Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen itkee seksin jälkeen?

Vierailija
26.07.2024 |

Voiko olla huono omatunto pettämisestä? Ei ole aiemmin itkenyt, eikä suostu kertomaan muuta kuin jotain ympäripyöreää tunne hömppää.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi oli surkea pettymys.

Vierailija
22/42 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itken yleensä, jos seksi on ollut 1) todella hyvää ja voimakas orgasmi 2) todella hyvää ja tunnetasolla erityisen intiimiä, läheistä ja tyydyttävää 3) edellsisestä kerrasta on kulunut kauan ja päässyt kertymään tunne- ja seksuaalienergiaa kehoon tai 4) kaikkiaa edellämainituista. Viimeisessä tapauksessa itku tulee lähes 100% varmuudella ja kertoo vain siitä, että keho ja mieli ovat "räjähtäneet" nautinnosta, tuntemuksista ja emotionaalisesta ryöpystä ja itku helpottaa siitä tolkkuihinsa tulemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös pettänyt, mistäs sitä tietää.

Vierailija
24/42 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt pari kertaa seksin jälkeen (tai paremmin orgasmin jälkeen).

molemmilla kerroilla on edeltänyt todella stressaava viikko eikä ole ollut aikaa olla omissa oloissa tarpeeksi ja rentoutua. Orgasmi sitten vapautti sen kaiken patoutuneen stressin ja mukana tuli sitten itkuakin.

Mies toki säikähti ja kyselemään, että satuttiko hän minua jotenkin, miksi itken, enkä voinut sanoa muuta kuin, että "olen niin onnellinen" Ja siis tuo ei ollut vale: tunsin todellakin onnea ja iloa ja ennenkaikkea vaputusta stressistä.

Juteltiin siitä jälkeenpäin, koska minulle tuli tunne, että mies ei ihan uskonut tuota "olen niin onnellinen" tunnetta. No... oppipahan siitä, että itkua voi tulla niin ilosta kuin surusta.

Vierailija
25/42 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänolon tunteesta itse olen itkenyt muutaman kerran. En koskaan pettymykaestä.

N44

Vierailija
26/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on itkenyt neljä kertaa. Kolmella kerralla en saanut oikeaa vastausta vaan selitys tuntui hätävalheelta, kun kysyin mikä on hätänä. 

Itku ei tullut heti orgasmin jälkeen vaan siinä oli reilu tauko. 

Neljäs itku on tullut pitkän vaikea vaiheen jälkeen pian orgasmin jälkeen ja sen tunnistin, että itku tuli siitä ilosta, että vaimoni koki yhteyttä minuun muutaman kuukauden vaikean jakson jälkeen. Itku oli helpottunutta iloista itkua.

Kolme aikaisempaa itkua ovat tulleet perättäisenä vuosina ja itkun syy johtuu mielestäni pettämisestä. En ekoilla kerroilla sitä osannut aavistaa, mutta kun tapahtumat alkoivat toistua ja suhteessa oli muutenkin paljon epämääräistä vaimon osalta.

Itkun syy on joko se, että vaimo on tehnyt väärin ja itku koskee naisen syyllisyyttä.

Toinen syy itkuun on se että nainen kokee olevansa sängyssä väärän miehen kanssa.

Vierailija
27/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselläni tosi voimakas orgasmi voi tehdä tuota. Jokin hermostollis-hormonaalinen reaktio siis ja aivan normaalia.

Vierailija
28/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippurisumute...

Vierailija
29/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän katuu, että antoi pillua ilmaiseksi vaikka olisi joltain toiselta voinut saada 200 € varvista. Nainen on itselleen luvannut, ettei enää anna kenellekään ilmaiseksi, joten kun hän sortuu niin tekemään, niin itkettäähän se. 

Vierailija
30/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelun jälkeen tulee itku, seksin jälkeen ei.

Vierailija
31/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin itkemään sen jälkeen kun puolisoni petti minua. Tulee vaan kaikki se petos ja tuska mieleen siinä hetkessä ja alan itkemään etten ollut riittävä. 

Vierailija
32/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomessa googlettaa miksi nainen itkee tulee vain positiivisia itkun syitä. Pettämisestä johtuvat itkun syyt jätetään pois. En tiedä miksi. Amerikkaisilla sivuilla mainitaan kyllä negatiiviset itkut myös. Selitys on juuri että tuntee syyllisyyttä pettämisestä ja toinen syy että on nainen tuntee olevansa väärän miehen kanssa sängyssä. Psykologit näin tietävät. 

