No nyt se kesÀ on sitten loppu. Millaiset tunnelmat?
Kommentit (40)
Elokuu on keskiarvoltaan kuumempi kuin kesÀkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun kesÀni loppuu jossakin syyskuun vaiheilla. TerveisiÀ vain syksyyn sinen jonnekin.
Syksyn sineen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole loppu. Loppuu vasta, kun pihlajanmarjat punaisenaan (ei ole vielÀ ollenkaan), ja tervapÀÀskyt lÀhtee Saharaan. KeskikesÀ juuri ohitettu (heinÀkuu).
MeillÀ on kyllÀ yhdessÀ pihlajassa jo aivan kirkkaanpunaiset marjat, muissa toki vasta oranssit. Mutta eihÀn se kesÀ todellakaan loppu ole, aurinko paistaa ja suorastaan trooppinen yli 30 asteen helle. Viikko lomailtu ja vielÀ olisi neljÀ viikkoa jÀljellÀ, sitten se kesÀ on omalta osaltani taputeltu.
Afrikan sÀÀ. Ei nÀy kesÀlle loppua.
Soitin aamulla pomolle ja sovin ettÀ pidÀn vielÀ pari viikko lomaa omaan piikkiin. MikÀs tÀssÀ lomaillessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ on kesÀistÀ. Trooppinen.
Niin mutta ensi viikolla velvollisuudet kutsuvat taas. Ap
Ei kutsu.
Viikon on ollut 27-29 astetta ja ensi viikolla on 24-25. En kyllÀ kutsuisi kesÀn lopuksi... Satanut ei ole kolmeen viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Afrikan sÀÀ. Ei nÀy kesÀlle loppua.
Paitsi ettÀ esim. Nairobissa on viileÀmpÀÀ kuin etelÀ-suomessa ja varsinkin öisin.
VielÀ on kesÀÀ jÀljellÀ, vielÀ tulee kauniita pÀiviÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kutsu.
Tarkoitatko eivÀt kutsu? Ap
Nyt on sydĂ€nkesĂ€. KesĂ€ jatkuu, kesĂ€ đ
Onko ap aistivammainen? Anteeksi, aistierityinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kesÀ ole sun lomistasi kiinni. SiitÀ on kolmannes jÀljellÀ.
Ennuste elokuusta on, ettÀ on tavallista lÀmpimÀmpi. Joten vielÀ on kesÀÀ jÀljellÀ.
KesÀ = kesÀ-, heinÀ- ja elokuu.
Loma alkaa vasta viikon pÀÀstÀ, joten mulla on kesÀ vasta tulossa! Syyskuussa on sitten kesÀ ohi. Toki lÀmmintÀ voi olla vielÀ syyskuussakin.
Noin se tuppaa menemÀÀn. Olen jo muutaman vuoden ajan huomannut, ettÀ loman loppuessa työt vie mennessÀÀn ja yhtÀkkiÀ on lokakuu. Se kesÀn loppu ja alkusyksy katoaa jonnekin, kun ei kerkeÀ nauttimaan. TÀnÀ vuonna aion nauttia, vaikka olisi mikÀ työtilanne.