Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että miesten ja naisten välillä ei ole enää seksuaalista jännitettä?

Vierailija
25.07.2024 |

Varsinkin naiset tuntuvat usein sanovan, että kun kipinää ei vain ole. Mitä naiset oikein hakevat? 

Kavereita voidaan olla, mutta romantiikka ja intiimi kanssakäyminen on ihan nou nou. 

Kommentit (653)

Vierailija
401/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani syynä on median jatkuva seksin tuputtaminen. Toinen syy on silmien avutuminen miesten suhteen.  Kolmas syy on, etten halua kenenkään piiaksi tai alamaiseksi. Eli vaaleanpunaiset hattarat ovat hävinneet, kiitos siitä.

Tai sitten et vaan kelpaa kenellekään kun olet ilkeä ja veemäinen.. nyttenkin  sähiset ja sihiset siinä enemmän kuin paholaisen pillu kirkonpenkillä.

Niin se vaan menee..

Kamala miten rumasti kirjoitit :( Miten voit syyttää toista, kun olet itse ihan samanlainen ilkimys?

Vierailija
402/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monessa naisessa on kaksi perustavaa laatua olevaa vikaa joita en voi sietää.. lapset ja ylipainoisuus. Vihaan molempia ihan yhtä paljon tasapuolisesti sillä olen herrasmies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että kuinka paljon tuhoa teki koronaeristys. Siis kun kaikki olivat kotonansa ne muutamat kuukaudet, niin saattoiko vaikuttaa haitallisesti nuoriin aikuisiin ja kykyyn puhua ihmisille livenä?

Kuukausia? Kyllähän siihen meni vuosia. Ja taatusti sillä oli merkitystä esim. parikymppiselle sukupolvelle, jolta jäivät mm. opiskelijariennot välistä. Tai vähän nuorempia, lukiolaisia jne. Mutta onhan tuosta nyt jo useampi vuosi, kyllä kadonnutta aikaa on voinut kiriä kiinni 😄

Näinkö äkkiä sitä unohtaa... Mutta en kyllä itse ainakaan kökkinyt monta vuotta putkeen kotona. Mutta joo, niin se taisi olla että riennot oli kielletty useamman vuoden ajan. Ja jos just herkässä iässä tulee paussi niin voi olla että täysin ei pystykään kirimään :/

Vierailija
404/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani syynä on median jatkuva seksin tuputtaminen. Toinen syy on silmien avutuminen miesten suhteen.  Kolmas syy on, etten halua kenenkään piiaksi tai alamaiseksi. Eli vaaleanpunaiset hattarat ovat hävinneet, kiitos siitä.

"Kolmas syy on, etten halua kenenkään piiaksi tai alamaiseksi"

Näen tällaisia kommentteja täällä aina välillä. En pysty samaistumaan näihin yhtään. Olen ollut useassa pitkässä parisuhteessa, enkä ole ikinä kokenut joutuneeni kenenkään piiaksi. 

Se on sitä feministien vihapropagandaa. Tämäkin on hyvä syy vihata feminismiä.

Vierailija
405/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että kuinka paljon tuhoa teki koronaeristys. Siis kun kaikki olivat kotonansa ne muutamat kuukaudet, niin saattoiko vaikuttaa haitallisesti nuoriin aikuisiin ja kykyyn puhua ihmisille livenä?

Kuukausia? Kyllähän siihen meni vuosia. Ja taatusti sillä oli merkitystä esim. parikymppiselle sukupolvelle, jolta jäivät mm. opiskelijariennot välistä. Tai vähän nuorempia, lukiolaisia jne. Mutta onhan tuosta nyt jo useampi vuosi, kyllä kadonnutta aikaa on voinut kiriä kiinni 😄

Näinkö äkkiä sitä unohtaa... Mutta en kyllä itse ainakaan kökkinyt monta vuotta putkeen kotona. Mutta joo, niin se taisi olla että riennot oli kielletty useamman vuoden ajan. Ja jos just herkässä iässä tulee paussi niin voi olla että täysin ei pystykään kirimään :/

Mun sosiaalinen elämä lakkasi olemasta naisten suhteen täysin korona-aikana, koska tapasin riiailla ulkkareita. Nyt vois taas mutta ei jaksa enää. 

Vierailija
406/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ltä puuttuu tilannetaju ja flirttailun taito, kyky nähdä milloin joku nainen on kiinnostunut. 

Vaikeeta on, että miten sitä vois oppia. 

Vierailija
407/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten et vaan kelpaa kenellekään kun olet ilkeä ja veemäinen.. nyttenkin  sähiset ja sihiset siinä enemmän kuin paholaisen pillu kirkonpenkillä.

Niin se vaan menee..

Kamala miten rumasti kirjoitit :( Miten voit syyttää toista, kun olet itse ihan samanlainen ilkimys?

Olen siisti suustani ja alistuvainen. Sitähän sinä et voi ymmärtää vaan nimittelet minua ilkimykseksi. Ansaitsisit piiskaa. Haetko itse risun vai haenko minä?!

Vierailija
408/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan menee..

