Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela ei ymmärrä että meillä on hevonen ja senkin pitää syödä ja asua jossain!

Vierailija
26.07.2024 |

Ärsyttää, että kaikki asiakkaat laitetaan samaan muottiin eikä ymmärretä yhtään sitä, että on erilaisia elämäntilanteita. Meitä vaaditaan muuttamaan pienempään asuntoon, missä hevoselle ei ole tallia. Ulkonako hevosen pitää sitten olla talvipakkasilla?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä repeän naurusta! LOL!! Kukaan mistään Kelasta tukia hae, jos on varaa ostaa oma hevonen.

No mä saan työmarkkinatukea ja mulla on hevosia.

Vierailija
22/52 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan pito maksaa helposti saman verran kuin pienen hevosen pito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä repeän naurusta! LOL!! Kukaan mistään Kelasta tukia hae, jos on varaa ostaa oma hevonen.

No mä saan työmarkkinatukea ja mulla on hevosia.

Tiedän monia muitakin. Ahkera ja säästäväinen pärjää!

Vierailija
24/52 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tarvitsen tuetun loman karibialle useammaksi kuukaudeksi, mielenterveyden ja atooppisen ihottuman hoitoon.

Kela ei vaan ymmärrä. 

Vierailija
25/52 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei ymmärrä, että minä syön kuin hevonen!

Terveisin voimamies Ursus

Vierailija
26/52 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ihmettelen kun astmaatikkona mun pitää viettää talvet Fuengirolassa, eikä kela maksa edes lentoja :(

Ennen maksoi. Eräs läheinen oli kerran kelan kuntoutuksella atooppisen ihon takia, jotain kuusi viikkoa Espanjassa. 

Trolli. Atopian takia ei kuntouteta. Ei edes tehohoidossa olleita. 

Psoriaatikoille on joskus jotain etelän lomia järjestetty, tuskin atopiaan.

Vierailija
27/52 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt Kelan tehtävä ole mitään hevosia elättää 😲 eihän niitä kissoja eikä koiriakaan huomioida.

Vierailija
28/52 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Kelalle kuuluu jonkun random tyypin random hevonen? Lähtökohtaisesti jokainen elättää itsensä omilla tuloillaan. 

Vierailija
29/52 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt Kelan tehtävä ole mitään hevosia elättää 😲 eihän niitä kissoja eikä koiriakaan huomioida.

Kelan tehtävä ei ole lähtökohtaisesti elättää ketään. Hyväksyttäviä tukia ovat esim. sairauspäiväraha, työkyvyttömyyseläke, vammaistuki, opintotuki. Turhia ovat toimeentulotuki, lapsilisä, eläkkeet. 

Vierailija
30/52 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä että Ferrarini vuosihuolto maksaa 8000!

Kyllä me tämän kulut ja bensat korvataan. Laita sun yritystuet korkeakorkoiselle tilille säästöön, me täällä painetaan villasella.

Terv: KELA

Vierailija
31/52 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E i Kela paljon ihmiselämästä ymmärrä. Minunkin pitäisi kuulemma muuttaa yksiöön kolmen rakastajattareni kera?

Vierailija
32/52 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, kyllä näitä tyyppejä ihan oikeesti on, haetaan toimeentulotukea ja säännöllisesti rangutaan päätöksen kiirehtimistä vedoten kissan, koiran tai hevosen ruuan takia 🤬

Ei heretä minkäänlaista myötätuntoa vaan paremminkin ärsyttää, jos lapselle ei oo ruokaa ja on oikeesti tilanne päällä niin voidaan kiirehtiä, eläinten takia ei todellakaan.

Käsittämätöntä kun itsellä ei palkansaajana olisi varaa ylläpitää hevosta; eikä muutakaan eläintä  niin nää sankarit olettaa, että yhteiskunta maksaa heidän lemmikkien ylläpitämisen

T:Kelassa töissä

Vierailija
33/52 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei ymmärrä että mää tahon kultaa, timantteja ja turkin. Varsin niuhoa!

Vierailija
34/52 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu (huonona) trollialoituksena.

Vierailija
35/52 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä lihoiks se, säästyy monen kk lihaostokset kaupasta.

Vierailija
36/52 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on samaa kaliperia oleva juttu, kun joskus 5v sitte tuli telkkarista ohjelma "köyhyydessä" elävästä perheestä jolla oli useampi lapsi, olikohan muutamakin koira tms lemmikki, mökki, siellä useampikin grilli pihassa, auto, kroppa tatuoitu ympäriinsä ym ym. Siitä nousi somessa hirveä älämölö, että nää ihmiset kutsuvat itseään vähävaraisiksi ja vielä media tekee heistä ohjelman.

Vierailija
37/52 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se kumma kun kelasta ei saa mitää ylimääräistä rahaa kun en halua käydä työssä, kun on paljon kivempi hengailla kotosalla, harrastella kaikkea ja matkustella ja kotona on 2 ponia, 3 koiraa, 2 kissaa, kani ja marsu. Pari autookin on jotka pitää huoltaa. Mut ei, ei tullu yhteiskunnalta apua, ihan hirveetä, johan tässä menee ihmisarvo. 

Vierailija
38/52 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelahan on jättänyt hyvän mahdollisuuden säästää käyttämättä, kun koninhan voi laittaa evääksi, niin ei tarvi maksaa niin paljon tukiaisia. 

Vierailija
39/52 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tuntenut itseni eläkeläiseksi, mutta Kela vaan pakottaa olemaan työikäinen eikä maksa mitään! Kela ei ymmärrä mitään 😭😭😭 

Vierailija
40/52 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä noin sata kanaa, enhän niitä voi mihinkään yksiöön viedä, mitä järkeä tässä nyt on?

Sata kanaa yksiössä... tulisikohan isännöinnillä asiaa? 😵

Renkainen ja kanat.: D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi