Surettaa Miki Liukkosen ja Tapio Suomisen kohtalot
Viime kesänä jo pysäytti Miki Liukkosen kuolema ja nyt Tapio Suomisen. Tuntuu niin pahalle, että eikö heille todellakaan olisi ollut apua, joka olisi estänyt nämä kuolemat? Niin surullista, että heidän elämät loppuivat ennen aikojaan ja tuolla tavoin. Tuntuu, että tässä ajassa on paljon pielessä, että ihmiset voivat näin huonosti.
Kommentit (221)
LouLou kirjoitti:
Eikös Tapio Suomisen kuolinsyy ollut tapaturma?
Niin, se oli se onnettomuus klapikoneen kanssa.
Miksi surettaa vain julkkisten kohtalot? Vastaavia tapauksiahan on pilvin pimein, mutta ei niistä lehdissä kerrota.
Vierailija kirjoitti:
Tapio Suominen oli vissiin homo? Minulle jäi mielikuva, että juuri tämän ympärille rakentui paljon mielenterveysongelmia, kuten on toki tavallista homoseksuaaleille.
No ei kyllä ollut. Ihan naisten kanssa oli parisuhteessa ja sai yhden kanssa lapsenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On näitä aina ollut. Äitini kitui ja oli psyykkisesti sairas vuosikymmeniä. Kuoli normaalisti dementiaan 78v. Suomessa on hyvä mielenterveyshoito mutta kaikkia ei vaan pysty auttamaan.
Kaikkia ei pysty auttamaan mutta mielenterveyshoito on kylläkin ihan retuperällä.
Etkö nyt ymmärrä että psyykkisesti sairastuneen mieltä sinä et paranna vaikka olisit paras hoitaja tai lääkäri? Ihmisen pitäisi itse vähän muuttua ja kantaa vastuuta, eivät nämä sairaat ihmiset myönnä millaisia ovat. Usein vielä hyvin kielteisiä sekä ikeitä toisille kuten palstallakin on jo nähty. Eivät omasta mielestä tarvitse apua koska voivat yleisesti myös fyysisesti hyvin.
Tapio oli malliesimerkki tunnollisesta potil
Kirjoitat viisaita! Juuri näin on asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapio Suominen oli vissiin homo? Minulle jäi mielikuva, että juuri tämän ympärille rakentui paljon mielenterveysongelmia, kuten on toki tavallista homoseksuaaleille.
No ei kyllä ollut. Ihan naisten kanssa oli parisuhteessa ja sai yhden kanssa lapsenkin.
No, voihan silti, eikö seksuaalisuus ole vähän niin kuin salainen sisäinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, voihan silti, eikö seksuaalisuus ole vähän niin kuin salainen sisäinen asia.
Seksuaalisuus on eri asia kuin seksuaalinen suuntautuminen.
Ei kaikkia päästään seonneita voida pelastaa: Suisidi on hyvätapa lopettaa kituminen.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Niin, se oli se onnettomuus klapikoneen kanssa.
Taisi olla törmäys metron kanssa
Kyllä mielenterveyden ongelmiin kuoltiin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Joo oli. Vahingossa juoksi junan alle.
"Henkilövahinko", kuten eufemismi kuuluu..
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkia päästään seonneita voida pelastaa: Suisidi on hyvätapa lopettaa kituminen.
Tuskin kuitenkaan junan alle hyppääminen on siitä paremmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo tieto junan alle jäämisestä on peräisin?
Yhdistetty siitä, kun poliisi tiedotti saman päivän aamuna tunnistamattoman mieshenkilön jääneen Parolassa junan alle. Tapion kerrottiin menehtyneen tapaturmaisesti Parolassa. Kertonut elämäkerta kirjassaan miettineensä monesti junan alle hyppäämistä. Asui ja kulki Parolan asemalta monesti.
Itseäni ihmetyttää, että valitsee itsemurhaan junan alle hyppäämisen.
Tavallaan itse ymmärrän siinä mielessä, että se on todella varma ja nopea keino päättää päivänsä. Ei varmaan ehdi tajuta edes mitään tilanteessa. Lääkkeet ovat vähän epävarma tapa ja "huonossa" (/hyvässä) tapauksessa jää eloon, mutta vielä huonommassa kunnossa kuin ennen yritystä.
Ei todellakaan ole varma. Osa junan alle hypänneistä on jäänyt henkiin, pahasti vammautuneina.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on itseni lisäksi tulossa jonon jatkoksi parikin ihmistä. Tapaukset tulee van lisääntymään.
Noh, ollaanpa sit poissa kuormittamasta terveydenhuoltoa eli tilastot kaunistuu kun on taas yksi kuolemanväsynyt poissa.
Täällä älykäs ja kaunis 30v nainen. Elämä on ollut aidosti niin kurjaa ja inhottavaa että saman suunnittelen.
Mä en ymmärrä miksi meille ei anneta piikkiä niin ei tartte kärsiä. Mä on elänyt tätä painajaista jo 18 vuotta. Yksin oon vielä. Ei oo ketään joka välittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on itseni lisäksi tulossa jonon jatkoksi parikin ihmistä. Tapaukset tulee van lisääntymään.
Noh, ollaanpa sit poissa kuormittamasta terveydenhuoltoa eli tilastot kaunistuu kun on taas yksi kuolemanväsynyt poissa.
Täällä älykäs ja kaunis 30v nainen. Elämä on ollut aidosti niin kurjaa ja inhottavaa että saman suunnittelen.
Mä en ymmärrä miksi meille ei anneta piikkiä niin ei tartte kärsiä. Mä on elänyt tätä painajaista jo 18 vuotta. Yksin oon vielä. Ei oo ketään joka välittäisi.
Asennemuutos olis nyt paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asennemuutos olis nyt paikallaan.
Pahinta mitä pahoinvoivalle ihmiselle voi sanoa.
Bipolaarinen mielensairaus on äärimmäisen hirveä sairaus. Itsemurhan kautta iso osa heistä menee. 😪
Mikki hiiri Liukkonen lapio Suominen.
Kohtaloita on tullut paljon lisää. Voimia jokaiselle.
Eiks sul oo muuta tekemistä ku murehtia ventovieraita?