Kela ei ymmärrä että meillä on hevonen ja senkin pitää syödä ja asua jossain!
Ärsyttää, että kaikki asiakkaat laitetaan samaan muottiin eikä ymmärretä yhtään sitä, että on erilaisia elämäntilanteita. Meitä vaaditaan muuttamaan pienempään asuntoon, missä hevoselle ei ole tallia. Ulkonako hevosen pitää sitten olla talvipakkasilla?
Kommentit (52)
Kissan pito maksaa helposti saman verran kuin pienen hevosen pito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä repeän naurusta! LOL!! Kukaan mistään Kelasta tukia hae, jos on varaa ostaa oma hevonen.
No mä saan työmarkkinatukea ja mulla on hevosia.
Tiedän monia muitakin. Ahkera ja säästäväinen pärjää!
Minä taas tarvitsen tuetun loman karibialle useammaksi kuukaudeksi, mielenterveyden ja atooppisen ihottuman hoitoon.
Kela ei vaan ymmärrä.
Kela ei ymmärrä, että minä syön kuin hevonen!
Terveisin voimamies Ursus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ihmettelen kun astmaatikkona mun pitää viettää talvet Fuengirolassa, eikä kela maksa edes lentoja :(
Ennen maksoi. Eräs läheinen oli kerran kelan kuntoutuksella atooppisen ihon takia, jotain kuusi viikkoa Espanjassa.
Trolli. Atopian takia ei kuntouteta. Ei edes tehohoidossa olleita.
Psoriaatikoille on joskus jotain etelän lomia järjestetty, tuskin atopiaan.
Eihän se nyt Kelan tehtävä ole mitään hevosia elättää 😲 eihän niitä kissoja eikä koiriakaan huomioida.
Mitä Kelalle kuuluu jonkun random tyypin random hevonen? Lähtökohtaisesti jokainen elättää itsensä omilla tuloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt Kelan tehtävä ole mitään hevosia elättää 😲 eihän niitä kissoja eikä koiriakaan huomioida.
Kelan tehtävä ei ole lähtökohtaisesti elättää ketään. Hyväksyttäviä tukia ovat esim. sairauspäiväraha, työkyvyttömyyseläke, vammaistuki, opintotuki. Turhia ovat toimeentulotuki, lapsilisä, eläkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Eikä että Ferrarini vuosihuolto maksaa 8000!
Kyllä me tämän kulut ja bensat korvataan. Laita sun yritystuet korkeakorkoiselle tilille säästöön, me täällä painetaan villasella.
Terv: KELA
E i Kela paljon ihmiselämästä ymmärrä. Minunkin pitäisi kuulemma muuttaa yksiöön kolmen rakastajattareni kera?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä repeän naurusta! LOL!! Kukaan mistään Kelasta tukia hae, jos on varaa ostaa oma hevonen.
Voi kuule, kyllä näitä tyyppejä ihan oikeesti on, haetaan toimeentulotukea ja säännöllisesti rangutaan päätöksen kiirehtimistä vedoten kissan, koiran tai hevosen ruuan takia 🤬
Ei heretä minkäänlaista myötätuntoa vaan paremminkin ärsyttää, jos lapselle ei oo ruokaa ja on oikeesti tilanne päällä niin voidaan kiirehtiä, eläinten takia ei todellakaan.
Käsittämätöntä kun itsellä ei palkansaajana olisi varaa ylläpitää hevosta; eikä muutakaan eläintä niin nää sankarit olettaa, että yhteiskunta maksaa heidän lemmikkien ylläpitämisen
T:Kelassa töissä
Kela ei ymmärrä että mää tahon kultaa, timantteja ja turkin. Varsin niuhoa!
Ilmiannettu (huonona) trollialoituksena.
Pistä lihoiks se, säästyy monen kk lihaostokset kaupasta.
Tää on samaa kaliperia oleva juttu, kun joskus 5v sitte tuli telkkarista ohjelma "köyhyydessä" elävästä perheestä jolla oli useampi lapsi, olikohan muutamakin koira tms lemmikki, mökki, siellä useampikin grilli pihassa, auto, kroppa tatuoitu ympäriinsä ym ym. Siitä nousi somessa hirveä älämölö, että nää ihmiset kutsuvat itseään vähävaraisiksi ja vielä media tekee heistä ohjelman.
Joo, on se kumma kun kelasta ei saa mitää ylimääräistä rahaa kun en halua käydä työssä, kun on paljon kivempi hengailla kotosalla, harrastella kaikkea ja matkustella ja kotona on 2 ponia, 3 koiraa, 2 kissaa, kani ja marsu. Pari autookin on jotka pitää huoltaa. Mut ei, ei tullu yhteiskunnalta apua, ihan hirveetä, johan tässä menee ihmisarvo.
Kelahan on jättänyt hyvän mahdollisuuden säästää käyttämättä, kun koninhan voi laittaa evääksi, niin ei tarvi maksaa niin paljon tukiaisia.
Minä olen aina tuntenut itseni eläkeläiseksi, mutta Kela vaan pakottaa olemaan työikäinen eikä maksa mitään! Kela ei ymmärrä mitään 😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä noin sata kanaa, enhän niitä voi mihinkään yksiöön viedä, mitä järkeä tässä nyt on?
Sata kanaa yksiössä... tulisikohan isännöinnillä asiaa? 😵
Renkainen ja kanat.: D
No mä saan työmarkkinatukea ja mulla on hevosia.