Olen siisti suustani ja alistuvainen. Sitähän sinä et voi ymmärtää vaan nimittelet minua ilkimykseksi. Ansaitsisit piiskaa. Haetko itse risun vai haenko minä?!

Ooo piiskaa, tässähän vallan vanhakin innostuu!

Vierailija
409/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkarit, farkut ja lippis naisella - bojojooiingg!! Mutta joo, ei ole mitään kipinää ollut suomalaisten kanssa vuosiin. Saattaa joku vilkaista kotimaassa pari kertaa vuodessa kohtikin, nyt kun on habaa. Ulkomailla vähän eri meininki. 

Suomessa on sen pari kuukautta mekkokelit. Muina aikoina on pakko pukeutua lämpimämmin. Tulin juuri rannalta ja kyllä ihan jokainen nainen oli mekoissa tai sortseissa. Mee nyt ihmeessä ulos kun kerrankin näet nätisti pukeutuneita naisia.

Vierailija
410/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan (seksuaaista jännitettä miesten ja naisten väillä edelleen tähän maailmanaikaan). Otsikossa on virheellinen olettama. Ei tietenkään kaikkein välillä ole, eik suuriman san kanssa, eikä pidä ollakaan, sehän menisi jo aika hulluksi sellainen. Mutta mistä tulee aplle olettamus, että asiassa olisi tapahtunut jokin muutos, itse en sellaista ole ainakaan havainnut.

On tavallista, että vain murto-osa miehistä herättää naisessa seksuaalisia tuntemuksia. Toki tässä on yksilöllisiä eroja ja voi vaihdella eri elämänvaiheissakin. Onko sitten vähän yleisempää miehillä, että usempi nainen herättää heissä jotain vipinää. Jännitehän muodostuu siitä, että molemmilla osapuoilla on jotain tuollaista fiilistä.

Suurimman osan kanssa itselläni ei ainakaan ole mitään kipinää, vain harvojen kanssa on. Näin on ollut aina.

Vierailija
411/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan (seksuaaista jännitettä miesten ja naisten väillä edelleen tähän maailmanaikaan). Otsikossa on virheellinen olettama. Ei tietenkään kaikkein välillä ole, eik suuriman san kanssa, eikä pidä ollakaan, sehän menisi jo aika hulluksi sellainen. Mutta mistä tulee aplle olettamus, että asiassa olisi tapahtunut jokin muutos, itse en sellaista ole ainakaan havainnut.

On tavallista, että vain murto-osa miehistä herättää naisessa seksuaalisia tuntemuksia. Toki tässä on yksilöllisiä eroja ja voi vaihdella eri elämänvaiheissakin. Onko sitten vähän yleisempää miehillä, että usempi nainen herättää heissä jotain vipinää. Jännitehän muodostuu siitä, että molemmilla osapuoilla on jotain tuollaista fiilistä.

Suurimman osan kanssa itselläni ei ainakaan ole mitään kipinää, vain harvojen kanssa on. Näin on ollut aina.

*eikä suurimman osan kanssa

Vierailija
412/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipinä on kaiken a ja o. Harmi vain, että valtaosa naisista tuntee sitä vain niitä samoja miehiä kohtaan. Siitä johtuen miehistä saattaa tuntua, ettei jännitettä ole.

Ei. Kipinän syttymiseksi tarvitaan molemminpuolista vetovoimaa. Jos tapaan jonkun komean miehen, joka ei näytä minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan, en todellakaan tunne häntä kohtaan kipinää. 

Pointtina, että sinulla on hyvin pieni pooli, minkälaisia miehiä pidät komeina. Eikä siinä mitään, mutta harmittavasti lähes kaikilla muilla naisilla on samanlainen pooli. Naisten miesmaku yleisesti ottaen on hyvin kapea.

No ei ole kapea. Kaikilla ystävilläni on mies, johon en koskisi pitkällä tikullakaan, ja ve

Paskapuhetta. Kaikki naiset tykkää samanlaisista miehistä.

Paskapuhetta. Kaikki maailman naiset tykkäävät vain kymmenestä miehestä. Loput ovat epätäydellisiä.

Vierailija
413/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset naiset siilitukkineen ja tatuointeineen eivät vaan enää viehätä. 

Miksi muuten siilitukka naisella ei viehätä? Itse jouduin leikkaamaan tukan pois sairauden takia ja nyt se on kasvanut siiliksi, ja omasta mielestäni se on ihan söpö, ja ihan naisellisen kokonaiskuvankin saa aikaiseksi, jos laittaa jotain naisellista päälle. Mielipiteitä muiltakin (miehiltä)? Tatuointeja minulla ei kyllä ole, mutta eivät omasta mielestäni kyllä itsessään vähennä viehättävyyttä, tai no riippuu vähän kyllä tatuoinnista.

Vierailija
414/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo että ei ole kipinää, se tarkoittaa että ei ole SINUN kanssa sitä kipinää. Nainen ei koe seksuaalista jännitettä SINUN kanssasi, koita ymmärtää hyvä mies. Minulla ei ole tätä ongelmaa.

Ei kaikki naiset kokevat kipinää sinunkaan kanssa, mutta fiksuna miehenä ymmärrät tämän etkä katkeroidu.

