Miksi nainen itkee seksin jälkeen?
Voiko olla huono omatunto pettämisestä? Ei ole aiemmin itkenyt, eikä suostu kertomaan muuta kuin jotain ympäripyöreää tunne hömppää.
Kommentit (42)
Joko sattuu tai sitten itkee ilosta. Kannattaa kysyä, sillä yleensä ei ole hyvä merkki.
Ite oon joskus itkeny seksin jälkeen ja ihan vakio kumppanin kanssa harrastin sitä seksiä. Tuli vaan jotenki niin hyvä olo että pääsi pieni itku
Minä tulen joskus niin voimalla että alkaa itkettää. Liikaa hyvää oloa nopeasti.
Minulla on muutaman kerran jälkeen käynyt niin että itkua vain tulee. Ei ole vakisuhteessa syyllisyyttä tms eikä surua/pettymystä vaan jotenkin.. onnellisuus, hormoonit?
Koska ku...lisi oli niin pieni, eikä tuntunut BBC:hen tottuneen tunneli-pi..un onkalossa ollenkaan! Vähemmästäkin alkaa itketyttämään!
Surusta voisin... ilman seksiä ja rakkautta vuosikymmenet ja vaikka mitä... padot aukeaa!!! Kysy häneltä... voi tietysti olla joku huono omatuntojuttukin mutta riippuu ja roikkuu...
Onks joku alkanut nauramaan?
Vaimoni itki nuorena aina joskus seksin aikana. Kokemus oli hänelle positiivinen.
Olet joko todella iso pettymys tai sitten harvinaisen hyvä. Mietipä kumpi on todennäköisempää
Ei vaan, älä mieti. Kysy naiselta onko kaikki ok.
Se on vaan niin voimakas tunneryöppy. Itsekin ihmettelen miksi joskus itken.
Pettymystä itkee, jos ei kerran ns. osaa sanoa.
Kun ap tuli taas 10 sekunnissa, niin pistäähän se itkettämään.
Epävakaa persoonallisuus. Räväkkä tempperamentti-bööna.
Ehkä koki nöyryytystä tai alistamista? Vihaa? Ehkä se on vähän ällöttävää touhua, nesteitä. Ala-astraalimaista. Mies dumppaa kaikki negatiiviset asiat naiseen energeettisesti, nainen oli vastaanottavassa asemassa.
Koska valitsi pieni kullisen miehen.
Eiköhän tuosta voi rikosilmoituksen tehdä
Koska et vieläkään ole päästänyt häntä kellarista.
Olen minäkin kerran itkenyt seksin jälkeen. Olin nuorena kesätöissä eri paikkakunnalla kuin poikaystäväni. Kun tapasimme ja harrastimme seksiä, onnellisuus sai itkemään. Poikaystäväni osasi hyvin lukea mielentilaani ja kysyi vain kyyneleitä pyyhkiessään, että ovatko onnen kyyneleitä. Tuosta on jo 33 vuotta aikaa ja vieläkin nukun saman miehen vieressä, joka silloin kyyneleitäni pyyhki..
Pitää itkeä jos itkettää