Vierailija
33/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itken yleensä, jos seksi on ollut 1) todella hyvää ja voimakas orgasmi 2) todella hyvää ja tunnetasolla erityisen intiimiä, läheistä ja tyydyttävää 3) edellsisestä kerrasta on kulunut kauan ja päässyt kertymään tunne- ja seksuaalienergiaa kehoon tai 4) kaikkiaa edellämainituista. Viimeisessä tapauksessa itku tulee lähes 100% varmuudella ja kertoo vain siitä, että keho ja mieli ovat "räjähtäneet" nautinnosta, tuntemuksista ja emotionaalisesta ryöpystä ja itku helpottaa siitä tolkkuihinsa tulemista.

Juuri näin! Erittäin hyvin kirjoitit omatkin tuntemukseni ja syyni heti orkun jälkeen esiin pyrkivään itkuun.

Vierailija
34/42 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina orgasmin jälkeen kunnon tunneryöppy. Luulen että johtuu jotenkin hyvänolon  hormoneista mitkä nousee orgasmin jälkeen pilviin ja se itkeminen tuntuu niin hyvälle siinä samalla kuohinnan aikana .

Vierailija
35/42 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi syntyy aivoissa samassa paikassa kuin ahdistus 

Vierailija
36/42 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomessa googlettaa miksi nainen itkee tulee vain positiivisia itkun syitä. Pettämisestä johtuvat itkun syyt jätetään pois. En tiedä miksi. Amerikkaisilla sivuilla mainitaan kyllä negatiiviset itkut myös. Selitys on juuri että tuntee syyllisyyttä pettämisestä ja toinen syy että on nainen tuntee olevansa väärän miehen kanssa sängyssä. Psykologit näin tietävät. 

jos pettäisin miestäni, niin olisin tehnyt sen täysin tietoisesti siitä halusta, että haluan pois suhteesta. Silloin ei tulisi itkua missään vaiheessa, kun pettämiseni tulisi ilmi, vaan alkaisin tyynesti pakata tavaroitani ja vaihtaisin asuntoa (olisin asunnon tietenkin hankkinut ennen pettämistä). Siis kun en ole yhtään pettävää tyyppiä, niin tiedän, että tuo olisi ainoa skenaario minulle pettämiseen.

Vierailija
37/42 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, joku tajuton hormonitunnemyrsky laukeaa orgasmin myötä ja itku vaan tulee väkisin. Se on hyvänolon ja euforian itkua. Ole mies vaan ylpeä jos saat naisesi tyydytettyä niin että itkettää. Silloin ota kainaloon ja silittele hellästi ja anna itkeä, ei se ryöpsy kauaa kestä.

Vierailija
38/42 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos pettäisin miestäni, niin olisin tehnyt sen täysin tietoisesti siitä halusta, että haluan pois suhteesta. Silloin ei tulisi itkua missään vaiheessa, kun pettämiseni tulisi ilmi, vaan alkaisin tyynesti pakata tavaroitani ja vaihtaisin asuntoa (olisin asunnon tietenkin hankkinut ennen pettämistä). Siis kun en ole yhtään pettävää tyyppiä, niin tiedän, että tuo olisi ainoa skenaario minulle pettämiseen.

Tässä itku tulee siis siitä, että pettää miestään ja joutuu joskus harrastamaan seksiä oman miehen kanssa, jolloin tulee itku. Oma mies on tässä tapauksessa se väärä. Nainen kokee pettävänsä sitä salasuhteen miestä.

Vierailija
39/42 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisenkymmentä vuotta sitten paneskelin erästä Ninaa, ja hän alkoi aina itkeä orkun saadessaan. 

Vierailija
40/42 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset itkeneet voimakkaan hyvän olon tai muiden voimakkaiden aistimusten vuoksi heti orgasmin perään. Jotkut alkaneet nauraa hysteerisesti orgasmin perään. Varmaan kuun asennosta ja temperamentista kiinni kummin päin tämä tunteellinen purkautuminen tapahtuu. Mukava ilmiö kuitenkin. Kyllä sen kai tunnistaa että onko tahaton reaktio hyviin oloihin vai sellaista katumus-itkua :S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän