No nyt se kesä on sitten loppu. Millaiset tunnelmat?
Kommentit (40)
Elokuu on keskiarvoltaan kuumempi kuin kesäkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun kesäni loppuu jossakin syyskuun vaiheilla. Terveisiä vain syksyyn sinen jonnekin.
Syksyn sineen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole loppu. Loppuu vasta, kun pihlajanmarjat punaisenaan (ei ole vielä ollenkaan), ja tervapääskyt lähtee Saharaan. Keskikesä juuri ohitettu (heinäkuu).
Meillä on kyllä yhdessä pihlajassa jo aivan kirkkaanpunaiset marjat, muissa toki vasta oranssit. Mutta eihän se kesä todellakaan loppu ole, aurinko paistaa ja suorastaan trooppinen yli 30 asteen helle. Viikko lomailtu ja vielä olisi neljä viikkoa jäljellä, sitten se kesä on omalta osaltani taputeltu.
Afrikan sää. Ei näy kesälle loppua.
Soitin aamulla pomolle ja sovin että pidän vielä pari viikko lomaa omaan piikkiin. Mikäs tässä lomaillessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kesäistä. Trooppinen.
Niin mutta ensi viikolla velvollisuudet kutsuvat taas. Ap
Ei kutsu.
Viikon on ollut 27-29 astetta ja ensi viikolla on 24-25. En kyllä kutsuisi kesän lopuksi... Satanut ei ole kolmeen viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Afrikan sää. Ei näy kesälle loppua.
Paitsi että esim. Nairobissa on viileämpää kuin etelä-suomessa ja varsinkin öisin.
Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kutsu.
Tarkoitatko eivät kutsu? Ap
Nyt on sydänkesä. Kesä jatkuu, kesä 💚
Onko ap aistivammainen? Anteeksi, aistierityinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kesä ole sun lomistasi kiinni. Siitä on kolmannes jäljellä.
Ennuste elokuusta on, että on tavallista lämpimämpi. Joten vielä on kesää jäljellä.
Loma alkaa vasta viikon päästä, joten mulla on kesä vasta tulossa! Syyskuussa on sitten kesä ohi. Toki lämmintä voi olla vielä syyskuussakin.
Noin se tuppaa menemään. Olen jo muutaman vuoden ajan huomannut, että loman loppuessa työt vie mennessään ja yhtäkkiä on lokakuu. Se kesän loppu ja alkusyksy katoaa jonnekin, kun ei kerkeä nauttimaan. Tänä vuonna aion nauttia, vaikka olisi mikä työtilanne.