Kehu sun sänkyä! Mikä on paras kiinteä sänky, suosittele!
Kehu sun sänkyä! Mikä on paras kiinteä sänky, suosittele!
Muutto edessä ja vanha sänky on loppuun kaluttu. Suosin 160 cm, sisältäen 2 patjaa. Välttääkseni pyllykuopat. En tykkää myöskään jos sänky lösähtää sivusta muodottomaksi liukumäeksi, eli ei jenkkisänkykään sit vissiin oikeen.
Noh, suosittele, kehu ja perustele. Löytyispa hyvä sänky!
Kommentit (21)
Lattialle lakana ja nukkuu sen päällä.
multa löytyy tällainen, nyt noin vuoden nukkunut siinä, on ainakin napakka ja vanhassa liian pehmeässä patjassa tulleet selkävaivat hävisi. Ehdoton plussa että patja ei haissut miltään, monissa kun saattaa olla aikamoinen kemikaalikäry alkuun. Ei ole mielestäni hinnalla pilattu Original-joustinsänky tummanharmaa - Sängyt (familon.fi) ja toimituskin oli kohtuullisen nopea.
Vierailija kirjoitti:
multa löytyy tällainen, nyt noin vuoden nukkunut siinä, on ainakin napakka ja vanhassa liian pehmeässä patjassa tulleet selkävaivat hävisi. Ehdoton plussa että patja ei haissut miltään, monissa kun saattaa olla aikamoinen kemikaalikäry alkuun. Ei ole mielestäni hinnalla pilattu Original-joustinsänky tummanharmaa - Sängyt (familon.fi) ja toimituskin oli kohtuullisen nopea.
jahas veti sitten lopputekstinkin osaksi linkkiä...
Meillä on tosi hyvät sängyt, runkopatjat siis. Mun mielestä ne on kauhavalaisen Unicon valmistamat.
En osaa suositella. Millä saat mihinkään sisälle sänkyä 160 cm? / Jos ihmiset kovin eri painoisia?
Pitää lähteä Italiasta ostamaan CANTORI-metallirunko ja siihen täältä patjat... mutta ei mitään 'sairaalamallia'... yritän etsiä kuvaa mutta en löydä... mulla ikivanha katalogi jossa monta mallia noiden metallirunkoja... ehkä sais teetettyä ton mallisen rungon Suomessa katalogin kuvan mukaan... metallirunko on ihan kevyt...
Vilkaisin vähän lisää eri hakusanalla ja joku tämmönen löytyi - olisko mahdollista Hobby Hall, mutta tämäkin on liian raskas... kuka tekee Hobby Hallille?
https://hobbyhall.fi/fi/huonekalut-ja-sisustus/makuuhuone/sangyt/sanky-…
EHKÄ RUOTSISTA SAIS???
Palailen... munkin täytyy hankkia uudet sängyt / uusi sänky... en ehdi nyt enempää...
Mietin ensin et oisko ihan sänky + patjat, mutta ihan älyttömän hankalaa.
Ensin ajattelin et muutto + sänky ja patjat = helppoa. Kunnes sit taas.. ääh.
Runkopatja vie vähemmän tilaa.
Sänky aina enemmän.
Ehkä se on se runkopatja sit kuitenkin.
Mut oispa nyt jotain hyviä suosituksia.
Millanen runkkari lösähtää reunoilta muodottomaksi?
Sellasta en halua sit mitenkään kyllä. Mutta sit taas nukkumakorkeuttakin sais olla, muttei kuitenkaan jenkkisänkyä. Tää alkaa kuulostaa mun asunnon etsinnältä toisensa kieltävien kriteerien kanssa 🤣🤣
Ap
Nyt sit jos joku googlen haulla päätyy tänne, niin missään nimessä ei kannata hobby hallista tilata mitään.
Ei pyörää, eikä sänkyä. Jos nyt pakko on jotain tilata sieltä, niin varautuu siihen että saattaa tulla muuta kuin on tilattu, tai voi kestää tosi kauan, tai ettei tuote ehkä toimi.
Vierailija kirjoitti:
Jensen ja tuskin petyt
Mä olen myös tykännyt jensenistä.
Tämäkin on jo parempi. Miten niin halpa? Olisko itsekoottava?
https://www.beliani.fi/parisanky-metalli-musta-140-x-200-cm-dinard.html…
Itse päädyin perinteiseen kunnon vaahtomuovipatjaan. Mun selkä ei kestä mitään jousipatjoja eikä petauspatjoja. En vaan pysty nukkumaan missään trampoliinissa. Kaikki muistivaahtoviritelmät on ihan kamalia.
Moottorisänky. Voi virittää kulloisenkin selkävaivan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ensin et oisko ihan sänky + patjat, mutta ihan älyttömän hankalaa.
Ensin ajattelin et muutto + sänky ja patjat = helppoa. Kunnes sit taas.. ääh.
Runkopatja vie vähemmän tilaa.
Sänky aina enemmän.
Ehkä se on se runkopatja sit kuitenkin.
Mut oispa nyt jotain hyviä suosituksia.
Millanen runkkari lösähtää reunoilta muodottomaksi?
Sellasta en halua sit mitenkään kyllä. Mutta sit taas nukkumakorkeuttakin sais olla, muttei kuitenkaan jenkkisänkyä. Tää alkaa kuulostaa mun asunnon etsinnältä toisensa kieltävien kriteerien kanssa 🤣🤣
Ap
No mulla ollut 2 x 90 cm runkopatjat. Voi olla vähän eri kokoiset jos eri painoiset ihmiset. Mutta ei mitään kokemusta miten toimii rakastelussa... Tarttee testata ja vaihtaa niitä runkopatkasänkyjä aina välillä. Ne eivät ole ikuisia. Mun runkopatjat ovat Askosta mutta sekin oli eri putiikki ennen ja runkopatjan jaloista näkee että ikään kuin taso olisi laskenut.
Vanerinen laveri on selälleni parempi kuin 500€ sänky.
Mun sänky on maailman paras. Nukun siinä makoisasti kuin vauva kehdossa.
Valitettavasti en voi auttaa. Olen nimittäin paljon pitempi kuin 160 cm.
Enpä kerro.