Ei ole varaa muuttaa naisen kanssa yhteen kun saan työttömän tukia...Tuloni tippuisivat kun Kela käskisi naistani elättämään mua. Mitä nyt?
Olemme tapailleen 5kk ajan, ja nainen on luullut että olen töissä yrittäjänä kun olen hieman värittänyt asioita...Kyllä mä todellisuudessa tienaankin jotain 600-800e/kk ylimääräistä bisneksistäni pimeästi, mutta ne rahat menee elämiseen ja esim. autoon...Nyt sitten meillä on lapsi tulossa (ei suunniteltu, ja nainen ) on puhunut yhteenmuutosta. Nainen ei ehkä tajua miten rankasti tuloni tippuisivat jos muuttaisimme yhteen, ja olen miettinyt miten asian kertoisin hänelle diplomaattisesti.
Mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä? Rakastan kyllä naista ja haluan olla yhdessä hänen kanssaan. Miten kerron asian, ja miten etenemme...Jonkinlainen järjestely? Kertokaa kokeneemmat. Minä olen 35, ja nainen 27
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panit sitten paljaalla. Eikö ollut kondomiin rahaa? Nyt se vasta halvaksi tuleekin muutaman vuoden ajan.
Miksi nainen ei olisi voinut hankkia kondomeja? Kaksi tuohon hommaan tarvitaan. Typerä akka, miksi kukaan ei kritisoi sitä?
Nainen luultavasti halusi lasta, saa sen, ja on tyytyväinen tilanteeseen.
Ap on se joka ulisee, ettei hän tätä halunnut. Ap:n olisikin pitänyt pitää huoli, että asiat pysyvät sillä tolalla kuin hän halusi.
Kumpikin huolehtii omista eduistaan ja haluistaan. Nainen onnistui siinä tällä kertaa paremmin. Tosin jotain pettymyksiä voi olla luvassa, mutta tällä hetkellä tilanne on naisen eduksi.
Et voi tietää halusiko, ja koska ap valehteli alusta asti itsestään ja toimeentulostaan, nainen ei joka tapauksessa halunnut lasta TODELLISEN AP:n kanssa. Petoksellinen seksi on raiskaus
Sulle on nyt lapsi sitten tulossa. Oivallinen hetki tarttua itseään niskasta kiinni ja työllistyä oikeasti. Mikäli et halua asua lapsesi äidin kanssa vauva-aikana, suhde tuskin kestää ja sitten sinun on vaikeampaa nähdä lastasi. Sitä tuskin haluat
Vierailija kirjoitti:
Miten se nainen voisi tajuta realiteetit jos sinä olet valehdellut taloudellisesta tilanteestasi?
Mutta ei tietysti kannata muuttaa yhteen. Hoidat kuitenkin lasta mahdollisimman paljon, sinulla on kaikki mahdollisuudet panostaa lapsen hoitoon ja kasvatukseen kun ei ole töitä. Saatpahan jotain järkevää ajanvietettä. Äiti taas pääsee hyvällä omatunnolla tekemään uraa.
Ei ole yhteiskunnan, naisen eikä lapsen etu, että IMEVÄISTÄ hoitaa rikollinen siittäjä, eikä äiti. Äidin kannattaa tuossa tilanteessa joko vaatia yksinhuoltajuutta (ei tätä tietenkään saa jos mies ei anna) ja kaikkia siihen liittyviä tukia. Tai vaihtoehtoisesti luopua vanhemmuudesta kokonaan ja maksaa maks. Elareita. Koska kyseessä oli petos, kannattaa tehdä abortti ja rikosilmoitus. Maailma ei tarvitse tuollaisten roskamiesten jälkeläisiä
Loisen täytyy nyt valita isäntä josta imee jatkossa verta.
Veikkkaan että naisystävä jättää sinut todennäköisemmin kuin Kela.
Vierailija kirjoitti:
Valheella on lyhyet jäljet. Toki provohan tämäkin aloitus oli..
Niin oli, koska puolison tulot eivät vaikuta työttömän tukiin. Vain toimeentulotukeen ja ehkä asumistukeen, mutta siinä huomioidaan koko perhe, myös tuleva lapsi.
Mode kultaa..?
