Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne laitat vauvan kakkavaipan kyläpaikassa?

Vierailija
26.07.2024 |

Kaveri oli laittanut vessan roskikseen. Vähänkö ihmettelin hajua, ennenkuin hokasin mikä haisee.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sulla on vessassa roskis, jos ei saa sinne laittaa?

Vierailija
2/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa säilyy tuoreena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastimeen.

Vierailija
4/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti kysyn siltä, kenen koti se on.

Vierailija
5/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hoitolaukussa omat pienet roskapussit, joihin laitamme vaipat ja lähtiessä viemme roskapussin mukanamme ulkoroskikseen.

Vierailija
6/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin erikseen roskapussia, laittaisin vaipan sinne ja tarjouduisin viemään pussin ulos itse .

Vierailija
7/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen roskikseen laittanut. Olen vähän ajatellut niin, että jos joku vauvaperheen kutsuu luokseen, niin samalla hyväksyy sen, että vaipparoska päätyy roskikseen. Toki jos olisi joku erittäin huonokuntoinen ihminen, joka ei pääse itse viemään roskia, veisin varmaan itse piharoskiin. Ns. "normaaleissa" paikoissa oletan, että roskista tyhjennetään muutenkin sen verran usein, ettei hajuhaittaa ehdi pahemmin muodostua. 

Vierailija
8/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän pussin vaipalle ja kysyn mihin sen laitan. Joku sanonut että keittiön kun pussi muutenkin menossa ja toinen vessan roskiksen. Tai itse olen vienyt suoraan ulkopönttöön. Meillä.on ok laittaa vessan sankoon, oletan että pikkuvierailta tulee kuitenkin vaippajätettä joten tyhjään roskiksen vieraiden jälkeen. 

Vierailija
9/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessan roskis on minipieni, tyyliin vanupuikkoja varten. Sai ihan sulloa, että mahtui sinne. Itse vein aina mukanani ulkoroskikseen, kun omani oli vaippaikäisiä. Jos ei oltu ihan heti lähdössä, niin vaippa odotti pikkupussissa joko ulko-oven ulkopuolella tai parvekkeella tms vähimmäin haisevassa paikassa.

Ap

Vierailija
10/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskelle olohuoneen pöytää, niin kaikki saavat ihailla ja analysoida Nellapetterin tuotoksia.

Vierailija
11/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä pohdintaa. Se pitäisi varmaan laittaa pussiin, viedä roskikseen ulos ja pestä käsiä? Ei ihme että kaupungeissa haisee kökkö koko ajan ja muu.

Vierailija
12/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nakkaan ikkunasta naapurin pihalle.

Vierailija
13/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukkuun..muhhahhaahhahaahhhaahhhhhaaaa..

Vierailija
14/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessan roskis on minipieni, tyyliin vanupuikkoja varten. Sai ihan sulloa, että mahtui sinne. Itse vein aina mukanani ulkoroskikseen, kun omani oli vaippaikäisiä. Jos ei oltu ihan heti lähdössä, niin vaippa odotti pikkupussissa joko ulko-oven ulkopuolella tai parvekkeella tms vähimmäin haisevassa paikassa.

Ap

Mikä idea on tehdä tälläisia idioottikyselyitä? Vielä henkilöltä, jolla ei enää edes vaippaikäisiä. Miksi haluat tietää ja tentata tälläistä?

Vierailija
15/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipöydälle tortun viereen.

Vierailija
16/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä idea on tehdä tälläisia idioottikyselyitä? Vielä henkilöltä, jolla ei enää edes vaippaikäisiä. Miksi haluat tietää ja tentata tälläistä?

Koska minusta on itsestään selvää, että haisevat roskat viedään mennessään, mutta kaikki eivät ajattelekaan samalla tavalla.

Ap

Vierailija
17/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se voi kovin vaikeaa olla kysyä, mihin vaipan laittaa? En nyt kenenkään vessan roskikseen sanomatta laittaisi; ei kukaan kai oleta sinne sellaisia laitettavan. Meillä yleensä on vieraat pyytäneet roskapussin ja vaipasta riippuen laitettu joko sisäroskikseen tai viety suoraan ulos.

Vierailija
18/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneeseen etenkin jos siellä on jo valmiina pyykkiä pesemistä varten.

Vierailija
19/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oma pussi mukana vaippajätettä varten ja vein ne lähtiessäni pois, ellei muuta sovittu. Jätin vaipan pussissa vessaan/kuistille/parvekkeelle ihan sen mukaan mitä oli sovittu. Kysymällä selviää yllättävän monista tilanteista.

Vierailija
20/21 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntäparin rouvan käsilaukkuun.