Minne laitat vauvan kakkavaipan kyläpaikassa?
Kaveri oli laittanut vessan roskikseen. Vähänkö ihmettelin hajua, ennenkuin hokasin mikä haisee.
Kommentit (21)
No tietysti kysyn siltä, kenen koti se on.
Meillä on hoitolaukussa omat pienet roskapussit, joihin laitamme vaipat ja lähtiessä viemme roskapussin mukanamme ulkoroskikseen.
Pyytäisin erikseen roskapussia, laittaisin vaipan sinne ja tarjouduisin viemään pussin ulos itse .
Kyllä mä olen roskikseen laittanut. Olen vähän ajatellut niin, että jos joku vauvaperheen kutsuu luokseen, niin samalla hyväksyy sen, että vaipparoska päätyy roskikseen. Toki jos olisi joku erittäin huonokuntoinen ihminen, joka ei pääse itse viemään roskia, veisin varmaan itse piharoskiin. Ns. "normaaleissa" paikoissa oletan, että roskista tyhjennetään muutenkin sen verran usein, ettei hajuhaittaa ehdi pahemmin muodostua.
Pyydän pussin vaipalle ja kysyn mihin sen laitan. Joku sanonut että keittiön kun pussi muutenkin menossa ja toinen vessan roskiksen. Tai itse olen vienyt suoraan ulkopönttöön. Meillä.on ok laittaa vessan sankoon, oletan että pikkuvierailta tulee kuitenkin vaippajätettä joten tyhjään roskiksen vieraiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
No miksi sulla on vessassa roskis, jos ei saa sinne laittaa?
Vessan roskis on minipieni, tyyliin vanupuikkoja varten. Sai ihan sulloa, että mahtui sinne. Itse vein aina mukanani ulkoroskikseen, kun omani oli vaippaikäisiä. Jos ei oltu ihan heti lähdössä, niin vaippa odotti pikkupussissa joko ulko-oven ulkopuolella tai parvekkeella tms vähimmäin haisevassa paikassa.
Ap
Keskelle olohuoneen pöytää, niin kaikki saavat ihailla ja analysoida Nellapetterin tuotoksia.
Yleistä pohdintaa. Se pitäisi varmaan laittaa pussiin, viedä roskikseen ulos ja pestä käsiä? Ei ihme että kaupungeissa haisee kökkö koko ajan ja muu.
Yleensä nakkaan ikkunasta naapurin pihalle.
Käsilaukkuun..muhhahhaahhahaahhhaahhhhhaaaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessan roskis on minipieni, tyyliin vanupuikkoja varten. Sai ihan sulloa, että mahtui sinne. Itse vein aina mukanani ulkoroskikseen, kun omani oli vaippaikäisiä. Jos ei oltu ihan heti lähdössä, niin vaippa odotti pikkupussissa joko ulko-oven ulkopuolella tai parvekkeella tms vähimmäin haisevassa paikassa.
Ap
Mikä idea on tehdä tälläisia idioottikyselyitä? Vielä henkilöltä, jolla ei enää edes vaippaikäisiä. Miksi haluat tietää ja tentata tälläistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä idea on tehdä tälläisia idioottikyselyitä? Vielä henkilöltä, jolla ei enää edes vaippaikäisiä. Miksi haluat tietää ja tentata tälläistä?
Koska minusta on itsestään selvää, että haisevat roskat viedään mennessään, mutta kaikki eivät ajattelekaan samalla tavalla.
Ap
Ei kai se voi kovin vaikeaa olla kysyä, mihin vaipan laittaa? En nyt kenenkään vessan roskikseen sanomatta laittaisi; ei kukaan kai oleta sinne sellaisia laitettavan. Meillä yleensä on vieraat pyytäneet roskapussin ja vaipasta riippuen laitettu joko sisäroskikseen tai viety suoraan ulos.
Pesukoneeseen etenkin jos siellä on jo valmiina pyykkiä pesemistä varten.
Mulla oli oma pussi mukana vaippajätettä varten ja vein ne lähtiessäni pois, ellei muuta sovittu. Jätin vaipan pussissa vessaan/kuistille/parvekkeelle ihan sen mukaan mitä oli sovittu. Kysymällä selviää yllättävän monista tilanteista.