Jos lähdet kävelemään ulos luoko nuoret naiset katsekontakkia teihin?
Siis esimerkiksi vain kävellessä kadulla, jos nainen katsoo silmiin, vaikka et puhu häntä, pysäkillä ollessa nainen saattaa useasti luoda uutta katsekontaktia jos katsot häneen.
Kommentit (39)
Tietenkään nämä katseet eivät ikinä johda yhtään mihinkään.
Ei koska kävelen,heitä raivaussahan kanssa vastaan joku voi ymmärtää väärin ,,,niin kävin töissä.Ei vaaraa sammutin sahan leidit.
Vierailija kirjoitti:
Katson esim. pysäkillä, että minkä vaikutelman ihmisestä saa. Onko kännissä, onko jotain muuta, mahdollinen uhka? Joskus katse saattaa siinä kohdata, mutta se ei tarkoita mitään. En koskaan mene samalle pysäkille "tsekkaamatta" muita siellä olevia ensin. Sama tapahtuu kadulla kävellessä jos joku tulee lähelle. Arvioin, että oliko tarkoituksellista ja mikä on motiivi. Jos katseet kohtaavat, se ei tarkoita yhtään mitään.
Melkein vainoharhaista varovaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo T. Nuori nainen
Lesboja?
Ihmiset nyt tapaavat katsoa ympärilleen vaikkeivät etsikään seksiseuraa tai flirttiä. Juuri tuon oletuksen vuoksi monesti sitä välttää miesten katsomista, kun osalla on välittömästi kuvitema jostain seksuaalisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson esim. pysäkillä, että minkä vaikutelman ihmisestä saa. Onko kännissä, onko jotain muuta, mahdollinen uhka? Joskus katse saattaa siinä kohdata, mutta se ei tarkoita mitään. En koskaan mene samalle pysäkille "tsekkaamatta" muita siellä olevia ensin. Sama tapahtuu kadulla kävellessä jos joku tulee lähelle. Arvioin, että oliko tarkoituksellista ja mikä on motiivi. Jos katseet kohtaavat, se ei tarkoita yhtään mitään.
Melkein vainoharhaista varovaisuutta.
Höpöhöpö. Fiksua tilannetietoisuutts, etenkin jos on pienikokoinen nainen. Ihmisen silmistä ja eleistä näkee, kannattaako sitten kävellä seuraavalle pysäkille tai vaihtaa toiselle puolelle katua tai pirauttaa kaverilla turvapuhelu.
En tiedä, en kiinnitä niin tarkasti huomiota vastaantulijoihin. Ehkä olen outo, mutta ei erikoisemmin kiinnosta ihmisiä katsella ulkona liikkuessa.
M32
Ei katsele, eivätkä katselleet silloinkaan kun olin nuorempi. Eivätkä katso vanhatkaan naiset, eivätkä miehet, paitsi puliukot.
Oikein hyvä, kun en halua sen kummempaa kontaktia ottaa muihin ihmisiin.
Viimeisen seitsemän vuoden sisään vain yksi nuori nainen loi katsekontaktin, ja sekin vain siksi että hänen 4-6 vuotias lapsensa teki jotain naurettavaa, ja minä hymyilin, hän hymyili takaisin ja otti katse kontaktin.
No juu, tutummat sitten toki ottavat katsekontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Ei katsele, eivätkä katselleet silloinkaan kun olin nuorempi. Eivätkä katso vanhatkaan naiset, eivätkä miehet, paitsi puliukot.
Oikein hyvä, kun en halua sen kummempaa kontaktia ottaa muihin ihmisiin.
Ne puliukot kattoo suo siksi, koska luulevat, että ole heidän kaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Puhu häntä 🤣
Onkohan ap ihan kantasuomalainen? 🤔
Jotkut pikasesti vilkaisee ja välillä pikku naperot pitempäänkin, mutta se nyt johtuu siitä että kuljen rässiliivi ja crust pöksyt päällä kesäisin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Eikö ihmisiä saisi enää katsoa? :D
Kyllä mua naiset kahtelee enkä kyllä ajattele siitä sen enempää. Sit kun ihmisten edessä liikkuu niin se on väistämätöntä. Tänään kävi hassusti ja nuori apteekin nainen vilkas haarovaliä aika jännästi kun nousin ylös penkistä. Sanoin moikat ja en tietenkään huomannut mitään... ;)
Mutta jos tosissaan miettii niin siinähän se oli suoraan näkökentän edessä niin vaikea sitä olla katsomatta ja näkemättä. Aika löysät housut olit kyllä. 😂 Tiiä sitten oliko joku pervo tiirailija vai ei.
M30
Joskus satunnaisesti keväisin, pieni osa vastaantulevista naisista alkoi tuijotella ja hymyillä.
Onneksi eivät kuitenkaan purskahda itkuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen huamannut että nuoret naiset tuijottaa joo. Olen kyllä tosi pitkä yli 180cm ja yli 30v nainen. Varmaan unelmoivat olevansa yhtä pitkä kuin minä? Miehet ei kyllä katso ollenkaan, mutta miehethän tykkää (suurin osa) lyhyemmistä naisista.
Olen lyhyempi nainen ja miehet ja pojat, pulikot, eläkeläiset, nistit ja rikolliset katsoo aina. Naisetkin katsovat, varsinkin kun olin nuorempi. Tytötkin katsovat. Kaikki katsovat. Minua ei kiinnosta useimmiten katsoa pskaakaan takaisin. Ei vois vähempää kiinnostaa kenenkään seura. Katson aina maahan, sivuille, ohi, en ikinä silmiin enkä ees vartaloa. Haluan tällä viestittää, että en ole kiinnostunut tippaakaan ja mene pois.
Kyllä sitä joskus tapahtuu, riippuu myös vähän vuodenajasta ja viikonpäivästäkin.