemmin muista, mutta pääkatsomon vastapäinen suora sivu, tosi hyvät paikat. Ehkä kahdeskymmenes rivi. Puolivälissä.
Suoraan muunnettuna siis 42 euroa. Että on lippujen hinta noussut aika lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa mistä nämä ihmiskunnan toivot/toivottomuudet edes hoilottavat?
Kun en tiedä yhtäkään heidän biisinsä nimeä, on vaikeaa alkaa etsimään Googlella edes sanoituksia.
Kokeile tuosta katsoa, että miksi heidän livet on suosittuja häppeninkejä.
No ei tuota hemmoa ole ainakaan laulajan lahjoilla siunattu joten johtuuko suosio siitä, että se näyttelee välillä napaansa ja sen paidassa lukee kotain Wokepaskaa, että kaikki ovat jotain alieneita jossain päin?
Kuunnelkaa te persut sitä Jösse Järvenpäätänne. Stadionkiertuetta odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa pitkä paska, pitäkää turpanne kiinni jos ei miellytä
And I will try to fix you.
En minä ainakaan voi vihata bändiä, jolta en pysty nimeämään yhtään piisiä ja kun olen koittanut kuunnella jotain, niin olen unohtanut sen jo ennen kuin se on loppunut.
Toki sitä ihmettelee, että miten kukaan voi tuollaista mitättömyyttä kuunnella. Nykyihmisten musiikkimaku on täyttä roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut sen enempää hinnoittelua, kun en todellakaan tuonne menisi vaikka maksettaisiin minulle menosta, mutta uutisissa sanottiin joidenkin maksaneen tonnin.
Minä maksoin tonnin Rolling Stonesin konserttilipusta 1995. Silloin elettiin vielä markka-aikoja!
Kyse onki kulttibändistä, eikä mistään hissimusiikkia esittävästä coldplaysta.
Voisin mennä sinne hikiseen hitusvinkulalta ja varpaanväliltä haisevaan yleisömereen jos joku maksaisi tonnin.
Eikö kulttibändi tarkoita yhtyettä, jonka vain harvat tietävät? Rolling Stones on kaukana siitä. 60-luvun alussa aloittaneet ja stadionit ovat täynnä kiertueillaan vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan voi vihata bändiä, jolta en pysty nimeämään yhtään piisiä ja kun olen koittanut kuunnella jotain, niin olen unohtanut sen jo ennen kuin se on loppunut.
Toki sitä ihmettelee, että miten kukaan voi tuollaista mitättömyyttä kuunnella. Nykyihmisten musiikkimaku on täyttä roskaa.
Mitäs paskaa itse kuuntelet?
Vierailija kirjoitti:
Coldplaytä kuuntelee naiset (koska seuraavst massoja) ja sitten miehet jotka itketävät runkatessaan.
Minä olen nainen, enkä kuuntele Coldplayta.
Tylsää musiikkia, mutta nämähän ovat maku- eikä sukupuoliaidonnaisia asioita.
En ole varsinainaisesti nähnyt "vihaa", mutta netti on täynnä sitä että suuri yleisö kertoo ettei tiedä kyseistä bändiä, tai on kuullut korkeintaan nimen. Ja mielipiteitä siitä, että biisit (sitten kun käy varta vasten kuuntelemassa), niin kuulostaa lähinnä hissimusiikilta joka soi taustalla.
Ja ehkä se sitten, kun joku hesari ylisti bändin maailman parhaaksi ja tunnetuimmaksi. Niin on aiheuttanut vähän vastareaktion, että suuri yleisö kertoo ettei tiedä bändiltä edes yhtä biisiä nimeltä.
Verotusta on todella varaa nostaa jos neljällä stadionilisella ihmisiä on varaa laittaa 400 euroa jonkun nuoruutensa bändin lippuihin.
Lampaat laittaa tuosta vaan hissimusabändin lippuihin 500 mutta mustikoita ei voi ostaa jos maksavat yli 5 e litra. HUOH!
Tässä on ehkä sama ilmiö kuin humalaisten karaokessa. Vain ne, jotka on kännissä, tajuaa sen hienouden.
Hipit voisi kertoa, osuiko veikkaus oikeaan. Onko kaikki fanit pössyttelijöitä?