Herää jo jookos ole kiltti pliis 😁
Puppa ou jee pupan puppa pumppaa ou jee kohta lentää pupalla lohkare OI PUPPAAAAAAAAA 👴🧨😌
"Koska valmistut. Olet opiskellut kauan. Hei M. Mitä v..tua se sull kuuluu. Vsi että valtion rahoilla vielä opiskellut ja että pitäisi töihin mennä, olisi joku velvollisuus vielä enemmän kun muilla työttömillä? Haistakaa nyt jo pitkä paska.
Nii niin juuri sillä naisella on velvollisuus. Sillä joka joutunut tökeiden rikosten, valheiden kohteeksi jo lapsesta. Sille joka teki paskaduunia pienellä palkalla lähes 20 vuotta. Painukaa jo helvettiin. Siis kuinka hullu on ihminen, joka oikeasti ajattelee että tuollaisessa myllytyksessä olleella on velvollisuus vielä näyttää olevansa kunnon kansalainen?
Oikeat rikolliset porskuttaa vapaana,kuten ne jotka olleet järjestelemässä rikoksia tuon naisen päänmenoksi?
Avoimesti rikokset ja valheet pyörineet jopa sorkkienn terveyttä ja henki ollut uhattuna.
Oikeesti ihmiset on harvinaisen typeriä js hulluja. Ties millä.valheilla tuokin vaino pyörinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutte erikseen omissa asunnoissa. On järkevintä.
Näin juuri. Rakkaus ei mihinkään häviä, vaikka osoite on eri. Sen sijaan rahattomuus aiheuttaa vaikeuksia ja eron. Ja ei tuo mitään Kelan tukien hyväksikäyttöäkään ole, kun työttömälle kuuluu tietyt tuet.
Sen sijaan yh:na esiintyminen ja lapsikorotusten jne. vastaanottaminen on aika epäeettistä, kun ollaan yhdessä kuitenkin huoltamassa lasta ja maksetaan puoliksi.
Entäs hoss ei olla huoltamassa ja makselemassa puoliksi eli äiti maksaa suurimman osan lapsen kuluista, jopa ruokailuista enemmän eli ei ole mitään kulujen puolitusta?
Ei tuo mikään huoltotaha tai hoitoraha ole vaan elinkustannuksiin. Ja on monia joissa on 2 vahempaa saman katon alla mutta hoito ei mitenkään mene 50/50.
Tiedän tapauksen missä eräät miehelle puolueellisesti valehtelivat kai tahslleen että äori vetää.vasn rahat lapsista. Unohtui sitten se puoli, että maksoi myös suureimman osan yhteisiksi luettavista kuluista ja itseasiassa j9pa asunnon kulut, missä yhdessä asuivat.
Hahashha olisi aina kiva nähdä niiden ilmeet, jotka luulleet jonkun tilanteen olleen täysin päinvastainen,mitä on ollut.
Huhuja vissiin oli vaikka mitä kuten se että vetää.vuokrarahoja mieheltä asuntoon mihin saa tukea.
Buhahaa vaan. Olisi ollut toki kiva.
P.s ei kenenkään elinkustannukset ole 0.
Vierailija kirjoitti:
AP jatkaa:
Minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä näytä.
Olen ollut yli 9 vuotta työttömänä, ja koulutuksena on vain lukio.
Nainen ei silti halua tehdä aborttia...Elareita minulla tule koskaan olemaan varaa maksaa, ja ne tulisi sitten Kelalta. samalla katoaisia viimeinenkin järki päästä töihin.
Nainen on kovin nuori, 23v, eikä ehkä tajua elämän realiteetteja tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen tämän tilanteen.
Itse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.
Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa.
Olemme tapailleet noin 5kk lähinnä seksin merkeissä.
AP
Mikset käyttänyt kumia? :D
Mä tiedän nää jutut. Yks muoja vetää aikuiselta lapseltaan juma...auta rshaa joka kuukausi ja elää kela tuilla.
Toisaalta tuo vetämä.raha sisältää sitten kaiken: osuus vuokrasta, sähkö, vesi ruoka ja ksikki muu mitä taloudessa kuluttaa. Summaa en tiedä.
Ja vuokra siksi että ei sitä makseta 100% Kelan toimesta.
Semmoista se parisuhteessa eläminen on että tulot ja menot jaetaan. Terveessä yhteiskunnassa.