Tuskinpa hänkään kaikkien naisien.

Vierailija
415/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan runkkaa itseään vempaimilla ja härveleillä. 

Vierailija
416/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset hakevat miesten huomiota pukeutumisella. 

Nuoria naisia on joka puolella. 

Nuoria miehiä ei näy juuri missään paitsi jossain Bauhausissa töissä. Nuoret miehet eivät taida olla kiinnostuneita nuorista naisista vaan puhelimesta.

En rehellisesti sanottuna jaksa normaalien ihmisten juttuja. Mulla on aika epätavalliset harrastukset, kerran rupesin juttelemaankin yhden naisen kanssa (jota en sinänsä pitänyt nättinä) kun hänen paidastaan kävi ilmi että meillä on yhteinen harrastus 

Outoa olisikin, jos ihminen ei voisi puhua muiden kuin nättinä pitämiensä kanssa... Mutta onko monilla miehillä ajatus, että rumempien kanssa ei voi jutella? Surullinen maailmankuva. Jokainen ihminen on yhtä arvokas <3

Voi jutella, mutta se oli ilmoitus ohiksesta, kun ei sinänsä liittynyt ketjuun. Toki mieluummin juttelee nättien vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa, kukapa valehtelematta ei. 

Ööööö. Varmaan aika moni. Uskoisin, että sinä olet vähemmistössä.

Vierailija
417/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan koko kouluajan kiusattuna, niin kyllä se eristäminen vaikuttaa. Sitä en tiedä että vaikuttaako kaikkiin samanlailla, jos ihmisellä on vankka itsetunto ja reipas yleisluonne, luulisi heidän selviävän tuosta ajasta helpommalla.

Vierailija
418/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Ihan uteliaisuudesta, miksi inhoat feministejä?"

Olen eri enkä inhoa ihmisiä, mutta uusimpien aaltojen feminismiä kyllä. Siksi koska niissä on kätkettynä aika paljon miesvihaa ja ajatusta, että nainen ei tarvitse miestä mihinkään. Tämä on kristinuskon vastaista, sillä ihan jokainen, myös miehet ovat Jumalalle rakkaita ja arvokkaita. Nykyisin feminismi korostaa myös liikaa seksuaalivähemmistöjen asioita, ja minusta siinä mennään liian pitkälle, eikö Seta riitä.

keski-ikäinen nainen"

Itsekin olen keski-ikäinen, kuvailemasi ilmiö ei ole minulle tuttu mutta kuulostaa kyllä ylilyönniltä (heidän osalta). Ja minusta on hienoa että emme TARVITSE miehiä niinkuin ennen, jolloin olimme lähinnä karjan asemassa, ei äänioikeutta, omaa pankkitiliä tai oikeutta edes oman kehon koskemattomuuteen. Ei se tarkoita etteikö parisuhteita vielä muodostuisi - nyt se tapahtuu HALUSTA olla yhdessä. Ja nyt kun otit seksuaalivähemmistöjen oikeudet puheeksi, niin esimerkiksi minun elämäni olisi ollut aika helvetillistä isoäitini aikana. Olen siis aseksuaali ja minut olisi käytännössä r*iskattu joka ikinen kerta kun mieheni olisi vain halunnut. Joko olet tunnekylmä tai jotain muuta on todella pahasti pielessä jos kukaan mielestäsi ansaitsee tuollaista. Itse olen niin monesta asiasta kiitollinen feminismille ja parisuhteen halutessani voin etsiä itselleni aseksuaalin miehen tai jatkaa sinkkuna ja tienata oman elantoni.

Vierailija
419/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50 miehet ja naiset, perinteisten sukupuoliroolien häivytys. Miehet eivät kosiskele naisia vanhan maailman tyyliin. Naiset ovat yli-itsenäisiä ja ylipuhuneet itselleen että kaikki laitetaan aina puoliksi ym. Sitten illalla katsellaan leffaa jossa on perinteisen maskuliinisia miehiä. He suunnittelevat illalliset ravintolassa, ovat miehekkäitä eikä laskua puoliteta milloinkaan. Sitten lelu laatikosta esiin. Tätähän nykynainen ei milloinkaan tunnusta.

Ei ymmärretä että "mies elättää täysin" ja "kaikki Excelin kautta, miten puolitetaan yksi sentti" välissä on aika monta vaihtoehtoa. En naisena ymmärrä ketä tämä palvelee. Mulle kiitos vaan maskuliininen mies, olen mielelläni feminiininen nainen. Voidaan hurmata toisemme molempien perinteisillä vahvuuksilla ja olla täysin onnellisia sekä itsenäisiä omilla tahoillamme.

Vierailija
420/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde miehen kanssa on patriarkaalinen valtasuhde jossa naisella ei ole mahdollisuutta aidosti turvallisen tilan ylläpitoon.

Eli feminismi tuhosi sukupuolten välit ja lopputuloksena ei enää seksi kiinnosta ketään.

Feminismi on tuomiopäiväkultti?

Ei feminismi, vaan patriarkaalinen valtasuhde. Eri asioita. Kannattaa ottaa käsitteet ja ilmiöt haltuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan