Lähihoitajat ja Medistaff keski-suomessa. Keikkailevien kuukausipalkka 3450 e sekä lisät.
Medistaff tarjoaa keikkaileville lähihoitajille 3450 e kuukausipalkkaa sekä lisät, työvuoroihin voi myöskin itse vaikuttaa. Todellisuudessa kuitenkaan ei ole näin. Juttu maksumuurin takana. Voisiko joku ystävällinen ihminen avata tätä tarkemmin joka pääsee lukemaan jutun ?
Kommentit (7)
Ite just solmin heidän kanssa sopparin uudestaan Keski-Suomeen kun olivat voittaneet kilpailutuksen, olin heidän kautta kans kesällä töissä alueella. Hain siis ihan vaan palkan takii kun se oli 3450€ ja lisät.
Lähihoitaja lapset-ja nuoret suuntautuneisuus on alle 50v vakahoitajan koulutus (plus mahdollisia muita suuntautumisia tai koulutuksia siihen päälle) ja lähtöbruttopalkka perinteisessä klo06-17 päiväkodissa on 2300-2500€ välillä riippuen asuonkunnasta.
Yhtään vähättelemättä lähihoitajien osaamista ja tarpeellisuutta, niin yliopiston käyneenä en ymmärrä, kuinka kukaan enää kouluttaa itseään 5-6 vuotta lainarahalla + näiden vuosien menetetyt palkkatulot jos 18vuotiaana voi saada kolme ja puoli tonnia valmistuneena.
Oon varastolla töissä ma-pe 8-16, palkka 3450e. En kyllä vaihtaisi hoitajan vuorotöihin.
Heillä ei ole oikeasti sopimuksia hyvinvointialueille. Keski-Suomessakin päättyi sopimus.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään vähättelemättä lähihoitajien osaamista ja tarpeellisuutta, niin yliopiston käyneenä en ymmärrä, kuinka kukaan enää kouluttaa itseään 5-6 vuotta lainarahalla + näiden vuosien menetetyt palkkatulot jos 18vuotiaana voi saada kolme ja puoli tonnia valmistuneena.
No varmaan sellaiset jotka eivät halua olla lähihoitajia kouluttautuvat muualle. En minä ainakaan kouluttautuisi alalle jota inhoan vaikka koulutus kestäisikin 2v ja palkka olisi tuo.
Minä luin jutun. Se on harhaanjohtavaa ja he eivät noudata hankintalakia ja maksuttavat hyvinvointialuetta kauhealla hinnalla, josta hoitaja saa siltikin murto-osan. He toimii niin, että julkaisee työpaikat, että tulossa, mutta todellisuudessa niitä ei ole, houkuttelevat vaan hoitajia. Täysin epärehellinen yritys.
Super pitää tätä harhaanjohtavana jutun mukaan ja sitä se onkin.