Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo kännissä?

Vierailija
26.07.2024 |

Perjantaikännit niin?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri korkkasin synttäri oluen. Tänään meinaan juhlin.

Onnea! Otahan varovasti ja kummallekin jalalle! ;) 

Vierailija
42/54 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ollut kännissä vuosiin. Iän myötä krapulat tuli niin voimakkaiksi ja sitten sen lisäksi vielä mieli synkisteli useamman päivän kännäämisen jälkeen. Näin aikuisena järkeilin, että se muutaman tunnin "hupi" ei ole mitenkään sen arvoista. Suosittelen kokeilemaan ja yleensä myös paino putoaa ja mahtuu taas ne farkutkin paremmin jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ollut kännissä vuosiin. Iän myötä krapulat tuli niin voimakkaiksi ja sitten sen lisäksi vielä mieli synkisteli useamman päivän kännäämisen jälkeen. Näin aikuisena järkeilin, että se muutaman tunnin "hupi" ei ole mitenkään sen arvoista. Suosittelen kokeilemaan ja yleensä myös paino putoaa ja mahtuu taas ne farkutkin paremmin jalkaan.

Mulla taas paino nousee aina mitä terveellisemmin elää, mutta mulle ei kerrykkään muuta kuin lihasta. :( Siksikin tekee mieli alko jättää pois. Hirvee työ menee lihasmassan ja koko elopaino ylläpitämiseen jos viikonloppukännää.

M30

Vierailija
44/54 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kun vasta heräsin. Ei tässä ole vielä edes aamukahveja keitelty.

😲 Mitä olet tehnyt koko yön.

Valvoin kun oli niin kuuma. Unta sain vasta kun viileni. 

Minulla on villennyskone ja tuuletin makkarissa. Vielä riitti tuuletin niin ettei tarvinnut järeempää viilennys konetta laittaa päälle. Silloin kun helteet pitkittyy niin laitan isomman koneen viilentämään.

Ajattelin vasta kuuskymppis lahjaksi hankkia itselleni isomman viilennyskoneen mutta onkin ollut jo aikaisemmin siitä hyötyä ja hankin jo aikaisemmin. Tulevaisuudessa ilmastomuutoksen takia kannattaa hankkia ja satsata viilennyskoneiseen jotta ei ota hermostoon jos ei saa kuumuuden takia nukuttua.

Kaikki eivät siedä sitä ilmanpyöritintä tullen päänsärkyä tai muita oireita. Minulle ei tule mitään oireita siitä. Mieheni ei siedä ollenkaan ilmanpyöritintä ja laitettiin makkarit erilleen. Ei miestäni haittaa kuumuus muka ollenkaan mutta miksi sitten on ikkunat auki läpi talon koko yönä kun muuten meillä ei saa olla ilmastoinnin takia ikkunoita auki. Menee muka ilmastointi sekaisin jos avaan ikkunoita mutta mieheni saa avata niitä.

Vierailija
45/54 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomat loppuu, vaimo lähtee kyyditsemään minua kauppaan pian koska haen lisää lonkeroa.

Vierailija
46/54 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan mä yhden alkoholittoman oluen join tällä viikolla. Se riittää.

Enpä ihmettele enää miksi alkoholinkäyttö on suomessa vähenemässä. Kävelin tossa terassien ohi ykspäivä ja siellä on lähinnä yli viiskymppistä porukkaa. Ehkäpä nuoret tosiaan ei juo alkoholia enää. Monikin huomannut että voi olla hauskaa selvinpäinkin. Mikä muuten pitää paikkaansa.

Vierailija
47/54 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavillinen kiljua...kunnon hutikat tiedossa..

Vierailija
48/54 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin jo?

Vierailija
49/54 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ja kännissä kuin käkikello 

Vierailija
50/54 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyet tulet! RAI RAI RAI. MORJENS MÖKKINAAPURIT.

Vierailija
51/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Join kaksi Koff Stallionia herättyä kun janotti🍺🍺

Vierailija
52/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joitte eilen? Itse kumosin crowmoor Rose - siiderin ja vadelma-carambola-siiderin 

Vierailija
53/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ensimmäisen kossupaukun puoli kahdeksalta aamulla 

Vierailija
54/54 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 jatkaa: tekis hirveesti mieli taas alkoholia..! Mutta lupasin etten tänään enää ota 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi