Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso reppu viikon reissuun?

Vierailija
25.07.2024 |

Oon niin kyllästynyt siihen että kotimaan viikon reissuun, esim. lapsuudenperheen luo, täytyy ottaa joko kaksi erilaista laukkua (yksi reppu + yksi iso olkalaukku) tai sitten ihan vedettävä matkalaukku. En pidä matkalaukuista koska matkustan julkisilla ja esim. linja-autossa kuljettajan pitää laittaa se ruumaan.

Nyt tuumin että ehkä pärjäisin isolla repulla. Sinne pitäisi mahtua läppäri, laturi, meikkipussi, shampoo, hoitoaine, kasvotuotteet, suoristusrauta, hammasharja, hiusharja, farkut, pitkähihainen pusero, remmikengät, hellevaatteita pari, alusvaatteita, lääkkeitä, pieni juomapullo.

Löytyykö noin isoa reppua? En rinkkaa kuitenkaan halua. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä voisi olla hyvä tilavuus repulle johon todella mahtuu neuleita, farkkuja, kenkiä, läppäri, laturi ja meikkipussi? 25 litraa?

Mun arkireppu on 31 litraa. Fjällräven campus Ace, hyvin sinne on viikonlopun mökkikamat mahtunut 

Neuleita, farkkuja, kenkiä? Monikossa? Lisäksi läppäri ja meikkipussi (jonka kokoa emme tiedä). 

Ei varmaan mahdu, mutta kuka ihme tarvitsee yhden viikon aikana neuleita, farkkuja ja kenkiä, kaikkia monikossa?

Vierailija
42/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin pyörällisen repun vastaavassa tilanteessa. Rullaa mukavasti jos tai kun ei halua kantaa selässä. Koosta riippuen mukaan mahtuu pitkän viikonlopun tai viikon/kahden tavarat. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.biltema.fi/vapaa-aika/matkustaminen/reput/reppu-30-l-200004…

Hyvä, tilava ja halpa reppu, 30 litraa. Turva maksaa hienoista merkeistä kun saa halvalla yhtä hyvän.

Vierailija
44/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miksi haluat viedä repun bussin matkustamoon? Täysi Onnibus on esimerkiksi tosi ahdas. Olen laittanut täyden 30litraisenkin repun tavaratilaan ja pysäkillä pakannut vaikka kevyeen ostoskassiin käsimatkatavarat.

Jos repussa on läppäri, ei kannata laittaa sitä ruumaan vaurioitumaan. Jos pelkkiä vaatteita jne niin ok. Aloittaja sanoi että kuljettaa repussa läppäriä.

Vierailija
45/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt väkisinkin vähän mainostusta: https://www.zeeksack.fi/products/the-organizer

Mulla on tämä ja siihen mahtuu ainakin puolenviikon vaihtovaatteet. Hyvällä suunnittelulla varmasti saa viikon tavarat mahtumaan kun osa vaatteista on ylläkin jo lähtiessä. Läppärille oma taskunsa ja onhan tuossa tilaa. 

Vierailija
46/52 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni reissasi juuri Aasiassa 3 viikkoa selkärepun kanssa, hyvin pärjäsi.

Vierailija
47/52 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, tilava ja halpa reppu, 30 litraa. Turva maksaa hienoista merkeistä kun saa halvalla yhtä hyvän.

Pistin ton yosemiten just tilaukseen. Kiitos.

Vierailija
48/52 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä voisi olla hyvä tilavuus repulle johon todella mahtuu neuleita, farkkuja, kenkiä, läppäri, laturi ja meikkipussi? 25 litraa?

Ei riitä. Osta Osprey Fairview 40, joka menee useimmissa lentokoneissakin vielä käsimatkatavarana. Älyttömän hyvä. 

Kävin katsomassa niin musta se lila on kaunis. Kunhan ei ota tylsää mustaa. Oranssikin oli ok.

Värihän se ratkaisee 🙄

No ne vaihtelee, itselläni oli ilo saada Rainforest Green.

Vierailija
49/52 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miksi haluat viedä repun bussin matkustamoon? Täysi Onnibus on esimerkiksi tosi ahdas. Olen laittanut täyden 30litraisenkin repun tavaratilaan ja pysäkillä pakannut vaikka kevyeen ostoskassiin käsimatkatavarat.

Jos repussa on läppäri, ei kannata laittaa sitä ruumaan vaurioitumaan. Jos pelkkiä vaatteita jne niin ok. Aloittaja sanoi että kuljettaa repussa läppäriä.

No ei kaikkialla edes saa ottaa matkustamoon koko arsenaalia. 

Vierailija
50/52 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt mäkin innostuin ja tilasin sen 😄 Jos ei ole tarpeeksi iso, ei haittaa koska sitä voi käyttää arkireppuna esim. työkeikoilla eikä ollut kallis.

Vierailija
51/52 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppu tuli tänään. Oon todella tyytyväinen. Tein koepakkauksen ja sain kaiken mahtumaan eikä edes tehnyt tiukkaa kun vedin vetoketjun kiinni. Reppu on myös kivan näköinen, ei säkkimäinen vaan sen mallinen kuin repun kuuluukin.

Vierailija
52/52 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-55 litraa riittää, riippuu onko talviaika niin isompaa. Itsellä kyllä kulkee siellä koirankin kamat omien lisäksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan