Yksi mies haluaa käydä luonani, itse en haluaisi
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sellainen tilanne että pakko olla hänen kanssaan tekemisissä. Ei ehkä niin usein kuin ollaan. En viitti suoraankaan sanoa etten halua nähdä, koska kuitenkin jossain vaiheessa on nähtävä. Ehkä yritän vaan harventaa tapaamisia.
ap
Älä see asiaa suotta vaikeaksi vaan sano aivan suoraan, että lopetetaan vierailut nyt tähän. Kyllä sinä hänen kanssaan voit olla muuten tekemisissä, mutta ei sinun tarvitse päästää häntä omaan kotiisi.
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi edes olet tekemisissä miehen kanssa joka tungettelee?
- älä vastaa tuollaisiin ehdotuksiin mitään
- ehdota, että voitte tavata jossain kahvilassa tai muulla julkisella paikalla
- sano, että haluat kotiisi vain läheisiä ystäviäsi
Miehet ovat kuin koiria. Eivät ymmärrä, ennen kun saavat kepistä tai näkevät toisen saavan kepistä
Tämä yleistäminen korruptoi keskustelukulttuuria. Osa (liian suuri) miehistä käyttäytyy huonosti ja on suorastaan vaarallisia. Tämä kyseinen mies ei todellakaan ole sellainen, jonka kanssa tulee olla muualla kuin julkisissa tiloissa. Parempi kun tekee selväksi, että ei halua olla tekemisissä.
Minusta pitäisi välttää keskustelussa yleistämistä miehet ja naiset.
Onko tää taas sellainen tapaus, että mies on ulkomaalainen ja on vain ja ainoastaan rasistinen motiivi estää miehen kyläilyt? Vain siksi, että miehen ihonväri on hieman tummempi, tahdotaan lyödä ovi hänen nenänsä edestään tylysti kiinni ja jättää hänet kylmästi ulkopuolelle?
13, 14, 15...
Piti olla ehdotuksia tekosyistä!
Olet kuolemansairas ja joudut saattohoitoon. Kerrot: Olen menettänyt kaiken tukkani ja olen hirveän näköinen. En halua että näet minut tällaisena rauniona vaan pidä kaunis muisto minusta. Saattohoitoon et saa tulla katsomaan - ruumishuoneelle kylläkin (jossa esillä vahanukkeni).
Sitten ilmoitat että nyt olet saattohoidossa ja elinaikaa viikko. Kerrot että olet suunnitellut hautajaiset ja ilmoitat missä ne pidetään. Sanot että siunaustilaisuuteen voi tulla.
Sitten pidät siunaustilaisuuden - ei kirkollinen tilaisuus mutta arkku ja kukkaset - sitten viedään tuhkaukseen. Hautakiven voi tilata vaikka ei olisi kuollut. Voit käyttää vaikka Loimaan kiveä - häirikkösi vaari on tuon graniittilouhoksen omistanut 'sata vuotta sitten'...
MUTTA SINÄPÄ HÄIPPÄSET KOKO MAASTA ASUMAAN JONNEKIN ULKOMAILLE JA HAIHDUT KUIN PIERU SAHARAAN.
EIKÖHÄN OLISI TARPEEKSI TEHOKASTA? Good bye for ever sleep beautifully!
Mene veskiin ja pistä siellä aina oikein äänekäs etukäteen nauhoitettu show pystyyn. Tulet sitten ulos niin kuin ei mitään, vaikkei hän oliskaan.
Feminististä push back:iä. Hyvin myrkyllistä touhua.
Kunnon vahinkopieru rikkoo lumouksen, käy vielä vaihtamassa varalta tena.
Aina joku kolmas pyörä kylään. Voi vielä kysellä kovasti häneltä kaikkea noloa ja tungettelevaa ja huomautella nenäkarvoista ym. koko ajan naureskellen vitsi vitsiä.
Rakkaani! Kuinka kauan annat minun vielä odottaa - en jaksaisi enää? Tämä on ollut kidutusta vuodesta toiseen. Enkä kestä tätä tunteidemme vuoristorataa! Teet minut täysin pähkähulluksi siten että kohta todellakin luovutan - ja kuihdun ja kuolen pois. Sitten jäi ihanan elämämme kokeminen - kannatko nyt sitten siitäkin vastuun - 'tapat' vain itseäsikin lisää.
En ymmärrä. Miksi pitää keksiä tekosyitä. Eikö oikeat syyt riitä.
Onko tässä työpaikkaan ja töihin liittyvä henkilö kyseessä.
Ihan paras 😂