Onko miehesi shower vai grower?
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/ce56b445-98c7-4c4f-a7b6-a3138…
Uusi miesystäväni on tällainen grower. Melkoinen yllätys, miten paljon se voi kasvaa!!
Kommentit (34)
Grower. Hämmentävä 4 senttiä lepotilassa, normaali 14 erektiossa. Täytyy sanoa että oli kyllä helpotus nähdä erektiossa, kun kerran olin alasti nähnyt ja miettinyt tuleeko tästä mitään.
Grower. Tykkään katsella molemmissa muodoissa sitä, kuten koko miestä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole miestä.
M44
No entäs sinä itse?
Olen säälittävä luuseri. Siksi vastasin kysymyksen ohikin.
M44
Shower. Kasvaa vain 4-5cm. Loppupituus vähän enemmän kuin kondomin mittainen. Kondomi 185mm.
Itselläni on shower omaksi yllätykseksi. Yllätys siksi, etten ollut ennen mitannut lepotilaa. Lepomitta 14-16cm lämpötilasta riippuen ja kasvaa vain 25% eli 20cm asti. Tilavuus kyllä yli kaksinkertaistuu.
Kyllä se shower taitaa olla. Semmoinen grillimakkara jo lepotilassa. Kyllä se siitä vielä melko paljon kasvaa, mutta ei tietenkään kaksinkertaiseksi kuin täällä joidenkin miehillä.
Matkamalli eli grower. Toi 5cm sinne 16-17cm (käytän 18cm kortsuja) ja paksuutta 3-4x. Aina se naisen on yllättänyt positiivisesti kun huomaa mikä vaikutus juuri hänellä on.
Grower. Velttona kuin pakastekatkarapu ja kuitenkin kovana melkein 13 senttinen😭.
Kuka kalunmittaaja näitä nostelee vuoden takaa?
Mies tuli kaapista ja jätti 57v.
Harvoin näkyi peliä in action. Ei sitä huvittanut.
Oli kuin ystävä tai mveli.
Grower. Löysänä n. 5 cm ja erektiossa kasvaa todella paljon 13 senttiin.